terin wat een sukkel is het toch ookquote:Op zondag 28 februari 2016 21:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, 'iedereen', man man man. Spreek lekker voor jezelf, achterlijke GL stemmer.
Ik
Ja, verrassend enzo, veel verder kom je ook niet met je eeuwige riedeltje. Het was me een waar genoegen weer, goede vriend.quote:
VGM ben jij een kloon van WCH, man man man.quote:
volgens mijquote:
eyquote:
Dit is toch jouw riedeltje? Ik heb de achterlijke opmerking gevolgd door enquote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, verrassend enzo, veel verder kom je ook niet met je eeuwige riedeltje. Het was me een waar genoegen weer, goede vriend.
lolquote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Zelfs BadSnoopy is niet zo achterlijk.
Iedereen is een kloon van WCHquote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
VGM ben jij een kloon van WCH, man man man.
gewoon samen houdenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom ruilen, cyclops tegen je octopus ;$
Wat lul jij nu weer allemaal joh?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, verrassend enzo, veel verder kom je ook niet met je eeuwige riedeltje. Het was me een waar genoegen weer, goede vriend.
Ze kwam even haar hart luchten en toen appte hij of zij langs wilde komen en madame ging er direct naar toe.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef Parawan het volgende:
[..]
Hoe is het met je vriendin gegaan?
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze kwam even haar hart luchten en toen appte hij of zij langs wilde komen en madame ging er direct naar toe.![]()
![]()
Vrouwen_____
hoezo alleen een op een? gus heeft niet echt een crew tuco wel.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als het gewoon 1 op 1 zou zijn dan Tuco
Constant in de kont genomen worden door GroenLinks, hoe voelt dat nou?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Constant Kusters, leider van de NVU.
niet alsnog naar dh gaanquote:Op zondag 28 februari 2016 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze kwam even haar hart luchten en toen appte hij of zij langs wilde komen en madame ging er direct naar toe.![]()
![]()
Vrouwen_____
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
schrok een beetje toen ik vanmiddag keek en opeens nog 6 topics ofzo van jou zag
Weet je dat heel zeker.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nee. Zelfs BadSnoopy is niet zo achterlijk.
die Gus huurt gewoon een hitman in om je door je harses te schieten terwijl je zit te schijtenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoezo alleen een op een? gus heeft niet echt een crew tuco wel.
Nee dit is weer een ander vriendinquote:
Maar zij kan dus vanavond wel een gevulde poes krijgen?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
![]()
Vrouwen_____
allebei beetje last van psychoses iddquote:
wijvenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee dit is weer een ander vriendin
3 meiden uit m'n vriendengroep hebben boystruggles
DAT ZIJN DRIE TE VEEL
Man man man, achterlijke idioot ben je ook.quote:
Groenlinks regeert niet eens man.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Constant in de kont genomen worden door GroenLinks, hoe voelt dat nou?
Guus_gutmensch7
Echt heerlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Constant in de kont genomen worden door GroenLinks, hoe voelt dat nou?
Guus_gutmensch7
Ik hoop dat hij sterft aan een hartaanval dan.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar zij kan dus vanavond wel een gevulde poes krijgen?
Lol ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op die killa van Lilo & Stitch
[ afbeelding ]
ik ging half 1 ofzo naar bedquote:Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef deadprez het volgende:
[..]ja volgens mij is het nog nooit zo druk geweest in de sc op dat tijdstip
jemigquote:Op zondag 28 februari 2016 21:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij sterft aan een hartaanval dan.
half 7 ongeveerquote:Op zondag 28 februari 2016 21:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik ging half 1 ofzo naar bed
tot hoe laat gingen jullie door?
daar gaat je humeurquote:Op zondag 28 februari 2016 21:55 schreef deadprez het volgende:
gvd ze hebben die lichtkogel nazi weer vrijgelaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |