quote:Op maandag 29 februari 2016 02:00 schreef deadprez het volgende:
beter neem je een andere als je in de op wil
klein beetjequote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 02:01 schreef Der_Mann het volgende:
ik vind deze UI wel mooi foker
[ afbeelding ]
Ewaquote:
ja Gquote:Op maandag 29 februari 2016 01:48 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wat is deze Braddie is back???![]()
![]()
bende wausquote:Op maandag 29 februari 2016 02:03 schreef defokkingfoker het volgende:
vandaar dus fokking -> neuken
foker -> fout -> poep
Neuken + Poep = Goddelijke poepsex
Dankje DP!quote:Op maandag 29 februari 2016 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Braddie is toch wel een FOK!-held. En verder gewoon chille kerel wel.
ja dit ga ik dus niet aanklikkenquote:
toen ik dat pas geleden zei reageerde je met zo'n hele boze ''Nee.'' met hoofdletter en allesquote:Op maandag 29 februari 2016 02:06 schreef deadprez het volgende:
god, ik moet echt weer even stoppen met lezen in bnw, is nie goed voor mijn humeur
Wat voor auto heb je en waar rijdt je regelmatig?quote:Op maandag 29 februari 2016 02:05 schreef MrBradge het volgende:
Ik ga echt de scheldende en bekritiserende dashcammer worden op YouTubeDat gaat echt mijn roeping en 2e natuur worden
ik ben niet altijd boos als ik hoofdletters gebruik hèquote:Op maandag 29 februari 2016 02:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen ik dat pas geleden zei reageerde je met zo'n hele boze ''Nee.'' met hoofdletter en alles
wel serieus tochquote:Op maandag 29 februari 2016 02:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben niet altijd boos als ik hoofdletters gebruik hè
Ik rij overal en nergens, en ik rij in dit autootje:quote:Op maandag 29 februari 2016 02:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je en waar rijdt je regelmatig?
ook niet altijd, maar vaak welquote:
Als iemand zinnen begint met een hoofdletter en eindigt met een punt is het serious business.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen ik dat pas geleden zei reageerde je met zo'n hele boze ''Nee.'' met hoofdletter en alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |