Daar vroeg ik toch niet om?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, maar niet met paint
ja, daarom zeg ik ook dat je dashcam- reeks moet beginnen, desnoods met je tyros op schootquote:Op maandag 29 februari 2016 00:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nouja, ik zie dat maar als een compliment.
Dat zei een oude scharrel ook dat ik een fijne stem had om naar te luisteren, maar daar kon ik echt met m`n verstand niet bij
nee is ook niks mis mee verder maar je hoort wel duidelijk dat je uit brabant komtquote:
best vreemd aangezien ik bijna heel mijn leven binnen heb gezetenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee is ook niks mis mee verder maar je hoort wel duidelijk dat je uit brabant komt
ja nou ja, ik kom van onder de rivieren dus voor mij klinkt het behoorlijk anders dan wat ik gewend ben iigquote:Op maandag 29 februari 2016 00:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb een beetje een gooische r, maar echt een accent? Nog nooit gehoord van iemand
Maarrrrrrquote:Op maandag 29 februari 2016 00:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb een beetje een gooische r, maar echt een accent? Nog nooit gehoord van iemand
Dashcammen met een keyboard op schootquote:Op maandag 29 februari 2016 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, daarom zeg ik ook dat je dashcam- reeks moet beginnen, desnoods met je tyros op schoot
quote:Op maandag 29 februari 2016 00:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
best vreemd aangezien ik bijna heel mijn leven binnen heb gezeten
Gewoon slechte genenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
best vreemd aangezien ik bijna heel mijn leven binnen heb gezeten
Ja okequote:Op maandag 29 februari 2016 00:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nou ja, ik kom van onder de rivieren dus voor mij klinkt het behoorlijk anders dan wat ik gewend ben iig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat Tardus?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk niet dat ie het bij mijn tekenvaardigheden gaat halen
[ afbeelding ]
moet je mij maar niet horen met mn drentse gelulquote:Op maandag 29 februari 2016 00:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nou ja, ik kom van onder de rivieren dus voor mij klinkt het behoorlijk anders dan wat ik gewend ben iig
inderdaad, was echt een pareltje van een userquote:
Af en toe wat onaardig, maar is toch niet banwaardig ;squote:Op maandag 29 februari 2016 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
inderdaad, was echt een pareltje van een user
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |