Als die roze poes maar geluk brengtquote:
nee ik hou gwn van kattenquote:
Hier op FOK! of daar?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik stalk je een beetje want ik vind je naam cute
quote:Op maandag 29 februari 2016 01:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als die roze poes maar geluk brengt
Wow, je bent weer een stukje omhoog gegaanquote:Op maandag 29 februari 2016 01:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ik hou gwn van katten
alle katten zijn schattig
quote:Op maandag 29 februari 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow, je bent weer een stukje omhoog gegaanKattenmens
Ja joh.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
daar, heb je op fok nog nooit gezien
dit ben jij toch?
[ afbeelding ]
ik word altijd zo ongelukkig als ik tumblr enzo ziequote:
Ik heb echt wel een bazenkat. Ze is 1,5 jaar maar ze is zo stront eigenwijs als het maar kanquote:
mata neukt gewoon anderen naast zijn vriendin, das toch andersquote:Op maandag 29 februari 2016 01:22 schreef deadprez het volgende:
hmm zit in bnw te lezen en ben er nu eigenlijk wel van overtuigd dat lichtkogel niet el_matador is
naziverheerlijking, rare conservatieve denkbeelden over homoseksuelen en dat soort shit, dat is echt beneden het niveau van mata
Haha herkenbaar. Dat laatste dan.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik word altijd zo ongelukkig als ik tumblr enzo zie
ik wil ook mooie lichtjes zien en dat lekkere eten en mn hele leven op een mooi strand wonen met knappe mensen
liefquote:Op maandag 29 februari 2016 01:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb echt wel een bazenkat. Ze is 1,5 jaar maar ze is zo stront eigenwijs als het maar kan![]()
Soms ook echt wel een trut maar dat vind ik wel grappig. Aan komen lopen hier toen ze 8 weken was.
ben je ook lelijk?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha herkenbaar. Dat laatste dan.
awwquote:Op maandag 29 februari 2016 01:24 schreef SideEffect het volgende:
Een cute katje voor de SC
[ afbeelding ]
Wat zijn conservatieve denkbeelden over homoseksuelen?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:22 schreef deadprez het volgende:
hmm zit in bnw te lezen en ben er nu eigenlijk wel van overtuigd dat lichtkogel niet el_matador is
naziverheerlijking, rare conservatieve denkbeelden over homoseksuelen en dat soort shit, dat is echt beneden het niveau van mata
dat denk ik ook over vriendinnen, vrienden, werk, geluk en geldquote:Op maandag 29 februari 2016 01:23 schreef deadprez het volgende:
waarom komt er hier niet eentje aanlopen
Ga naar het asiel dan.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
lief![]()
ik wil ook een kat, waarom komt er hier niet eentje aanlopen
adam and eve not adam and steve komt het op neerquote:Op maandag 29 februari 2016 01:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat zijn conservatieve denkbeelden over homoseksuelen?
Voelt toch wel goed als je zo'n kitten van 8 weken weet op te laten groeien tot een gezonde volwassen kat. Ze was er best slecht aan toe. Eigenlijk is het mijn vriend zijn kat maar ik doe en koop echt alles dus iedereen (incl. hij) is het er mee eens dat het mijn kat is.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
lief![]()
ik wil ook een kat, waarom komt er hier niet eentje aanlopen
Goed punt wel.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
adam and eve not adam and steve komt het op neer
dat gifje was dubbelopquote:Op maandag 29 februari 2016 01:24 schreef SideEffect het volgende:
Een cute katje voor de SC
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |