terin wat een sukkel is het toch ookquote:Op zondag 28 februari 2016 21:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, 'iedereen', man man man. Spreek lekker voor jezelf, achterlijke GL stemmer.
Ik
Ja, verrassend enzo, veel verder kom je ook niet met je eeuwige riedeltje. Het was me een waar genoegen weer, goede vriend.quote:
VGM ben jij een kloon van WCH, man man man.quote:
volgens mijquote:
eyquote:
Dit is toch jouw riedeltje? Ik heb de achterlijke opmerking gevolgd door enquote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, verrassend enzo, veel verder kom je ook niet met je eeuwige riedeltje. Het was me een waar genoegen weer, goede vriend.
lolquote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Zelfs BadSnoopy is niet zo achterlijk.
Iedereen is een kloon van WCHquote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
VGM ben jij een kloon van WCH, man man man.
gewoon samen houdenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom ruilen, cyclops tegen je octopus ;$
Wat lul jij nu weer allemaal joh?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, verrassend enzo, veel verder kom je ook niet met je eeuwige riedeltje. Het was me een waar genoegen weer, goede vriend.
Ze kwam even haar hart luchten en toen appte hij of zij langs wilde komen en madame ging er direct naar toe.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef Parawan het volgende:
[..]
Hoe is het met je vriendin gegaan?
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze kwam even haar hart luchten en toen appte hij of zij langs wilde komen en madame ging er direct naar toe.![]()
![]()
Vrouwen_____
hoezo alleen een op een? gus heeft niet echt een crew tuco wel.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als het gewoon 1 op 1 zou zijn dan Tuco
Constant in de kont genomen worden door GroenLinks, hoe voelt dat nou?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Constant Kusters, leider van de NVU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |