niet alsnog naar dh gaanquote:Op zondag 28 februari 2016 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze kwam even haar hart luchten en toen appte hij of zij langs wilde komen en madame ging er direct naar toe.![]()
![]()
Vrouwen_____
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
schrok een beetje toen ik vanmiddag keek en opeens nog 6 topics ofzo van jou zag
Weet je dat heel zeker.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nee. Zelfs BadSnoopy is niet zo achterlijk.
die Gus huurt gewoon een hitman in om je door je harses te schieten terwijl je zit te schijtenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoezo alleen een op een? gus heeft niet echt een crew tuco wel.
Nee dit is weer een ander vriendinquote:
Maar zij kan dus vanavond wel een gevulde poes krijgen?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze kwam even haar hart luchten en toen appte hij of zij langs wilde komen en madame ging er direct naar toe.![]()
![]()
Vrouwen_____
allebei beetje last van psychoses iddquote:
wijvenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee dit is weer een ander vriendin
3 meiden uit m'n vriendengroep hebben boystruggles
DAT ZIJN DRIE TE VEEL
Man man man, achterlijke idioot ben je ook.quote:
Groenlinks regeert niet eens man.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Constant in de kont genomen worden door GroenLinks, hoe voelt dat nou?
Guus_gutmensch7
Echt heerlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Constant in de kont genomen worden door GroenLinks, hoe voelt dat nou?
Guus_gutmensch7
Ik hoop dat hij sterft aan een hartaanval dan.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar zij kan dus vanavond wel een gevulde poes krijgen?
Lol ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op die killa van Lilo & Stitch
[ afbeelding ]
ik ging half 1 ofzo naar bedquote:Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef deadprez het volgende:
[..]ja volgens mij is het nog nooit zo druk geweest in de sc op dat tijdstip
jemigquote:Op zondag 28 februari 2016 21:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij sterft aan een hartaanval dan.
half 7 ongeveerquote:Op zondag 28 februari 2016 21:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik ging half 1 ofzo naar bed
tot hoe laat gingen jullie door?
daar gaat je humeurquote:Op zondag 28 februari 2016 21:55 schreef deadprez het volgende:
gvd ze hebben die lichtkogel nazi weer vrijgelaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |