Of mensen die vuurwerk in katten stoppen. Echt wat bezield je dan:rquote:Op maandag 29 februari 2016 02:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij dierenmishandelaars mogen ze alles doen wat mij betreft
Hoofdletters doe ik wel altijd maar volgens mij eindig ik mijn zinnen nooit met een puntquote:Op maandag 29 februari 2016 02:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij tikt altijd met interpunctie
wil daar niet eens aan denkenquote:Op maandag 29 februari 2016 02:16 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Of mensen die vuurwerk in katten stoppen. Echt wat bezield je dan:r
Ik moet morgen om 9 uur achter mijn bureau zitten jaquote:Op maandag 29 februari 2016 02:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is het groepje werklozen, welkom
Met klasse vooral.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat heeft interpunctie met geld te maken?
wat nou zelfsquote:
Hebben we gewoon hoor. Het is de gewoonte dat mensen die aan boord komen kranten meenemen.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe moet hij aan de krant komen als hij op zee is
Ik moet morgen naar school maar kan niet in slaap komenquote:Op maandag 29 februari 2016 02:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is het groepje werklozen, welkom
Die gasten treden regelmatig op in Hilversumquote:Op maandag 29 februari 2016 02:16 schreef deadprez het volgende:
They say if you ain't born beautiful
You best be resourceful
And me I'm just a dirtball
A righteous criminal
And if your daddy ain't rich
Ya gotta find some way to take it
So I'm out window shopping
With a brick at three in the morning
dit is het groepje werklozen en mensen die van oogwallen houden danquote:Op maandag 29 februari 2016 02:17 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 9 uur achter mijn bureau zitten ja
coolquote:Op maandag 29 februari 2016 02:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Die gasten treden regelmatig op in Hilversum
Of mensen die ongeboren kinderen aan stukken schuren en naar buiten trekken met een tang. Echt ziek.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:16 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Of mensen die vuurwerk in katten stoppen. Echt wat bezield je dan:r
not this shit againquote:Op maandag 29 februari 2016 02:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Of mensen die ongeboren kinderen aan stukken schuren en naar buiten trekken met een tang. Echt ziek.
Oh... wacht...
Tot uw dienst.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:17 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Goede, die had ik nog niet eerder gehoord.
NEEquote:Op maandag 29 februari 2016 02:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Of mensen die ongeboren kinderen aan stukken schuren en naar buiten trekken met een tang. Echt ziek.
Oh... wacht...
Ik ken ze niet echt eigenlijk, zie ze weleens langskomen maar ben nog nooit verleid om te klikken op een linkje.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
coolecht een fucking vette band
was mis met abortus dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 02:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh... wacht...
Tegen abortus zijnquote:Op maandag 29 februari 2016 02:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh... wacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |