Oh.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Guus kutwijf
Ik vroeg je net iets
Ik voel me niet aangesproken typtquote:Op zondag 28 februari 2016 21:56 schreef Neverknown het volgende:
Waarom zitten op FOK! altijd best slimme mannen?
Echt wat lul je nou, handicap.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat. BoneThugs ja?Een holocaust ontkenner?
heb ook een spin een schapenkop en een kraaiquote:Op zondag 28 februari 2016 21:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Meer meer meer dieren op sterk water
ja ik zag dat ie al weer loopt te linken naar die 'the greatest story never told' shitquote:Op zondag 28 februari 2016 21:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Al 50 keer ondertussen. Soms kaart hij niet eens hele gekke onderwerpen aan, maar komt het uiteindelijk na 25 opmerkingen toch weer uit op holocaustontkenning
Word je daar nat van?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:56 schreef Neverknown het volgende:
Waarom zitten op FOK! altijd best slimme mannen?
Lichtkogelquote:Op zondag 28 februari 2016 21:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat. BoneThugs ja?Een holocaust ontkenner?
Simpel, welbespraakt, goed geleerde KNEUZEN. Grapje.quote:
Kijk, iemand die het begrijptquote:Op zondag 28 februari 2016 21:57 schreef Neverknown het volgende:
Ik deed ook citroenen zo in bijten met me tanden voor de vitamines. Maar ja is niet zo goed.
Wat serieus?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik zag dat ie al weer loopt te linken naar die 'the greatest story never told' shit
het schijnt el_matador te zijn trouwens
Ach ja, dat jij mensen graag woorden in de mond legt, is niet bepaald nieuws.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, een achterlijke mongool die indirect pleit voor onderdrukking van weldenkenden.
Schattig.
BoneThugss neemt het op voor zijn medenazi.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:57 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Aha, hij is een nazi, omdat hij vragen stelt.
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb ook een spin een schapenkop en een kraai
Soms wel van intelligentie. Niet altijd.quote:
oh, over het algemaan. Valt dan nog mee toch?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:58 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Simpel, welbespraakt, goed geleerde KNEUZEN. Grapje.
Gewoon intelligente mannen over het algemaan.
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]ik heb nog niks maar ik wil een diaphonized turtle
wie zegt dat?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:58 schreef deadprez het volgende:
het schijnt el_matador te zijn trouwens
dat was gewoon een goeie trollpoging hoorquote:Op zondag 28 februari 2016 21:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij wist niet eens wat radicaliseren was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |