mods kunnen geen ip's zien, dus ik geloof er geen kut vanquote:Op zondag 28 februari 2016 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
meerdere mensen, inclusief een ex-mod van bnw
bonethugs elmatador? kan niet elmatador was best links.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik zag dat ie al weer loopt te linken naar die 'the greatest story never told' shit
het schijnt el_matador te zijn trouwens
Hhahajakahalaaquote:Op zondag 28 februari 2016 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat, ik dacht dat jij een wielrenner was met 0 chemiekennis.
ze hebben het over lichtkogel, joopquote:Op zondag 28 februari 2016 22:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
bonethugs elmatador? kan niet elmatador was best links.
Hij is wel een jongen met lef. Elke rit is een dodenmansrit.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Braddie kan dan nog gewoon dus
Aan de hand van de Henderson Hasselbalch methode, soort van rekensom, kan je bijvoorbeeld berekenen hoeveel base en hoeveel zuur je aan iets moet toevoegen om een pH van bijvoorbeeld 7,2 te krijgenquote:
Kun je bommen mee maken. Aluhhu akbar boem.quote:
Wat een vage kerelquote:
uh okequote:Op zondag 28 februari 2016 22:03 schreef Parawan het volgende:
[..]
Kun je bommen mee maken. Aluhhu akbar boem.
Ja je hebt gelijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:03 schreef BoneThugss het volgende:
Lichtkogel is ook een mongool, maar dat zijn linke gekkies net zo goed. Ofniet DP & GG7.
Nee, maar mods kennen de users van hun forum over het algemeen wel vrij goed en die zal het dus ook eerder opvallenquote:Op zondag 28 februari 2016 22:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
mods kunnen geen ip's zien, dus ik geloof er geen kut van
Denk dat je bij mij juist zuur weg moet halen ;$quote:Op zondag 28 februari 2016 22:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aan de hand van de Henderson Hasselbalch methode, soort van rekensom, kan je bijvoorbeeld berekenen hoeveel base en hoeveel zuur je aan iets moet toevoegen om een pH van bijvoorbeeld 7,2 te krijgen
Ook echt geen standaardopmerking ofzo ditquote:Op zondag 28 februari 2016 22:03 schreef Parawan het volgende:
[..]
Kun je bommen mee maken. Aluhhu akbar boem.
Oerstom dus.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij is wel een jongen met lef. Elke rit is een dodenmansrit.
Intelligentie zit niet alleen in denken maar ook een handelen. Mijn ogen als je kei intelligent bent maar alsnog altijd stomme keuzes maakt in je leven krijg ik ook een twijfel.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oerstom. Dat is nogal een lage ondergrens.
Laat ik de base in je leven zijn bby ;$quote:Op zondag 28 februari 2016 22:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denk dat je bij mij juist zuur weg moet halen ;$
Kay Anker man.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jazeker, want in concentratiekampen had je een zwembad, voetbaltoernooien enzo, dus het kon nooit meer dan een vakantieparadijs zijn
aitquote:Op zondag 28 februari 2016 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laat ik de base in je leven zijn bby ;$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |