quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How to make Balud in some simple steps: 1) Find a fertilized chicken egg (most people prefer 16 days, so did we….) 2) Cook it for 15 minutes 3) Peel the egg shell off 4) Get some vinegar and salt 5) Eat (Enjoy!). It didn’t taste as bad as it looks but the thought of eating fetuses was disgusting. Sorry to grosse you guys out. BUT I HAD IT! Hardcore.Ik ben geil
En mensen zonder bewustzijn zijn plotseling dieren?quote:Op maandag 29 februari 2016 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
H
[..]
het verschil tussen mens en dier is bewustzijn, maar dat is geen criterium dus er bestaat geen verschil tussen mens en dier dus dieren doden mag ook niet
Dan is moord nog niet goed, als ik jou een kogel door je hoofd jaag terwijl je slaapt merk je er ook niks van.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:31 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Niet levensbewust dus het embryo merkt er niets van
Nee want dieren hebben wel bewustzijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En mensen zonder bewustzijn zijn plotseling dieren?
Zou wel moeten.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en mij interesseert deze hele discussie niet
Goede vergelijkingquote:Op maandag 29 februari 2016 02:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan is moord nog niet goed, als ik jou een kogel door je hoofd jaag terwijl je slaapt merk je er ook niks van.
dat is wat ik vaak hoor, maar wat is het verschil tussen mens en dierquote:Op maandag 29 februari 2016 02:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En mensen zonder bewustzijn zijn plotseling dieren?
Miljoenen zaadjes die stervenquote:Op maandag 29 februari 2016 02:34 schreef defokkingfoker het volgende:
condoom is ook moord. Je kan het bijna een holocaust noemen.
Ik snap niet waarom mensen beweren dat dieren geen bewustzijn hebben. Dat hebben ze namelijk wel gewoon.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is wat ik vaak hoor, maar wat is het verschil tussen mens en dier
waarom mag ik geen abortus plegen maar wel een hert doodschieten en opbakken?
Die vergelijking haalt jouw punt onderuit dat het meekrijgen van de dood relevant zou zijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:34 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Goede vergelijking
Punt is wel dat een embryo niet levensbewust is en er niets van meekrijgt. Of vind jij een morning after pil ook moord?
kloptquote:Op maandag 29 februari 2016 02:35 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen beweren dat dieren geen bewustzijn hebben. Dat hebben ze namelijk wel gewoon.
Dat is een andere discussie.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is wat ik vaak hoor, maar wat is het verschil tussen mens en dier
waarom mag ik geen abortus plegen maar wel een hert doodschieten en opbakken?
awwquote:Op maandag 29 februari 2016 02:36 schreef defokkingfoker het volgende:
Misschien hebben planten ook een bewustzijn. Hebben ze miss microooooooooo hersens en ogen en tijdens het voetballen doden wij het gras.
quote:Op maandag 29 februari 2016 02:34 schreef defokkingfoker het volgende:
condoom is ook moord. Je kan het bijna een holocaust noemen.
Leuk.quote:
Doodstraf zou wel van toepassing moeten kunnen zijn op de grootste beesten als die Parijs terroristen of die idioot in dat winkelcentrum in Alpen aan den Rijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:35 schreef deadprez het volgende:
wel grappig altijd dat die pro-life fucktards verder over het algemeen tegen elke vorm van sociale zekerheid zijn en voor de doodstraf
Niet relevant voor de discussie.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:35 schreef deadprez het volgende:
wel grappig altijd dat die pro-life fucktards verder over het algemeen tegen elke vorm van sociale zekerheid zijn en voor de doodstraf
Een embryo is geen kind, het is eigenlijk een visje. Pas bij de twaalfde week van de zwangerschap is het een kind (foetus).quote:Op maandag 29 februari 2016 02:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar dat embryo is een kind die je wilt doden. Omdat leven op een gewelddadige of moeilijke manier begint, is het nog wel leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |