SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging naakt, voelde me wel verkr8 visueel.quote:
Ik heb meer krullen tussen mijn benen.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:29 schreef Catkiller het volgende:
Ja maar bij jou focust iedereen toch op je snor. Dat is niet eerlijk.
Zou dat niet prettig vinden. Ik pas mijn kleding ook altijd aan, hou er niet van als mensen kijken.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:30 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ging naakt, voelde me wel verkr8 visueel.
Gadverdamme zijn ook echt geen hunks. Zijn dirty old mensss.
zeg t even als je weer gaatquote:Op zondag 28 februari 2016 21:30 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ging naakt, voelde me wel verkr8 visueel.
Gadverdamme zijn ook echt geen hunks. Zijn dirty old men.
bahhquote:Op zondag 28 februari 2016 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.culy.nl/recept(...)asy-bananen-softijs/
Crip ken je dit?
Ik haal dat altijd weg.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb meer krullen tussen mijn benen.
Ja ligt aan de situatie, soms ongemakkelijk soms wel leuk.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou dat niet prettig vinden. Ik pas mijn kleding ook altijd aan, hou er niet van als mensen kijken.
Ik ga als jij gaat, ik wil je naakte kontje volgen als een trouwe naakte meid.quote:
wat doe je volgend weekendquote:Op zondag 28 februari 2016 21:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja ligt aan de situatie, soms ongemakkelijk soms wel leuk.
[..]
Ik ga als jij gaat, ik wil je naakte kontje volgen als een trouwe naakte meid.
je houdt het wel bij mag ik hopen voor jouw chick?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
1 keer gedaan. Weet niet, vind haar toch mannelijker.
Ligt eraan ben je opa of niet?quote:
Hij heeft van die schaamhaarwax en zet een sierlijke krulsnor boven zijn kleine hoinkje.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je houdt het wel bij mag ik hopen voor jouw chick?
Precies, reed met vriendin op de a2 was een ongeluk gebeurd bij de invoeg strook. Auto helemaal ondersteboven, 1 lichaam met een witte doek erover en 1 gast die zo midden in het grasstukje lag bewusteloos.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:33 schreef Chai het volgende:
Braddie wat ga je stoer doen over snelwegen die makkelijk zijn.Er is maar één idioot nodig voor een slechte afloop hoor, heeft niks te maken met de weg zelf.
Dat was namelijk mijn punt. Niet of die weg moeilijk is of wat dan ook.
Uh, waarom stel je zulke persoonlijke vragen?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
je houdt het wel bij mag ik hopen voor jouw chick?
Kom dan maar naar de saunaquote:Op zondag 28 februari 2016 21:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee dat duurt nog wel even. Pas als onze kindjes kleinkinderen krijgen
Hoi Nielsquote:Op zondag 28 februari 2016 21:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
laten we een stel van die thaise kopen meloewa erbij als er geld overblijft.
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
laten we een stel van die thaise kopen meloewa erbij als er geld overblijft.
Jij mag gratis bebyquote:
Ik kan daarvan genieten.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:38 schreef Crip het volgende:
ben ik de enige die perzik in blik echt lekker vind
Ongeveer 96111 nielsjes minder.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wie is niels srs? dacht eeerst dat ze niels96111 bedoelde maar dat is niet zo.
Heerlijkquote:Op zondag 28 februari 2016 21:38 schreef Crip het volgende:
denk altijd aan dat liedje bij perzik in blik. Peaches ietsquote:Op zondag 28 februari 2016 21:38 schreef Crip het volgende:
Canned Peaches.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
denk altijd aan dat liedje bij perzik in blik. Peaches iets
Jij at zeker ook altijd fruit van die gare slagroomtaartenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:38 schreef Crip het volgende:
ik zei het als grap maar bijna alles is uiteindelijk te koop ook meloewa alhoewel ik dr posts van de afgelopen twee dagen wel ietwat vreemd vind.quote:
Sorry, ik ging veel te verquote:Op zondag 28 februari 2016 21:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik doe normaal, jij moet normaal doen tegen mij
huh?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
denk altijd aan dat liedje bij perzik in blik. Peaches iets
Doe pics. Dol op kleine inktvisjes.quote:
10 op een rij heb ik staan. Zitten mooie bij.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja hoe is het met je verzameling??
Echt niemand weet hoe jij er uit ziet, je bent dan ook een halve vent. Maar dan toch de 'award' winnen hier. Man man man.quote:
En dan ook nog 'jou', maar verder durfde ik niet te lezenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Blaat weer eens zul je bedoelen. Ik word kotsmisselijk van patriotten die de taal van hun vaderland zo verkrachten.
Tuco met z'n doorgesnoven kopquote:Op zondag 28 februari 2016 21:44 schreef Ashqelon het volgende:
remqo van wie zou je banger zijn, gus of tuco?
Tuco, hij is nogal opvliegend.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:44 schreef Ashqelon het volgende:
remqo van wie zou je banger zijn, gus of tuco?
Ze post inderdaad maar 40 foto's per maand in USquote:Op zondag 28 februari 2016 21:44 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Echt niemand weet hoe jij er uit ziet, je bent dan ook een halve vent. Maar dan toch de 'award' winnen hier. Man man man.
Iedereen hier weet hoe Crip eruit zietquote:Op zondag 28 februari 2016 21:44 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Echt niemand weet hoe jij er uit ziet, je bent dan ook een halve vent. Maar dan toch de 'award' winnen hier. Man man man.
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Doe pics. Dol op kleine inktvisjes.
[..]
10 op een rij heb ik staan. Zitten mooie bij.
dat vind ik juist het enge aan gus, hoe rustig hij bleef tijdens het stanlejmesincident.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tuco, hij is nogal opvliegend.
Gus is de rust hemzelf
Ik wil liever weten hoe BoneThugs eruit ziet.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iedereen hier weet hoe Crip eruit ziet
als het gewoon 1 op 1 zou zijn dan Tucoquote:Op zondag 28 februari 2016 21:47 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zou je banger zijn van tuco of gus?
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wil liever weten hoe BoneThugs eruit ziet.
Ik denk dat ze niet bang zijn voor elkaar.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zou tuco eigenlijk bang zijn van gus en andersom?
Ah, 'iedereen', man man man. Spreek lekker voor jezelf, achterlijke GL stemmer.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iedereen hier weet hoe Crip eruit ziet
wtf bitch iedereen heeft mijn gezienquote:Op zondag 28 februari 2016 21:44 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Iedereen behalve jij. Maar jij telt dus niet blijkbaar.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ah, 'iedereen', man man man. Spreek lekker voor jezelf, achterlijke GL stemmer.![]()
Ik
Hooo shit, als jij mijn vrind was zou ik die je raam uitflikkeren. Als ik daar moest tegen aankijken tijdens de seks... Jakkes!quote:
Bedoel je dan een eenogige slang?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil een cyclops in sterk water
Iedereen, ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ah, 'iedereen', man man man. Spreek lekker voor jezelf, achterlijke GL stemmer.![]()
Ik
heb m toch niet op mn nachtkastje staanquote:Op zondag 28 februari 2016 21:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hooo shit, als jij mijn vrind was zou ik die je raam uitflikkeren. Als ik daar moest tegen aankijken tijdens de seks... Jakkes!
neequote:Op zondag 28 februari 2016 21:49 schreef Parawan het volgende:
[..]
Ga jij eens heel gauw breaking bad kijken
terin wat een sukkel is het toch ookquote:Op zondag 28 februari 2016 21:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, 'iedereen', man man man. Spreek lekker voor jezelf, achterlijke GL stemmer.
Ik
Ja, verrassend enzo, veel verder kom je ook niet met je eeuwige riedeltje. Het was me een waar genoegen weer, goede vriend.quote:
VGM ben jij een kloon van WCH, man man man.quote:
volgens mijquote:
eyquote:
Dit is toch jouw riedeltje? Ik heb de achterlijke opmerking gevolgd door enquote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, verrassend enzo, veel verder kom je ook niet met je eeuwige riedeltje. Het was me een waar genoegen weer, goede vriend.
lolquote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Zelfs BadSnoopy is niet zo achterlijk.
Iedereen is een kloon van WCHquote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
VGM ben jij een kloon van WCH, man man man.
gewoon samen houdenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom ruilen, cyclops tegen je octopus ;$
Wat lul jij nu weer allemaal joh?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, verrassend enzo, veel verder kom je ook niet met je eeuwige riedeltje. Het was me een waar genoegen weer, goede vriend.
Ze kwam even haar hart luchten en toen appte hij of zij langs wilde komen en madame ging er direct naar toe.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef Parawan het volgende:
[..]
Hoe is het met je vriendin gegaan?
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze kwam even haar hart luchten en toen appte hij of zij langs wilde komen en madame ging er direct naar toe.![]()
![]()
Vrouwen_____
hoezo alleen een op een? gus heeft niet echt een crew tuco wel.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als het gewoon 1 op 1 zou zijn dan Tuco
Constant in de kont genomen worden door GroenLinks, hoe voelt dat nou?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Constant Kusters, leider van de NVU.
niet alsnog naar dh gaanquote:Op zondag 28 februari 2016 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze kwam even haar hart luchten en toen appte hij of zij langs wilde komen en madame ging er direct naar toe.![]()
![]()
Vrouwen_____
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
schrok een beetje toen ik vanmiddag keek en opeens nog 6 topics ofzo van jou zag
Weet je dat heel zeker.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nee. Zelfs BadSnoopy is niet zo achterlijk.
die Gus huurt gewoon een hitman in om je door je harses te schieten terwijl je zit te schijtenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoezo alleen een op een? gus heeft niet echt een crew tuco wel.
Nee dit is weer een ander vriendinquote:
Maar zij kan dus vanavond wel een gevulde poes krijgen?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
![]()
Vrouwen_____
allebei beetje last van psychoses iddquote:
wijvenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee dit is weer een ander vriendin
3 meiden uit m'n vriendengroep hebben boystruggles
DAT ZIJN DRIE TE VEEL
Man man man, achterlijke idioot ben je ook.quote:
Groenlinks regeert niet eens man.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Constant in de kont genomen worden door GroenLinks, hoe voelt dat nou?
Guus_gutmensch7
Echt heerlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Constant in de kont genomen worden door GroenLinks, hoe voelt dat nou?
Guus_gutmensch7
Ik hoop dat hij sterft aan een hartaanval dan.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar zij kan dus vanavond wel een gevulde poes krijgen?
Lol ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op die killa van Lilo & Stitch
[ afbeelding ]
ik ging half 1 ofzo naar bedquote:Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef deadprez het volgende:
[..]ja volgens mij is het nog nooit zo druk geweest in de sc op dat tijdstip
jemigquote:Op zondag 28 februari 2016 21:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij sterft aan een hartaanval dan.
half 7 ongeveerquote:Op zondag 28 februari 2016 21:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik ging half 1 ofzo naar bed
tot hoe laat gingen jullie door?
daar gaat je humeurquote:Op zondag 28 februari 2016 21:55 schreef deadprez het volgende:
gvd ze hebben die lichtkogel nazi weer vrijgelaten
Als je een flikkertje bent, tja kan ik weinig aan doen. Het is een vrij land, helaas.quote:
Meer meer meer dieren op sterk waterquote:Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
wij zouden dat parenting rockenhelemaal van 2 dieren op sterk water.
walters trackrecord is wat dat betreft nog erger met die kettingmoorden in de gevangenis.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die Gus huurt gewoon een hitman in om je door je harses te schieten terwijl je zit te schijten
Zij kan gewoon door dan hoor. Die lul blijft dan wel even stijf.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
lijkt me echt zo'n kramp wangquote:Op zondag 28 februari 2016 21:55 schreef Che_ het volgende:
Dat feeling in je wang als je denkt aan citroenen gedipt in citroenzuurpoeder
Geenszins verrassend.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:55 schreef deadprez het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zij kan gewoon door dan hoor. Die lul blijft dan wel even stijf.
godverquote:Op zondag 28 februari 2016 21:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zij kan gewoon door dan hoor. Die lul blijft dan wel even stijf.
MAAR WE HADDEN HET TOCH GODVERDOMME OVER GUS EN TUCOquote:Op zondag 28 februari 2016 21:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
walters trackrecord is wat dat betreft nog erger met die kettingmoorden in de gevangenis.
Al 50 keer ondertussen. Soms kaart hij niet eens hele gekke onderwerpen aan, maar komt het uiteindelijk na 25 opmerkingen toch weer uit op holocaustontkenningquote:Op zondag 28 februari 2016 21:55 schreef deadprez het volgende:
Dat is echt kei slecht voor je gebit.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:55 schreef Che_ het volgende:
Dat feeling in je wang als je denkt aan citroenen gedipt in citroenzuurpoeder
Aha, hij is een nazi, omdat hij vragen stelt.quote:
Da's een illusiequote:Op zondag 28 februari 2016 21:56 schreef Neverknown het volgende:
Waarom zitten op FOK! altijd best slimme mannen?
Wat. BoneThugs ja?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Al 50 keer ondertussen. Soms kaart hij niet eens hele gekke onderwerpen aan, maar komt het uiteindelijk na 25 opmerkingen toch weer uit op holocaustontkenning
en die vriendin van je dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
is pas sinds 8 mei 2011quote:Op zondag 28 februari 2016 21:56 schreef Neverknown het volgende:
Oh.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Guus kutwijf
Ik vroeg je net iets
Ik voel me niet aangesproken typtquote:Op zondag 28 februari 2016 21:56 schreef Neverknown het volgende:
Echt wat lul je nou, handicap.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat. BoneThugs ja?Een holocaust ontkenner?
heb ook een spin een schapenkop en een kraaiquote:Op zondag 28 februari 2016 21:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Meer meer meer dieren op sterk water
ja ik zag dat ie al weer loopt te linken naar die 'the greatest story never told' shitquote:Op zondag 28 februari 2016 21:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Al 50 keer ondertussen. Soms kaart hij niet eens hele gekke onderwerpen aan, maar komt het uiteindelijk na 25 opmerkingen toch weer uit op holocaustontkenning
Word je daar nat van?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:56 schreef Neverknown het volgende:
Lichtkogelquote:Op zondag 28 februari 2016 21:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat. BoneThugs ja?Een holocaust ontkenner?
Simpel, welbespraakt, goed geleerde KNEUZEN. Grapje.quote:
Kijk, iemand die het begrijptquote:Op zondag 28 februari 2016 21:57 schreef Neverknown het volgende:
Ik deed ook citroenen zo in bijten met me tanden voor de vitamines. Maar ja is niet zo goed.
Wat serieus?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik zag dat ie al weer loopt te linken naar die 'the greatest story never told' shit
het schijnt el_matador te zijn trouwens
Ach ja, dat jij mensen graag woorden in de mond legt, is niet bepaald nieuws.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, een achterlijke mongool die indirect pleit voor onderdrukking van weldenkenden.
Schattig.
BoneThugss neemt het op voor zijn medenazi.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:57 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Aha, hij is een nazi, omdat hij vragen stelt.
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb ook een spin een schapenkop en een kraai
Soms wel van intelligentie. Niet altijd.quote:
oh, over het algemaan. Valt dan nog mee toch?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:58 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Simpel, welbespraakt, goed geleerde KNEUZEN. Grapje.
Gewoon intelligente mannen over het algemaan.
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]ik heb nog niks maar ik wil een diaphonized turtle
wie zegt dat?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:58 schreef deadprez het volgende:
dat was gewoon een goeie trollpoging hoorquote:Op zondag 28 februari 2016 21:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij wist niet eens wat radicaliseren was
Lekker mensen woorden in de mond leggen, goed bezig.quote:
kquote:Op zondag 28 februari 2016 21:58 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ach ja, dat jij mensen graag woorden in de mond legt, is niet bepaald nieuws.
jeps, al weet ik ook niet of ik dat moet geloven. Mata was wel gek, maar ik had geen nazisympathieën achter hem gezochtquote:
8 maartquote:Op zondag 28 februari 2016 21:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wanneer begint dat nou? Ik wil nieuwe gifjes zien
meerdere mensen, inclusief een ex-mod van bnwquote:
Wat een idioot ook, lekker insinueren.quote:
Slimme vrouwen zijn daar in tegen juist heel erg engquote:Op zondag 28 februari 2016 22:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Sowieso mag een man best slim zijn bijvoorbeeld dat hij de henderson hasselbalch van Na2HPO4 buffer direct uit zijn hoofd kan berekenen om mij te vertellen wat de pH in mijn bloedbuffersysteem is
/overdrijf.
ik kan alle namen uit Game of Thrones oproepen bbyquote:Op zondag 28 februari 2016 22:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Sowieso mag een man best slim zijn bijvoorbeeld dat hij de henderson hasselbalch van Na2HPO4 buffer direct uit zijn hoofd kan berekenen om mij te vertellen wat de pH in mijn bloedbuffersysteem is
/overdrijf.
Oerstom. Dat is nogal een lage ondergrens.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:59 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Soms wel van intelligentie. Niet altijd.
Maar als n jongen oerstom is dan houdt het op.
Hihi, alleen ik weet wat hier staatquote:Op zondag 28 februari 2016 22:00 schreef Opsonisatie het volgende:
/overdrijf.
8/10quote:Op zondag 28 februari 2016 22:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan alle namen uit Game of Thrones oproepen bby
Ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lichtkogel is een holocaust ontkennende user?
wtf staat hier johquote:Op zondag 28 februari 2016 22:00 schreef Opsonisatie het volgende:
/overdrijf.
Braddie kan dan nog gewoon dusquote:Op zondag 28 februari 2016 22:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oerstom. Dat is nogal een lage ondergrens.
Jazeker, want in concentratiekampen had je een zwembad, voetbaltoernooien enzo, dus het kon nooit meer dan een vakantieparadijs zijnquote:Op zondag 28 februari 2016 22:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lichtkogel is een holocaust ontkennende user?
Hoe weet jij dat, ik dacht dat jij een wielrenner was met 0 chemiekennis.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hihi, alleen ik weet wat hier staat
Morgen daten bij de KFC?
mods kunnen geen ip's zien, dus ik geloof er geen kut vanquote:Op zondag 28 februari 2016 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
meerdere mensen, inclusief een ex-mod van bnw
bonethugs elmatador? kan niet elmatador was best links.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik zag dat ie al weer loopt te linken naar die 'the greatest story never told' shit
Hhahajakahalaaquote:Op zondag 28 februari 2016 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat, ik dacht dat jij een wielrenner was met 0 chemiekennis.
ze hebben het over lichtkogel, joopquote:Op zondag 28 februari 2016 22:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
bonethugs elmatador? kan niet elmatador was best links.
Hij is wel een jongen met lef. Elke rit is een dodenmansrit.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Braddie kan dan nog gewoon dus
Aan de hand van de Henderson Hasselbalch methode, soort van rekensom, kan je bijvoorbeeld berekenen hoeveel base en hoeveel zuur je aan iets moet toevoegen om een pH van bijvoorbeeld 7,2 te krijgenquote:
Kun je bommen mee maken. Aluhhu akbar boem.quote:
Wat een vage kerelquote:
uh okequote:Op zondag 28 februari 2016 22:03 schreef Parawan het volgende:
[..]
Kun je bommen mee maken. Aluhhu akbar boem.
Ja je hebt gelijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:03 schreef BoneThugss het volgende:
Lichtkogel is ook een mongool, maar dat zijn linke gekkies net zo goed. Ofniet DP & GG7.
Nee, maar mods kennen de users van hun forum over het algemeen wel vrij goed en die zal het dus ook eerder opvallenquote:Op zondag 28 februari 2016 22:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
mods kunnen geen ip's zien, dus ik geloof er geen kut van
Denk dat je bij mij juist zuur weg moet halen ;$quote:Op zondag 28 februari 2016 22:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aan de hand van de Henderson Hasselbalch methode, soort van rekensom, kan je bijvoorbeeld berekenen hoeveel base en hoeveel zuur je aan iets moet toevoegen om een pH van bijvoorbeeld 7,2 te krijgen
Ook echt geen standaardopmerking ofzo ditquote:Op zondag 28 februari 2016 22:03 schreef Parawan het volgende:
[..]
Kun je bommen mee maken. Aluhhu akbar boem.
Oerstom dus.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij is wel een jongen met lef. Elke rit is een dodenmansrit.
Intelligentie zit niet alleen in denken maar ook een handelen. Mijn ogen als je kei intelligent bent maar alsnog altijd stomme keuzes maakt in je leven krijg ik ook een twijfel.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oerstom. Dat is nogal een lage ondergrens.
Laat ik de base in je leven zijn bby ;$quote:Op zondag 28 februari 2016 22:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denk dat je bij mij juist zuur weg moet halen ;$
Kay Anker man.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jazeker, want in concentratiekampen had je een zwembad, voetbaltoernooien enzo, dus het kon nooit meer dan een vakantieparadijs zijn
aitquote:Op zondag 28 februari 2016 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laat ik de base in je leven zijn bby ;$
Dank je.quote:
Jij bent hier de gefrustreerde mongool, debiel.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:03 schreef BoneThugss het volgende:
Lichtkogel is ook een mongool, maar dat zijn linkse gekkies net zo goed. Ofniet DP & GG7.
nee ik ben zo hetero als maar kanquote:Op zondag 28 februari 2016 22:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent toch gay ben echt een vrouw hoor al heb ik soms mannelijke uitspattingen.
wat. niet.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nee ik ben zo hetero als maar kan
Best wel ja, helaas is het topic verwijderd, want het begon niet eens zo slecht. Dat het uiteindelijk weer hier op uitkwam was niet echt een verrassingquote:Op zondag 28 februari 2016 22:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kay Anker man.Dan ben je ver heen.
Heee!!!!11quote:Op zondag 28 februari 2016 22:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent hier de gefrustreerde mongool, debiel.
quote:Op zondag 28 februari 2016 22:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik krijg plaatsvervangende schaamte van jou pls gaquote:Op zondag 28 februari 2016 22:06 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Heee!!!!11
Onze radio makert, flikker toch een eind op man, handicap.![]()
Ik.
pas 16 jaar en al zo in de war over zijn geaardheidquote:Op zondag 28 februari 2016 22:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 februari 2016 22:06 schreef BoneThugss het volgende:
Ik ben echt een stuk matig gemuteerd placenta.
handicap plsquote:Op zondag 28 februari 2016 22:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben je nu homo of hetero. Ik heb dat labeltje effe nodig man.
Was dat niet HPLCquote:Op zondag 28 februari 2016 22:07 schreef HPLC het volgende:
Er was nog zo'n user die altijd 'schold' met handicap
Labelsquote:Op zondag 28 februari 2016 22:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben je nu homo of hetero. Ik heb dat labeltje effe nodig man.
Dat is volgens mij BadSnoopy.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:07 schreef HPLC het volgende:
Er was nog zo'n user die altijd 'schold' met handicap
op de man, vind je fijn he?quote:Op zondag 28 februari 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee jij bent het zonnetje van klbsc
Shine bright like a diamond
Dan weet ik het niet meer.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
die schold liever met KANKERSTALLEKJE
quote:Op zondag 28 februari 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee jij bent het zonnetje van klbsc
Shine bright like a diamond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |