ze wilden hem daarvoor amerika uit gooienquote:
Onzin.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ze wilden hem daarvoor amerika uit gooien
goed nummerquote:
oh dat dacht ik ooitquote:
hehehehquote:Op maandag 29 februari 2016 00:57 schreef Remqo het volgende:
Dit was een van Lennon's mindere nummers, om bepaalde redenen
Omdat de inhoud bull is lijkt me.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:57 schreef Remqo het volgende:
Dit was een van Lennon's mindere nummers, om bepaalde redenen
dronken uurtjequote:Op maandag 29 februari 2016 00:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het srs knap gemaakt, dat doe ik je niet na.
Hoe lang ben je er mee bezig geweest?
dronken uurtjes willen wel eens uitlopen.quote:
Abertjequote:
Schilder je ook echt dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
dronken uurtjes willen wel eens uitlopen.
voor een knappe portret of schilderij trek ik ook 2 uurtjes vooruit.
Al een paar jaar niet gedaan, wel een hoop gemaakt en weet ook niet wat ik verder met die doeken moet.quote:
equote:Op maandag 29 februari 2016 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Al een paar jaar niet gedaan, wel een hoop gemaakt en weet ook niet wat ik verder met die doeken moet.
Soms van foto's soms fantasie, wel leuk om te doen.
verkopen of weggeven aan familiequote:Op maandag 29 februari 2016 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Al een paar jaar niet gedaan, wel een hoop gemaakt en weet ook niet wat ik verder met die doeken moet.
Ik zou wel een statig portret willenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het voordeel van paint is, dat het geen ruimte in huis beslag neemt en je kan het met iedereen delenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zou wel een statig portret willen
Olieverfschilderij van 2 bij 1 meter is net wat meer chique.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het voordeel van paint is, dat het geen ruimte in huis beslag neemt en je kan het met iedereen delen
Dat is waar, maar daar staat geen remqo onderquote:Op maandag 29 februari 2016 01:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Olieverfschilderij van 2 bij 1 meter is net wat meer chique.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |