Soms een eckte ecktequote:Op maandag 29 februari 2016 02:11 schreef Metalfrost het volgende:
Soms ook een eckte eckte he, die braddie
nicequote:Op maandag 29 februari 2016 02:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet nog dat er een paar gasten filmpje hadden geupload dat ze een kat mishandelden en een dag later lag al hun informatie op het internet en waren ze gearresteerd
Enkel paupers doen dat niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij tikt altijd met interpunctie
bij dierenmishandelaars mogen ze alles doen wat mij betreftquote:Op maandag 29 februari 2016 02:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
nice
al ben ik eigenlijk wel tegen dat soort heksenjachten
Ben er ook wel op tegen, maar als dat soort gruwelijke dingen online komen sja... Dan gebeurt het wel en ook zeker niet onterecht.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
nice
Ff op 4chan dumpen dat DP een pedo is.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
nice
ja dat zegt mijn gevoel ook, maar is nie goedquote:Op maandag 29 februari 2016 02:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij dierenmishandelaars mogen ze alles doen wat mij betreft
geloof niet dat ze daar erg veel moeite mee hebben op 4chanquote:Op maandag 29 februari 2016 02:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ff op 4chan dumpen dat DP een pedo is.
Is die dierenpolitie er eigenlijk nog gekomen waar de PVV voor pleite? Niets meer over gehoord eigenlijk.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij dierenmishandelaars mogen ze alles doen wat mij betreft
Allemaal moslims zeker dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 02:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
geloof niet dat ze daar erg veel moeite mee hebben op 4chan
was er volgens mij wel, maar is ondertussen weer afgeschaftquote:Op maandag 29 februari 2016 02:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is die dierenpolitie er eigenlijk nog gekomen waar de PVV voor pleite? Niets meer over gehoord eigenlijk.
Lees eens een krant.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is die dierenpolitie er eigenlijk nog gekomen waar de PVV voor pleite? Niets meer over gehoord eigenlijk.
quote:
Helicopter.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe moet hij aan de krant komen als hij op zee is
Pistolen paultjequote:Op maandag 29 februari 2016 02:14 schreef deadprez het volgende:
Pistolen Paultje wist ook wel hoe die met dierenmishandelaars af moest rekenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |