SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging naakt, voelde me wel verkr8 visueel.quote:
Ik heb meer krullen tussen mijn benen.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:29 schreef Catkiller het volgende:
Ja maar bij jou focust iedereen toch op je snor. Dat is niet eerlijk.
Zou dat niet prettig vinden. Ik pas mijn kleding ook altijd aan, hou er niet van als mensen kijken.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:30 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ging naakt, voelde me wel verkr8 visueel.
Gadverdamme zijn ook echt geen hunks. Zijn dirty old mensss.
zeg t even als je weer gaatquote:Op zondag 28 februari 2016 21:30 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ging naakt, voelde me wel verkr8 visueel.
Gadverdamme zijn ook echt geen hunks. Zijn dirty old men.
bahhquote:Op zondag 28 februari 2016 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.culy.nl/recept(...)asy-bananen-softijs/
Crip ken je dit?
Ik haal dat altijd weg.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb meer krullen tussen mijn benen.
Ja ligt aan de situatie, soms ongemakkelijk soms wel leuk.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou dat niet prettig vinden. Ik pas mijn kleding ook altijd aan, hou er niet van als mensen kijken.
Ik ga als jij gaat, ik wil je naakte kontje volgen als een trouwe naakte meid.quote:
wat doe je volgend weekendquote:Op zondag 28 februari 2016 21:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja ligt aan de situatie, soms ongemakkelijk soms wel leuk.
[..]
Ik ga als jij gaat, ik wil je naakte kontje volgen als een trouwe naakte meid.
je houdt het wel bij mag ik hopen voor jouw chick?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
1 keer gedaan. Weet niet, vind haar toch mannelijker.
Ligt eraan ben je opa of niet?quote:
Hij heeft van die schaamhaarwax en zet een sierlijke krulsnor boven zijn kleine hoinkje.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je houdt het wel bij mag ik hopen voor jouw chick?
Precies, reed met vriendin op de a2 was een ongeluk gebeurd bij de invoeg strook. Auto helemaal ondersteboven, 1 lichaam met een witte doek erover en 1 gast die zo midden in het grasstukje lag bewusteloos.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:33 schreef Chai het volgende:
Braddie wat ga je stoer doen over snelwegen die makkelijk zijn.Er is maar één idioot nodig voor een slechte afloop hoor, heeft niks te maken met de weg zelf.
Dat was namelijk mijn punt. Niet of die weg moeilijk is of wat dan ook.
Uh, waarom stel je zulke persoonlijke vragen?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
je houdt het wel bij mag ik hopen voor jouw chick?
Kom dan maar naar de saunaquote:Op zondag 28 februari 2016 21:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee dat duurt nog wel even. Pas als onze kindjes kleinkinderen krijgen
Hoi Nielsquote:Op zondag 28 februari 2016 21:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
laten we een stel van die thaise kopen meloewa erbij als er geld overblijft.
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
laten we een stel van die thaise kopen meloewa erbij als er geld overblijft.
Jij mag gratis bebyquote:
Ik kan daarvan genieten.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:38 schreef Crip het volgende:
ben ik de enige die perzik in blik echt lekker vind
Ongeveer 96111 nielsjes minder.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wie is niels srs? dacht eeerst dat ze niels96111 bedoelde maar dat is niet zo.
Heerlijkquote:Op zondag 28 februari 2016 21:38 schreef Crip het volgende:
denk altijd aan dat liedje bij perzik in blik. Peaches ietsquote:Op zondag 28 februari 2016 21:38 schreef Crip het volgende:
Canned Peaches.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
denk altijd aan dat liedje bij perzik in blik. Peaches iets
Jij at zeker ook altijd fruit van die gare slagroomtaartenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:38 schreef Crip het volgende:
ik zei het als grap maar bijna alles is uiteindelijk te koop ook meloewa alhoewel ik dr posts van de afgelopen twee dagen wel ietwat vreemd vind.quote:
Sorry, ik ging veel te verquote:Op zondag 28 februari 2016 21:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik doe normaal, jij moet normaal doen tegen mij
huh?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
denk altijd aan dat liedje bij perzik in blik. Peaches iets
Doe pics. Dol op kleine inktvisjes.quote:
10 op een rij heb ik staan. Zitten mooie bij.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja hoe is het met je verzameling??
Echt niemand weet hoe jij er uit ziet, je bent dan ook een halve vent. Maar dan toch de 'award' winnen hier. Man man man.quote:
En dan ook nog 'jou', maar verder durfde ik niet te lezenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Blaat weer eens zul je bedoelen. Ik word kotsmisselijk van patriotten die de taal van hun vaderland zo verkrachten.
Tuco met z'n doorgesnoven kopquote:Op zondag 28 februari 2016 21:44 schreef Ashqelon het volgende:
remqo van wie zou je banger zijn, gus of tuco?
Tuco, hij is nogal opvliegend.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:44 schreef Ashqelon het volgende:
remqo van wie zou je banger zijn, gus of tuco?
Ze post inderdaad maar 40 foto's per maand in USquote:Op zondag 28 februari 2016 21:44 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Echt niemand weet hoe jij er uit ziet, je bent dan ook een halve vent. Maar dan toch de 'award' winnen hier. Man man man.
Iedereen hier weet hoe Crip eruit zietquote:Op zondag 28 februari 2016 21:44 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Echt niemand weet hoe jij er uit ziet, je bent dan ook een halve vent. Maar dan toch de 'award' winnen hier. Man man man.
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Doe pics. Dol op kleine inktvisjes.
[..]
10 op een rij heb ik staan. Zitten mooie bij.
dat vind ik juist het enge aan gus, hoe rustig hij bleef tijdens het stanlejmesincident.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tuco, hij is nogal opvliegend.
Gus is de rust hemzelf
Ik wil liever weten hoe BoneThugs eruit ziet.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iedereen hier weet hoe Crip eruit ziet
als het gewoon 1 op 1 zou zijn dan Tucoquote:Op zondag 28 februari 2016 21:47 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zou je banger zijn van tuco of gus?
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wil liever weten hoe BoneThugs eruit ziet.
Ik denk dat ze niet bang zijn voor elkaar.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zou tuco eigenlijk bang zijn van gus en andersom?
Ah, 'iedereen', man man man. Spreek lekker voor jezelf, achterlijke GL stemmer.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iedereen hier weet hoe Crip eruit ziet
wtf bitch iedereen heeft mijn gezienquote:Op zondag 28 februari 2016 21:44 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Iedereen behalve jij. Maar jij telt dus niet blijkbaar.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ah, 'iedereen', man man man. Spreek lekker voor jezelf, achterlijke GL stemmer.![]()
Ik
Hooo shit, als jij mijn vrind was zou ik die je raam uitflikkeren. Als ik daar moest tegen aankijken tijdens de seks... Jakkes!quote:
Bedoel je dan een eenogige slang?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil een cyclops in sterk water
Iedereen, ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ah, 'iedereen', man man man. Spreek lekker voor jezelf, achterlijke GL stemmer.![]()
Ik
heb m toch niet op mn nachtkastje staanquote:Op zondag 28 februari 2016 21:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hooo shit, als jij mijn vrind was zou ik die je raam uitflikkeren. Als ik daar moest tegen aankijken tijdens de seks... Jakkes!
neequote:Op zondag 28 februari 2016 21:49 schreef Parawan het volgende:
[..]
Ga jij eens heel gauw breaking bad kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |