Als je een flikkertje bent, tja kan ik weinig aan doen. Het is een vrij land, helaas.quote:
Meer meer meer dieren op sterk waterquote:Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
wij zouden dat parenting rockenhelemaal van 2 dieren op sterk water.
walters trackrecord is wat dat betreft nog erger met die kettingmoorden in de gevangenis.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die Gus huurt gewoon een hitman in om je door je harses te schieten terwijl je zit te schijten
Zij kan gewoon door dan hoor. Die lul blijft dan wel even stijf.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij sterft aan een hartaanval dan.
lijkt me echt zo'n kramp wangquote:Op zondag 28 februari 2016 21:55 schreef Che_ het volgende:
Dat feeling in je wang als je denkt aan citroenen gedipt in citroenzuurpoeder
Geenszins verrassend.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:55 schreef deadprez het volgende:
gvd ze hebben die lichtkogel nazi weer vrijgelaten
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zij kan gewoon door dan hoor. Die lul blijft dan wel even stijf.
godverquote:Op zondag 28 februari 2016 21:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zij kan gewoon door dan hoor. Die lul blijft dan wel even stijf.
MAAR WE HADDEN HET TOCH GODVERDOMME OVER GUS EN TUCOquote:Op zondag 28 februari 2016 21:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
walters trackrecord is wat dat betreft nog erger met die kettingmoorden in de gevangenis.
Al 50 keer ondertussen. Soms kaart hij niet eens hele gekke onderwerpen aan, maar komt het uiteindelijk na 25 opmerkingen toch weer uit op holocaustontkenningquote:Op zondag 28 februari 2016 21:55 schreef deadprez het volgende:
gvd ze hebben die lichtkogel nazi weer vrijgelaten
Dat is echt kei slecht voor je gebit.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:55 schreef Che_ het volgende:
Dat feeling in je wang als je denkt aan citroenen gedipt in citroenzuurpoeder
Aha, hij is een nazi, omdat hij vragen stelt.quote:
Da's een illusiequote:Op zondag 28 februari 2016 21:56 schreef Neverknown het volgende:
Waarom zitten op FOK! altijd best slimme mannen?
Wat. BoneThugs ja?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Al 50 keer ondertussen. Soms kaart hij niet eens hele gekke onderwerpen aan, maar komt het uiteindelijk na 25 opmerkingen toch weer uit op holocaustontkenning
en die vriendin van je dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij sterft aan een hartaanval dan.
is pas sinds 8 mei 2011quote:Op zondag 28 februari 2016 21:56 schreef Neverknown het volgende:
Waarom zitten op FOK! altijd best slimme mannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |