SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging naakt, voelde me wel verkr8 visueel.quote:
Ik heb meer krullen tussen mijn benen.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:29 schreef Catkiller het volgende:
Ja maar bij jou focust iedereen toch op je snor. Dat is niet eerlijk.
Zou dat niet prettig vinden. Ik pas mijn kleding ook altijd aan, hou er niet van als mensen kijken.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:30 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ging naakt, voelde me wel verkr8 visueel.
Gadverdamme zijn ook echt geen hunks. Zijn dirty old mensss.
zeg t even als je weer gaatquote:Op zondag 28 februari 2016 21:30 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ging naakt, voelde me wel verkr8 visueel.
Gadverdamme zijn ook echt geen hunks. Zijn dirty old men.
bahhquote:Op zondag 28 februari 2016 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.culy.nl/recept(...)asy-bananen-softijs/
Crip ken je dit?
Ik haal dat altijd weg.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb meer krullen tussen mijn benen.
Ja ligt aan de situatie, soms ongemakkelijk soms wel leuk.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou dat niet prettig vinden. Ik pas mijn kleding ook altijd aan, hou er niet van als mensen kijken.
Ik ga als jij gaat, ik wil je naakte kontje volgen als een trouwe naakte meid.quote:
wat doe je volgend weekendquote:Op zondag 28 februari 2016 21:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja ligt aan de situatie, soms ongemakkelijk soms wel leuk.
[..]
Ik ga als jij gaat, ik wil je naakte kontje volgen als een trouwe naakte meid.
je houdt het wel bij mag ik hopen voor jouw chick?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
1 keer gedaan. Weet niet, vind haar toch mannelijker.
Ligt eraan ben je opa of niet?quote:
Hij heeft van die schaamhaarwax en zet een sierlijke krulsnor boven zijn kleine hoinkje.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je houdt het wel bij mag ik hopen voor jouw chick?
Precies, reed met vriendin op de a2 was een ongeluk gebeurd bij de invoeg strook. Auto helemaal ondersteboven, 1 lichaam met een witte doek erover en 1 gast die zo midden in het grasstukje lag bewusteloos.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:33 schreef Chai het volgende:
Braddie wat ga je stoer doen over snelwegen die makkelijk zijn.Er is maar één idioot nodig voor een slechte afloop hoor, heeft niks te maken met de weg zelf.
Dat was namelijk mijn punt. Niet of die weg moeilijk is of wat dan ook.
Uh, waarom stel je zulke persoonlijke vragen?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
je houdt het wel bij mag ik hopen voor jouw chick?
Kom dan maar naar de saunaquote:Op zondag 28 februari 2016 21:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee dat duurt nog wel even. Pas als onze kindjes kleinkinderen krijgen
Hoi Nielsquote:Op zondag 28 februari 2016 21:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
laten we een stel van die thaise kopen meloewa erbij als er geld overblijft.
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
laten we een stel van die thaise kopen meloewa erbij als er geld overblijft.
Jij mag gratis bebyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |