Dan vinden ze wel een Lee Harvey Oswald lijkt me. Goed dat de illuminati nog een beetje de boel in de gaten houden.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:42 schreef deadprez het volgende:
ben echt bang dat trump straks aan de macht komtgaat wss echt helemaal mis dan
hmz dan heb ik liever dat het volk gewoon intelligent genoeg is om niet op die randdebiel te stemmenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan vinden ze wel een Lee Harvey Oswald lijkt me. Goed dat de illuminati nog een beetje de boel in de gaten houden.
We zullen zien.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
hmz dan heb ik liever dat het volk gewoon intelligent genoeg is om niet op die randdebiel te stemmen
ja totdat wo3 uitbreektquote:Op maandag 29 februari 2016 01:44 schreef Der_Mann het volgende:
zou wel willen dat Trump president wordt zodat ik iedereen mad zie worden op forums en dan ga ik weer gamen
misschien heeft ze crush op jequote:Op maandag 29 februari 2016 01:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze kijkt me altijd heel lang in de ogen aan en ze bespied me vanaf het dak van mijn schuur.
Wil geen ruzie met de burenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
schiet er met een supersoaker op
true datquote:
Nee ze blaast al ik langs haar loopquote:
Ach, als je niet op het front staatquote:
Nee.. daar heb je ook wel gelijk in. Maar als hij op een of andere manier te ver gaat en het laat escaleren dan kan de rest van de politiek in de VS er toch ook niet heel veel meer tegen doen?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Net of dat toegestaan wordt. De POTUS doet het echt niet in z'n eentje hoor.
Nee ik zeg gewoon dat het der_mann van het Fok!forum wasquote:Op maandag 29 februari 2016 01:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze hoeven niet te weten dat jij het was
creepy welquote:Op maandag 29 februari 2016 01:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze kijkt me altijd heel lang in de ogen aan en ze bespied me vanaf het dak van mijn schuur.
heb liever dat je WCH zegtquote:Op maandag 29 februari 2016 01:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee ik zeg gewoon dat het der_mann van het Fok!forum was
Wat is deze Braddie is back???quote:Op maandag 29 februari 2016 00:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Valt bij mij nog wel mee.
Zal eens een filmpje maken van een kennis, die rijd op de snelweg altijd 118-120-118-120-118-120
Ik deed hier gas los, gasgeven, gas los, gasgeven en laat knipperen omdat ik hier normaliter nooit rij en moest zoeken waar ik er af moest
Meestal rij ik gewoon met m`n voet stil en een constante snelheid. Maar als ik ergens niet bekend ben wil ik wel wat onzeker rijden ja. Helemaal gelijk in.
Daarom is het fijn dat er dashcams bestaan, kan je van lerenAl zal het nooit helemaal weg gaan schat ik.
is een illusiequote:Op maandag 29 februari 2016 01:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn leven is best oke tot nu toe.
Niet de politiek, maar degenen achter de schermen. Militaire leiders, ambtenaren, rechters etc.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee.. daar heb je ook wel gelijk in. Maar als hij op een of andere manier te ver gaat en het laat escaleren dan kan de rest van de politiek in de VS er toch ook niet heel veel meer tegen doen?
het leven zuigt altijdquote:Op maandag 29 februari 2016 01:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoezo, jouw leven zuigt helemaal niet
Je leven is leuk, en dan ga je doodquote:Op maandag 29 februari 2016 01:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn leven is best oke tot nu toe.
Sandersquote:Op maandag 29 februari 2016 01:47 schreef deadprez het volgende:
Hoe denk jij over wat ik net over Sanders postte, Jimmy?
Nja, ik hoop het maar.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet de politiek, maar degenen achter de schermen. Militaire leiders, ambtenaren, rechters etc.
Nou nouquote:
die man moet gewoon naar europa verhuizenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Sanders
Was even grappig maar nu is het wel klaar en na dinsdag al helemaal.
maar dan verlies ik mijn onschuldige imagoquote:Op maandag 29 februari 2016 01:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wil WCH er niet bij betrekken
Jij kwam immers met het idee
laatst was er kat in mijn kamer die hebben we toen naar buiten gedaan was nog baby kat en toen ik dag later naar winkel ging stond die nog bij ons voor de deur echt zielig en aan het miauwen maar ik had honger en ben doorgelopen naar winkel maar misschien was die wel verdwaalt ofzo en is die nu opgepakt door een enge kale meneer ik heb wel beetje spijt want wij dat ik geaaid had en halsbandje had bekeken maar ik deed dat niet dus wel een sukkel ben ikquote:Op maandag 29 februari 2016 01:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee ze blaast al ik langs haar loop
quote:Op maandag 29 februari 2016 01:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook #teamilluminati
Lichtkogel werd trouwens helemaal gek toen ik dat zei
oh, rip dan maarquote:Op maandag 29 februari 2016 01:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee ze blaast al ik langs haar loop
Europa is ook niet zo als hij wil hoor. Neem Nederland, als er een land is dat vol zit met crony deals met de grote bedrijven is dat ons land wel.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
die man moet gewoon naar europa verhuizen
godtering wat een lange zinquote:Op maandag 29 februari 2016 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
laatst was er kat in mijn kamer die hebben we toen naar buiten gedaan was nog baby kat en toen ik dag later naar winkel ging stond die nog bij ons voor de deur echt zielig en aan het miauwen maar ik had honger en ben doorgelopen naar winkel maar misschien was die wel verdwaalt ofzo en is die nu opgepakt door een enge kale meneer ik heb wel beetje spijt want wij dat ik geaaid had en halsbandje had bekeken maar ik deed dat niet dus wel een sukkel ben ik
Het is nog altijd beter dan de VS.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Europa is ook niet zo als hij wil hoor. Neem Nederland, als er een land is dat vol zit met crony deals met de grote bedrijven is dat ons land wel.
Oke dan zeg ik wel dat het catkiller wasquote:Op maandag 29 februari 2016 01:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar dan verlies ik mijn onschuldige imago
eheheheh ;pquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |