Ik denk dat ze niet bang zijn voor elkaar.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zou tuco eigenlijk bang zijn van gus en andersom?
Ah, 'iedereen', man man man. Spreek lekker voor jezelf, achterlijke GL stemmer.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iedereen hier weet hoe Crip eruit ziet
wtf bitch iedereen heeft mijn gezienquote:Op zondag 28 februari 2016 21:44 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Echt niemand weet hoe jij er uit ziet, je bent dan ook een halve vent. Maar dan toch de 'award' winnen hier. Man man man.
Iedereen behalve jij. Maar jij telt dus niet blijkbaar.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ah, 'iedereen', man man man. Spreek lekker voor jezelf, achterlijke GL stemmer.![]()
Ik
Hooo shit, als jij mijn vrind was zou ik die je raam uitflikkeren. Als ik daar moest tegen aankijken tijdens de seks... Jakkes!quote:
Bedoel je dan een eenogige slang?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil een cyclops in sterk water
Iedereen, ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ah, 'iedereen', man man man. Spreek lekker voor jezelf, achterlijke GL stemmer.![]()
Ik
heb m toch niet op mn nachtkastje staanquote:Op zondag 28 februari 2016 21:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hooo shit, als jij mijn vrind was zou ik die je raam uitflikkeren. Als ik daar moest tegen aankijken tijdens de seks... Jakkes!
neequote:Op zondag 28 februari 2016 21:49 schreef Parawan het volgende:
[..]
Ga jij eens heel gauw breaking bad kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |