gewoon doenquote:Op maandag 29 februari 2016 02:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ken ze niet echt eigenlijk, zie ze weleens langskomen maar ben nog nooit verleid om te klikken op een linkje.
nee gewoon geen zin inquote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 02:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was mis met abortus dan?
godverdommequote:
zoals demon_from_heavenquote:Op maandag 29 februari 2016 02:19 schreef defokkingfoker het volgende:
Of mensen die pincetten in hun plasgaatje stoppen
quote:Op maandag 29 februari 2016 02:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was mis met abortus dan?
Helemaal gek worden over een dood ratje maar grootschalig doden van kinderen goedkeuren.quote:
die van net bijvoorbeeldquote:
waar word ik gek over een dood ratje? en wie welquote:Op maandag 29 februari 2016 02:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Helemaal gek worden over een dood ratje maar grootschalig doden van kinderen goedkeuren.
ja maar nu krijg je weer een heel betoog van Jimmyquote:Op maandag 29 februari 2016 02:19 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het recht te beslissen over hun lichaam
Embryo's zijn niet levensbewust en derhalve acceptabel. Er zitten natuurlijk wel limitien aan qua leeftijd maar die wetten zijn er al.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Helemaal gek worden over een dood ratje maar grootschalig doden van kinderen goedkeuren.
ikquote:Op maandag 29 februari 2016 02:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar word ik gek over een dood ratje? en wie wel
quote:Op maandag 29 februari 2016 02:19 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het recht te beslissen over hun lichaam
Vast een CU stemmerquote:Op maandag 29 februari 2016 02:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar nu krijg je weer een heel betoog van Jimmy
Mensen in coma zijn ook niet levensbewust. Derhalve is dat een idioot criterium.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:20 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Embryo's zijn niet levensbewust en derhalve acceptabel. Er zitten natuurlijk wel limitien aan qua leeftijd maar die wetten zijn er al.
Mensen moeten meer gaan nadenken hierover.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:21 schreef deadprez het volgende:
WE GAAN VANAF DEZE POST KAPPEN MET DEZE DISCUSSIE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |