kquote:Op zondag 28 februari 2016 21:58 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ach ja, dat jij mensen graag woorden in de mond legt, is niet bepaald nieuws.
jeps, al weet ik ook niet of ik dat moet geloven. Mata was wel gek, maar ik had geen nazisympathieën achter hem gezochtquote:
8 maartquote:Op zondag 28 februari 2016 21:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wanneer begint dat nou? Ik wil nieuwe gifjes zien
meerdere mensen, inclusief een ex-mod van bnwquote:
Wat een idioot ook, lekker insinueren.quote:
Slimme vrouwen zijn daar in tegen juist heel erg engquote:Op zondag 28 februari 2016 22:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Sowieso mag een man best slim zijn bijvoorbeeld dat hij de henderson hasselbalch van Na2HPO4 buffer direct uit zijn hoofd kan berekenen om mij te vertellen wat de pH in mijn bloedbuffersysteem is
/overdrijf.
ik kan alle namen uit Game of Thrones oproepen bbyquote:Op zondag 28 februari 2016 22:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Sowieso mag een man best slim zijn bijvoorbeeld dat hij de henderson hasselbalch van Na2HPO4 buffer direct uit zijn hoofd kan berekenen om mij te vertellen wat de pH in mijn bloedbuffersysteem is
/overdrijf.
Oerstom. Dat is nogal een lage ondergrens.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:59 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Soms wel van intelligentie. Niet altijd.
Maar als n jongen oerstom is dan houdt het op.
Hihi, alleen ik weet wat hier staatquote:Op zondag 28 februari 2016 22:00 schreef Opsonisatie het volgende:
/overdrijf.
8/10quote:Op zondag 28 februari 2016 22:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan alle namen uit Game of Thrones oproepen bby
Ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lichtkogel is een holocaust ontkennende user?
wtf staat hier johquote:Op zondag 28 februari 2016 22:00 schreef Opsonisatie het volgende:
/overdrijf.
Braddie kan dan nog gewoon dusquote:Op zondag 28 februari 2016 22:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oerstom. Dat is nogal een lage ondergrens.
Jazeker, want in concentratiekampen had je een zwembad, voetbaltoernooien enzo, dus het kon nooit meer dan een vakantieparadijs zijnquote:Op zondag 28 februari 2016 22:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lichtkogel is een holocaust ontkennende user?
Hoe weet jij dat, ik dacht dat jij een wielrenner was met 0 chemiekennis.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hihi, alleen ik weet wat hier staat
Morgen daten bij de KFC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |