Is het nutteloos?quote:Op maandag 29 februari 2016 02:37 schreef Der_Mann het volgende:
dit is waarom ik op FOK! heb geregistreerd, zodat ik nutteloze discussies over abortussen kan lezen
bedankt Jimmy, je bent een held
Dat is niet de wetenschappelijke consensus anders. Dat is vanaf de 2e celdeling.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Een embryo is geen kind, het is eigenlijk een visje. Pas bij de twaalfde week van de zwangerschap is het een kind (foetus).
niet mee eensquote:Op maandag 29 februari 2016 02:37 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Doodstraf zou wel van toepassing moeten kunnen zijn op de grootste beesten als die Parijs terroristen of die idioot in dat winkelcentrum in Alpen aan den Rijn.
omdat?quote:Op maandag 29 februari 2016 02:37 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Doodstraf zou wel van toepassing moeten kunnen zijn op de grootste beesten als die Parijs terroristen of die idioot in dat winkelcentrum in Alpen aan den Rijn.
Die verdienen het gewoon niet meer om nog langer te leven
aan het einde van deze discussie zal echt niemands mening erover veranderen, dus ja, het is nutteloosquote:
dan heeft wiet mooi pechquote:Op maandag 29 februari 2016 02:37 schreef Kurovski het volgende:
Van planten heeft alleen wiet een bewustzijn volgens mij.
Ik vind dat je nog hypocriet bent, want je vind abortus wel goed als een vrouw verkracht word maar als een vrouw om andere reden geen baby wil dan is het opeens moord.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die vergelijking haalt jouw punt onderuit dat het meekrijgen van de dood relevant zou zijn.
En een pil is een ander verhaal omdat het lichaam tot 48 uur nog de cellen kan afstoten.
Dat is dan spijtig.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aan het einde van deze discussie zal echt niemands mening erover veranderen, dus ja, het is nutteloos
na 120 dagen is abortus niet meer toegestaan. Dit wordt gebaseerd op onderstaande hadith waarin de profeet uitlegt wanneer de ziel bij de mens wordt ingeblazen. Wanneer een foetus beschikt over een ziel wordt het gezien als een volwaardig mens. Deze uitspraak is overgeleverd door Aboe Abdur-Rahmaan Abdullah ibnoe Masoed:quote:
en dat is precies het probleem hequote:Op maandag 29 februari 2016 02:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is niet de wetenschappelijke consensus anders. Dat is vanaf de 2e celdeling.
wrm dan pas :$quote:Op maandag 29 februari 2016 02:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou aan het einde van mijn leven ook door jou gezogen willen worden
Helemaal niet, ik zei juist precies het omgekeerde. Het is nooit goed.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:39 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ik vind dat je nog hypocriet bent, want je vind abortus wel goed als een vrouw verkracht word maar als een vrouw om andere reden geen baby wil dan is het opeens moord.
Beiden zijn voor de embryo gewoon dezelfde situatie en niks mis mee
Lol.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
na 120 dagen is abortus niet meer toegestaan. Dit wordt gebaseerd op onderstaande hadith waarin de profeet uitlegt wanneer de ziel bij de mens wordt ingeblazen. Wanneer een foetus beschikt over een ziel wordt het gezien als een volwaardig mens. Deze uitspraak is overgeleverd door Aboe Abdur-Rahmaan Abdullah ibnoe Masoed:
"Waarlijk, de schepping van eenieder van jullie vindt plaats in de buik van zijn moeder, dit gedurende veertig dagen in de vorm van een levenskiem. Daarna is het net zo lang een bloedklonter. Vervolgens is het net zo lang een klomp vlees. Dan wordt er een Engel naar hem gestuurd die in hem de ziel blaast."
dit is onzinquote:Op maandag 29 februari 2016 02:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aan het einde van deze discussie zal echt niemands mening erover veranderen, dus ja, het is nutteloos
Omdat zij sws nooit meer vrij horen te komen en van ons belastinggeld wegkwijnen in een gevangeniscel wat ontzettend duur is. Tevens hebben zij andere mensen het leven ontnomen dus ik zie geen reden om niet hetzelfde bij hun te doen.quote:
Er is een duidelijke consensus in de wetenschap over wanneer menselijk leven begint.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en dat is precies het probleem he
dan doe je hetzelfde als waar je zo op tegen bentquote:Op maandag 29 februari 2016 02:40 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Omdat zij sws nooit meer vrij horen te komen en van ons belastinggeld wegkwijnen in een gevangeniscel wat ontzettend duur is. Tevens hebben zij andere mensen het leven ontnomen dus ik zie geen reden om niet hetzelfde bij hun te doen.
Nja, dan zijn we het oneens.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik zei juist precies het omgekeerde. Het is nooit goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |