Rij jezelf alsjeblieft tegen een boom aan, zo;'n hele dikke, met je vectraquote:Op maandag 29 februari 2016 02:05 schreef MrBradge het volgende:
Ik ga echt de scheldende en bekritiserende dashcammer worden op YouTubeDat gaat echt mijn roeping en 2e natuur worden
Wat een lelijk wrak.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik rij overal en nergens, en ik rij in dit autootje:
[ afbeelding ]
Innen.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als iemand innen begint met een hoofdletter en eindigt met een punt is het serious business.
Echt he.. Dat iemand dit doet, khankiequote:Op maandag 29 februari 2016 02:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dit ga ik dus niet aanklikken
Zal jou eens innen.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als iemand innen begint met een hoofdletter en eindigt met een punt is het serious business.
bij mij niequote:Op maandag 29 februari 2016 02:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als iemand zinnen begint met een hoofdletter en eindigt met een punt is het serious business.
eyquote:
bij dat soort filmpjes heb je altijd wel een paar gasten op 4chan die achter de persoon zijn naam en adres komen door de kleur van zijn slaapkamermuurquote:Op maandag 29 februari 2016 02:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Echt he.. Dat iemand dit doet, khankieDit soort shit klik ik überhaupt nooit op, kan daar echt slecht tegen.
Lelijk. Gekke kleur ook voor een man.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wrak
[ afbeelding ]
Ding is bijna nieuw man___!!! Wrak
Ja, en terecht. Iemand die 55 rijd voorbij gaan met 80-90quote:Op maandag 29 februari 2016 02:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Rij jezelf alsjeblieft tegen een boom aan, zo;'n hele dikke, met je vectra
shit, dan ben je volgens mij echt fucked als je 4chan achter je aan krijgtquote:Op maandag 29 februari 2016 02:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij dat soort filmpjes heb je altijd wel een paar gasten op 4chan die achter de persoon zijn naam en adres komen door de kleur van zijn slaapkamermuur
Ja, maar ik vind het dan ook niet meer dan logisch dat ze zo`n kerel een paar poffen op z`n bek verkopen.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij dat soort filmpjes heb je altijd wel een paar gasten op 4chan die achter de persoon zijn naam en adres komen door de kleur van zijn slaapkamermuur
Ja echt wel, stel treurige ecto's met hun computertje.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
shit, dan ben je volgens mij echt fucked als je 4chan achter je aan krijgt
Maffe droom. Op straat met twee futuristische game-achtige wapens op straat.quote:
ze kunnen je behoorlijk het leven zuur maken vanachter hun computertjequote:Op maandag 29 februari 2016 02:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja echt wel, stel treurige ecto's met hun computertje.
weet nog dat er een paar gasten filmpje hadden geupload dat ze een kat mishandelden en een dag later lag al hun informatie op het internet en waren ze gearresteerdquote:Op maandag 29 februari 2016 02:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
shit, dan ben je volgens mij echt fucked als je 4chan achter je aan krijgt
Het is een rare kleur, maar vind het ook wel wat hebben. De meeste Twingo's zijn groen of geel of zwart, deze is KLM blauwquote:Op maandag 29 februari 2016 02:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lelijk. Gekke kleur ook voor een man.
I don't even give a damn. #fuckingstoerquote:Op maandag 29 februari 2016 02:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ze kunnen je behoorlijk het leven zuur maken vanachter hun computertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |