SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kunt ook nooit eens gewoon een compliment geven hèquote:Op maandag 29 februari 2016 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weetnie, heb ik soms dat ik een stem waardeer
de gebruiker niet hoor, vergis je niet
Nouja, ik zie dat maar als een compliment.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weetnie, heb ik soms dat ik een stem waardeer
de gebruiker niet hoor, vergis je niet
Weet ik het?quote:
neequote:Op maandag 29 februari 2016 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
je kunt ook nooit eens gewoon een compliment geven hè
Vandaar dat er een hele rij stond met jou als TSquote:Op maandag 29 februari 2016 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
jaecht 6 sc delen ofzo, volgens mij is het 's nachts nog nooit zo actief geweest hier
ik vond je vroeger een kutuser maar nu vind ik je een iets mindere kutuserquote:Op maandag 29 februari 2016 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee
ik kan ook moeilijk een ontvangen
ja, maar niet met paintquote:Op maandag 29 februari 2016 00:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Weet ik het?
Ik heb begrepen dat je ook veel heb getekend.
ik heb niet eens een accentquote:Op maandag 29 februari 2016 00:18 schreef deadprez het volgende:
maar niet zo baas als dat van remmert
maakt me niet zoveel uit wat jij vindtquote:Op maandag 29 februari 2016 00:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vond je vroeger een kutuser maar nu vind ik je een iets mindere kutuser
ah mooi toch, teken dat FOK! niet helemaal verloren is. ben je zeker nog lang niet moe nu?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
jaecht 6 sc delen ofzo, volgens mij is het 's nachts nog nooit zo actief geweest hier
agahaAHhahAHAHAGAHAPPquote:
jawel, best welquote:
M'n broertje heeft een veel zwaarder accentquote:Op maandag 29 februari 2016 00:18 schreef deadprez het volgende:
maar niet zo baas als dat van remmert
Accent?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:18 schreef deadprez het volgende:
ik vind het accent van braddie wel baas
dat is jouw keuze en dat respecteer ikquote:Op maandag 29 februari 2016 00:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maakt me niet zoveel uit wat jij vindt
yehquote:
bedankt vriendquote:Op maandag 29 februari 2016 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is jouw keuze en dat respecteer ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |