Poll: Mag defokkingfoker in de OP?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat moeten we nog maar eens even bespreken met z'n allen
ik krijg al meer aandacht dan me lief is.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op de aandacht die hij krijgt, jan
zullen we je voortaan dan maar negeren?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ik krijg al meer aandacht dan me lief is.
Ze heeft nooit een vriend gehadquote:Op maandag 29 februari 2016 01:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mooi, heeft ze die vriend al gedumpt?
Als jij me maar niet gaat negeren, want dan zou mijn leven echt over zijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
zullen we je voortaan dan maar negeren?
ik vind het een beetje misselijkmakend hoe jij altijd iedereen te vriend wil houdenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:57 schreef deadprez het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Mag defokkingfoker in de OP?
Je hebt gestemd op: JA
wat een aardige boi ben ik toch ook
Dat zei je vorig jaar anders wel.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze heeft nooit een vriend gehad
Drm ook dat tagjequote:Op maandag 29 februari 2016 01:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het een beetje misselijkmakend hoe jij altijd iedereen te vriend wil houden
ja gvd ik wil ook wel weer teruggaan naar iedereen de hele godse dag uitschelden als je dat liever hebtquote:Op maandag 29 februari 2016 01:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het een beetje misselijkmakend hoe jij altijd iedereen te vriend wil houden
Toen loog ikquote:Op maandag 29 februari 2016 01:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat zei je vorig jaar anders wel.
nee gwn de kutusers uitschelden zoals de ektenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja gvd ik wil ook wel weer teruggaan naar iedereen de hele godse dag uitschelden als je dat liever hebt
Ben ik kut dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee gwn de kutusers uitschelden zoals de ekten
Nee doe maar niet hebben we er al genoeg vanquote:Op maandag 29 februari 2016 01:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja gvd ik wil ook wel weer teruggaan naar iedereen de hele godse dag uitschelden als je dat liever hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |