SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kun je kappen met dat zure gedrag iedere x weer? Ik neig weer naar klagen bij Danny.
Nou volgens mij heb jij niet echt recht van spreken hierquote:Op zondag 28 februari 2016 14:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kun je kappen met dat zure gedrag iedere x weer? Ik neig weer naar klagen bij Danny.
Ik ga niet zeggen dat ik het je gun, want dan krijg ik weer boze dm's van de mods, maar als jou iets ernstigs zou overkomen zou ik voor mijn FOK!ervaring niet rouwig zijn.quote:
Speel niet met Ashqelon zijn prive aubquote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Speel niet met Ashqelon zijn prive aub
Wil ik nietquote:Op zondag 28 februari 2016 14:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waarom maak je niet je beroep van koken?
Gvd wat lekker.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat ik zo een broodje warme beenham ga eten![]()
wat speelt hijquote:Op zondag 28 februari 2016 14:16 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn buurman met zijn elektrische gitaar gun ik een hartaanval.
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Een Marokkaan met een beroep zou ook wel heel raar zijn
Hey, ik heb net meer haar van mijn hoofd afgeknipt dan jij ooit in je leven hebt gehad.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Een Marokkaan met een beroep zou ook wel heel raar zijn
Hey, ik heb in mijn leven minder gegeten dan jij in een uurtje naar binnen schuiftquote:Op zondag 28 februari 2016 14:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Hey, ik heb net meer haar van mijn hoofd afgeknipt dan jij ooit in je leven hebt gehad.
Mij lijkt het wel wat. Er zijn kleinere boorplatforms waar er geen kok is en de bemanning zelf kookt. De combinatie elektrotechniek en koken lijkt me echt super.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey, ik heb in mijn leven minder gegeten dan jij in een uurtje naar binnen schuift
wil rokjes dragenquote:Op zondag 28 februari 2016 14:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom de onnodige hoofdletter
[..]
wrm
Om nadruk erop te leggen a mongolquote:Op zondag 28 februari 2016 14:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom de onnodige hoofdletter
[..]
wrm
Kind wat fantastischquote:Op zondag 28 februari 2016 14:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wil rokjes dragennooit gedacht dat ik dit ooit ging zeggen
doe danquote:Op zondag 28 februari 2016 14:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
het ziet er vooral heel Lelijk uitquote:Op zondag 28 februari 2016 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Om nadruk erop te leggen a mongol
nu wil je zeker dat wij om pics gaan vragen a vieze aandachtshoerquote:Op zondag 28 februari 2016 14:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kun je kappen met dat zure gedrag iedere x weer? Ik neig weer naar klagen bij Danny.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:16 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn buurman met zijn elektrische gitaar gun ik een hartaanval.
okquote:Op zondag 28 februari 2016 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
moet kunnenquote:Op zondag 28 februari 2016 14:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ff naar barca toe bij, rokjes dragen met cach jwz
Is het al zomer.
Ik kan er niets aan doen dat jouw haargrens steeds verder wegloopt van jouw hoofd hoooorquote:Op zondag 28 februari 2016 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
pewpewpewquote:Op zondag 28 februari 2016 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat jouw haargrens steeds verder wegloopt van jouw hoofd hoooor
hey montellyquote:Op zondag 28 februari 2016 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat jouw haargrens steeds verder wegloopt van jouw hoofd hoooor
wat een taalgebruikquote:Op zondag 28 februari 2016 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nu wil je zeker dat wij om pics gaan vragen a vieze aandachtshoer
En wij niet dat je binnen 4 jaar met dichtgeslibde aderen en een alvleesklier ter grootte van Texel wanhopig naar adem ligt te snakkenquote:Op zondag 28 februari 2016 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe normaal, ze weegt maar 40 kg te veelquote:Op zondag 28 februari 2016 14:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En wij niet dat je binnen 4 jaar met dichtgeslibde aderen en een alvleesklier ter grootte van Texel wanhopig naar adem ligt te snakken
niet gelezen, want je bent kaal. ihihihihiquote:Op zondag 28 februari 2016 14:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En wij niet dat je binnen 4 jaar met dichtgeslibde aderen en een alvleesklier ter grootte van Texel wanhopig naar adem ligt te snakken
Hoop dat je er gelukkig van gaat worden dan zodat je niet zo zuur meer doet. xxquote:Op zondag 28 februari 2016 14:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik ga deze week rebootten hoorrrrr ik heb gezondigd
nu eerst een stuk taart
Hey Teun, zeg tegen papa dat je van de pc af moet want een 45 jarige man kan niet zo sneu zijn. grgrquote:Op zondag 28 februari 2016 14:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik ga deze week rebootten hoorrrrr ik heb gezondigd
nu eerst een stuk taart
Even mijn fitbit checken hoorrrrquote:Op zondag 28 februari 2016 14:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop dat je er gelukkig van gaat worden dan zodat je niet zo zuur meer doet. xx
Dacht ik ook van vrouwen in de 30 maar hier ben jij.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey Teun, zeg tegen papa dat je van de pc af moet want een 45 jarige man kan niet zo sneu zijn. grgr
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey Teun, zeg tegen papa dat je van de pc af moet want een 45 jarige man kan niet zo sneu zijn. grgr
Denk alleen je vrouw. Kale mannen zijn niet zo in trekquote:Op zondag 28 februari 2016 14:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Even mijn fitbit checken hoorrrr
Wie wil mij een massage geven???
hhihi
Niemand wil aan dat vieze lijfje van jou zitten.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Even mijn fitbit checken hoorrrr
Wie wil mij een massage geven???
hhihi
Niet door mijn haar?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee hoor, overweldigd door je hypocriete gedrag
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:30 schreef Stimorol- het volgende:
WOOOOOWquote:Op zondag 28 februari 2016 14:31 schreef Catkiller het volgende:
Dacht ik ook van vrouwen in de 30 maar hier ben jij.
ik heb niemand hier op snapchatquote:Op zondag 28 februari 2016 14:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja maar ik had haar nog niet op snapchat
Denkt ze natuurlijk allemaal van, huh op de foto lijkt de lul van mijn vriend veel groter?!quote:Op zondag 28 februari 2016 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
Ik iedereen. Ik stuur Stimo telkens dickpics maar ze weet niet dat ik het ben..
Met een happy end?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:50 schreef Kurovski het volgende:
Ik zou wel een massage kunnen gebruiken.
Hoeft niet perse. Voeten, benen, rug en schouders zijn het belangrijkst.quote:
Ben nu echt tevreden over mezelf en mijn penis.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Denkt ze natuurlijk allemaal van, huh op de foto lijkt de lul van mijn vriend veel groter?!
Lekker juist. Eerst scrub, dan stoombad, lauwe douche, olie, sauna, koude douche, bodypack, lauwe douche en je bent weer als nieuw.quote:
En daarna even een strakke Aziaat die je eenogige slang melkt tot hij kotst.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lekker juist. eerst scrub, dan stoombad, lauwe douche, olie, sauna, koude douche, bodypack, lauwe douche en je bent weer als nieuw.
Niks mis mee!quote:Op zondag 28 februari 2016 14:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En daarna even een strakke Aziaat die je eenogige slang melkt tot hij kotst.
mag van mij ook een oostblokse zijn..quote:Op zondag 28 februari 2016 14:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En daarna even een strakke Aziaat die je eenogige slang melkt tot hij kotst.
madeliefff?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag van mij ook een oostblokse zijn..
Bek dicht over deze Godinquote:
Veerquote:Op zondag 28 februari 2016 14:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Veer schijnt de moeite waard te zijn.
Fucking hellquote:Op zondag 28 februari 2016 13:27 schreef hugecooll het volgende:
Denken jullie dat blauwe kleurlenzen leuk zouden staan? Of toch maar groen?
[ afbeelding ]
Ziet er wel fancy uit.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:45 schreef Crip het volgende:
omfg ik wil deze blush maar hij kost 150 euro
[ afbeelding ]
Gertje wil natuurlijk dik verdienen aan die meisjesquote:Op zondag 28 februari 2016 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
Het nieuwe album van K3 staat maanden later nog steeds niet op Spotify
doen wij toch ook gewoon een date in dhquote:Op zondag 28 februari 2016 15:02 schreef Opsonisatie het volgende:
![]()
vriendin vraagt of ik mee wil naar den haag maar ik weet dat ze mij gaat gebruiken als derde wiel voor haar date
Me tooquote:Op zondag 28 februari 2016 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet een nieuwe foundation#girlproblems
Doen we!quote:Op zondag 28 februari 2016 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
doen wij toch ook gewoon een date in dh
Ik heb nu één van M.A.C. Maar dat past nu niet meer in mijn budgetquote:
niet gewoon de cd kopenquote:Op zondag 28 februari 2016 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
Het nieuwe album van K3 staat maanden later nog steeds niet op Spotify
Gewoon doen. Als de date uit de hand loopt kun je haar troosten.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:02 schreef Opsonisatie het volgende:
![]()
vriendin vraagt of ik mee wil naar den haag maar ik weet dat ze mij gaat gebruiken als derde wiel voor haar date
Tjongejonge maar daar heb ik toch niets aan als de rest van mijn muziek gewoon op Spotify staat gvd.quote:
Ik mag haar date niet dus boeit me ook niet als het misgaat eerlijk gezegdquote:Op zondag 28 februari 2016 15:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon doen. Als de date uit de hand loopt kun je haar troosten.
En anders gewoon meebatsen.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon doen. Als de date uit de hand loopt kun je haar troosten.
Ga weg danquote:
Ik wil die van lancomequote:Op zondag 28 februari 2016 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nu één van M.A.C. Maar dat past nu niet meer in mijn budget
Loreal pro matte 24h foundationquote:Op zondag 28 februari 2016 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet een nieuwe foundation#girlproblems
Google Music nemen. Dan kun je ook je eigen muziek uploaden en heb je alles bij elkaar. Alleen moet je op je pc alles via de browser doenquote:Op zondag 28 februari 2016 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tjongejonge maar daar heb ik toch niets aan als de rest van mijn muziek gewoon op Spotify staat gvd.![]()
![]()
beste leefquote:Op zondag 28 februari 2016 15:06 schreef Amarantha het volgende:
Foundation en mascara. Enige make-up wat ik nog gebruik eigenlijk. En ook niet dagelijks.
Maar heb laatste 2 jaar zo weinig mascara op gedaan, als ik het nu op heb vergeet ik het vaak en begin ik na een tijdje in mijn ogen te wrijven als ik moe ben ofzoquote:
Ik gebruik ook niet dagelijks make up maar als ik make up gebruik zijn het denk ik toch wel minimaal 10 verschillende productenquote:Op zondag 28 februari 2016 15:06 schreef Amarantha het volgende:
Foundation en mascara. Enige make-up wat ik nog gebruik eigenlijk. En ook niet dagelijks.
Ik vroeger ook maar ben ik tegenwoordig te lui voor en heb er geen zin om dat allemaal op te doen haha. Soms doe ik nog wel oogschaduw op maar alleen als ik een feestje heb.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik gebruik ook niet dagelijks make up maar als ik make up gebruik zijn het denk ik toch wel minimaal 10 verschillende producten
Wat heb je mooie jurk aanquote:Op zondag 28 februari 2016 15:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik gebruik ook niet dagelijks make up maar als ik make up gebruik zijn het denk ik toch wel minimaal 10 verschillende producten
Hee ck jij hebt mooie wimpers wat gebruik jijquote:Op zondag 28 februari 2016 15:09 schreef Catkiller het volgende:
Tijd voor Jimmy om er weer beauty SC van te maken, man man man.
Oh ik voel me prima zonder make-up.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik doe het wel dagelijks anders voel ik mij naked
Ohjaaaaa jij zocht nog ansichtkaarten.. had je gezegd dat ik miss nog een paar uit syrie heb.. ff navragen bij mijn ouders.. was het helemaal vergetenquote:Op zondag 28 februari 2016 15:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vroeger ook maar ben ik tegenwoordig te lui voor en heb er geen zin om dat allemaal op te doen haha. Soms doe ik nog wel oogschaduw op maar alleen als ik een feestje heb.
Slaapzand.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hee ck jij hebt mooie wimpers wat gebruik jij
wat is mis met naked?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik doe het wel dagelijks anders voel ik mij naked
Oh jaquote:Op zondag 28 februari 2016 15:10 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ohjaaaaa jij zocht nog ansichtkaarten.. had je gezegd dat ik miss nog een paar uit syrie heb.. ff navragen bij mijn ouders.. was het helemaal vergeten
Natural beauty!!!!quote:
Wtffffffff, dit is echt niet gezond voor je ogen Ama. Mascara mag je 3 maanden gebruiken officieel. Maar ik merk ook echt dat mijn ogen branden als ik 'm langer gebruikquote:Op zondag 28 februari 2016 15:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik doe ook al 3 jaar met mijn flesje mascara, moet echt keer nieuwe kopen gewoon omdat hij al best oud is. Maar werkt nog steeds
u wot?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:12 schreef Amarantha het volgende:
En dat te bedenken dat ik 10 jaar terug een beauty blog had.
Ik weet het, daarom wil ik eigenlijk nieuwe kopen. Maar heb er geen last van eigenlijkquote:Op zondag 28 februari 2016 15:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Wtffffffff, dit is echt niet gezond voor je ogen Ama. Mascara mag je 3 maanden gebruiken officieel. Maar ik merk ook echt dat mijn ogen branden als ik 'm langer gebruik
Eerste reacties zeggen precies hoe het is.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:05 schreef defokkingfoker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/gif_van_de_dag.html
link/pics xquote:Op zondag 28 februari 2016 15:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik schreef over make-up enz. Kreeg ik wel eens dingetjes toe gestuurd enz. Was vroeger wel veel meer met make-up bezig. Als ik daarmee door was gegaan had ik nu wel een grote website kunnen hebben, weet ik zeker (mijn site liep ook wel goed). Maar ik was op een gegeven moment gewoon klaar ermeequote:
Oh die bestaat niet meer johquote:
Zou je niet zeggen tho...quote:Op zondag 28 februari 2016 15:12 schreef Amarantha het volgende:
Had je rijk mee kunnen zijn nu, trendsetter voor al die kutjes met een make-up doos die denken dat ze Doutzen zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:12 schreef Amarantha het volgende:
gemiste kansquote:Op zondag 28 februari 2016 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik schreef over make-up enz. Kreeg ik wel eens dingetjes toe gestuurd enz. Was vroeger wel veel meer met make-up bezig. Als ik daarmee door was gegaan had ik nu wel een grote website kunnen hebben, weet ik zeker (mijn site liep ook wel goed). Maar ik was op een gegeven moment gewoon klaar ermee
Kun je kappen met dat zure gedrag iedere x weer? Ik neig weer naar klagen bij Danny.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh nee wat ergquote:Op zondag 28 februari 2016 15:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is je bleekstrip weer klaar ja?quote:
wow das lang welquote:Op zondag 28 februari 2016 15:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik doe ook al 3 jaar met mijn flesje mascara, moet echt keer nieuwe kopen gewoon omdat hij al best oud is. Maar werkt nog steeds
zit je gezellig in het openbaar te fokken?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:19 schreef madeliefff het volgende:
YOEE heb ik wat gemist, samenvatting svp. ik ben niet thuis dus kan niet mycroften
Niks gemist hoor, er werd weer eens bevestigd dat jij klb godin bent meer nietquote:Op zondag 28 februari 2016 15:19 schreef madeliefff het volgende:
YOEE heb ik wat gemist, samenvatting svp. ik ben niet thuis dus kan niet mycroften
Ze waren respectloos over jou aan het praten in combinatie met de woorden 'massage', 'happy ending' en 'oostblokker' maar ik zei dat ze moesten stoppen.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:19 schreef madeliefff het volgende:
Gwn weer lowkey nederlanders vs allochtonen gedoe, zelfde verhaaltje net zoals ik die over eten praat.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:19 schreef madeliefff het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niks gemist hoor, er werd weer eens bevestigd dat jij klb godin bent meer niet
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze waren respectloos over jou aan het praten in combinatie met de woorden 'massage', 'happy ending' en 'oostblokker' maar ik zei dat ze moesten stoppen.
fijn dat ik op je kan rekenenquote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze waren respectloos over jou aan het praten in combinatie met de woorden 'massage', 'happy ending' en 'oostblokker' maar ik zei dat ze moesten stoppen.
Ja ik snap het ook niet, telkens denk ik nu moet hij wel een keer op zijnquote:
Altijd.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
fijn dat ik op je kan rekenen
Misschien kun je hem belonen middels wat squirt juicequote:Op zondag 28 februari 2016 15:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
fijn dat ik op je kan rekenen
wat eet je straks?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Gwn weer lowkey nederlanders vs allochtonen gedoe, zelfde verhaaltje net zoals ik die over eten praat.
Ik vind je srs nasty.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet, telkens denk ik nu moet hij wel een keer op zijnIk gebruik het wel vaker dan je zou denken als ik dit zo zeg. Daarom sta ik er ook van te kijken.
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet, telkens denk ik nu moet hij wel een keer op zijnIk gebruik het wel vaker dan je zou denken als ik dit zo zeg. Daarom sta ik er ook van te kijken.
volgens mij doe ik er een maand of 4 mee ofzo? maar ik moet zeggen dat ik hem op gegeven moment ook weggooi als hij wat droger word omdat het dan te lang duurt voordat het erop zitquote:Op zondag 28 februari 2016 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe je ook krachttraining?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef Stimorol- het volgende:
Hoi ik heb m'n pilates afgerond en ging bijna dood.
Sorry da't het bijna is.
Captain save-a-ho confirmedquote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ik ben geen hoerquote:Op zondag 28 februari 2016 15:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien kun je hem belonen middels wat squirt juice
Ik meen 't. Ben je zo nasty gierig en lui dat je niet even een nieuwe haalt? Die mascara is een broeinest van shitquote:
Ook dat heb ik gewoon allemaal nietquote:Op zondag 28 februari 2016 15:23 schreef madeliefff het volgende:
volgens mij doe ik er een maand of 4 mee ofzo? maar ik moet zeggen dat ik hem op gegeven moment ook weggooi als hij wat droger word omdat het dan te lang duurt voordat het erop zit
Waar maak jij je druk om? Moet jij het op je wimpers smeren ofzo?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik meen 't. Ben je zo nasty gierig en lui dat je niet even een nieuwe haalt? Die mascara is een broeinest van shit
huh wat vraag je ervoor?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heey, ik hoop dat niet t woordje hoer jou triggerde
ga ffe buiten in de zon zitten jij, wordt je wat vrolijkerquote:Op zondag 28 februari 2016 15:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik meen 't. Ben je zo nasty gierig en lui dat je niet even een nieuwe haalt? Die mascara is een broeinest van shit
Gewoon jaloers, is geen goede look voor je Che.quote:
Het is een combi cardio en pilates. Ik volg een begnnerscalender. Vandaag was moeilijk. Wil je een link?quote:
zou danny inlichten..quote:Op zondag 28 februari 2016 15:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou je willen stoppen met dit zure gedrag?
Ja, dankje.
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit je gezellig in het openbaar te fokken?
bij mijn broerquote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit je gezellig in het openbaar te fokken?
Ik maak me druk om het feit dat mensen zo naïef kunnen zijn. Maar hey, ik gun het je hoor jij stoere chick.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook dat heb ik gewoon allemaal nietMaar wil binnenkort wel een nieuwe hoor.
[..]
Waar maak jij je druk om? Moet jij het op je wimpers smeren ofzo?
Als jij die uit de hand gelopen lintworm op je bovenlip weghaaltquote:Op zondag 28 februari 2016 15:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou je willen stoppen met dit zure gedrag?
Ja, dankje.
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als jij die uit de hand gelopen lintworm op je bovenlip weghaalt
Nee hoor alleen je naamquote:Op zondag 28 februari 2016 15:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heey, ik hoop dat niet t woordje hoer jou triggerde
Wordt zegt ze.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ga ffe buiten in de zon zitten jij, wordt je wat vrolijker
Misschien moet je wat gaan eten. Doet je humeur vast wel ten goede.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik maak me druk om het feit dat mensen zo naïef kunnen zijn. Maar hey, ik gun het je hoor jij stoere chick.
hij zit zelf altijd op de computer als ik kom, of op zijn foon, of aan het werk thuisquote:
Jij bent in geen enkele positie om wederdiensten te vragen.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:26 schreef Che_ het volgende:
Als jij die uit de hand gelopen lintworm op je bovenlip weghaalt
waarom ga je dan uberhaupt?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij zit zelf altijd op de computer als ik kom, of op zijn foon, of aan het werk thuisdus ik pas me gewoon aan
Hey TARDIS, waarom irriteer je je daar zo aan? Je kunt mij ook negeren?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey Stimo waarom ben je zo'n zuur wijf?
u mad broquote:Op zondag 28 februari 2016 15:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik maak me druk om het feit dat mensen zo naïef kunnen zijn. Maar hey, ik gun het je hoor jij stoere chick.
sommige mensenquote:Op zondag 28 februari 2016 15:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien moet je wat gaan eten. Doet je humeur vast wel ten goede.
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:29 schreef Crip het volgende:
Mijn broer wilde zn baard trimmen zet ie 'm perongeluk op stand 2
negeerde jij iedereen maarquote:Op zondag 28 februari 2016 15:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey TARDIS, waarom irriteer je je daar zo aan? Je kunt mij ook negeren?
Mijn TRs zijn voor Danny kan je die doorsturen? Bedankt alvast gr grquote:
Moet jij de heren hier niet gaan dm-en?quote:
hmm, taartquote:Op zondag 28 februari 2016 15:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
taart brengen eigenlijk, maar ik blijf gelijk ffe hangen
Nee is goed, ik ren wel gewoon wat rondjesquote:Op zondag 28 februari 2016 15:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is een combi cardio en pilates. Ik volg een begnnerscalender. Vandaag was moeilijk. Wil je een link?
We whatsappen gewoon hoor zoals normale mensen doen.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet jij de heren hier niet gaan dm-en?
Ik verbaas me soms echt over de mensen die hier posten.quote:Ga met haar uit eten, in een wat betere gelegenheid.
Draag mooie beetje conservatieve kleding, mooie schoenen.
Wees dus het heertje. Hemd met das graag. Goed verzorgd en lekker geurtje.
Draag een hemd met borstzakje. Zorg voor een mooie gouden geld klem. Doe die met een hondertje of 8 in je borstzakje.
Betaal, geef een leuke fooi maar niet overdrijven.
Rij een luxe auto die mooi gepoetst is en waar geen rommel in rondslingert.
Rij met haar naar je villa, bungalow, verbouwd boerderijtje of landhuis.
Zorg voor een afstandsbediende poort naar de oprijlaan, zodat je niet uit hoeft te stappen.
zeg de butler dat ie nog een goede fles wijn(Rothschild soixant-neuf hehe) brengt en dan naar huis mag. Loof hem bij deze vrouw, zeg dat zijn familie al 3 generaties bij julllie in dienst is. Uiterst betrouwbaar en integere mensen!
Zorg dat de open haard al goed brandt en de temperatuur minimaal 24 graden is.
En alles komt goed!
Heb je niet zoveel geld, jammer dan, maar probeer dit ideaal beeld dan zo goed mogelijk te benaderen. Werkt bij 99 % van de vrouwen (23 jaar en up) en bij minimaal de helft bij de jongere vrouwen.
Heb dit zelf meegemaakt. Na jaren in huurhuisje en carriere gemaakt, met 33 een zeer mooi huis 5 slpkmrs, 2 badkamers, en alles mooi en duur ingericht, en een nette auto gekocht. Kon nagenoeg iedere vrouw (bij de eerste of tweede date) mee naar bed nemen. De vrouwen waren nog fanatieker dan ik! Die wilden het allemaal graag een kans geven. Die doen alleen maar moeilijk over sex als er niet genoeg te halen valt. Die zoeken ook een goede partner. Of het moet hen puur voor een wip gaan, dan hebben ze graag de bad boy. En in dat opzicht kunnen wij toch niet concurreren met die nieuwe medelanders die nu al 30 jaar ons land "instromen". Die zijn toch oh zo cool en interessant.Nu, ze worden door de politiek op hun wenken bediend.
Dat is mijn mening gebaseerd op meer dan 50 jaren ervaring met daten!
Zelfs de vrouwen die op alternatieve types vallen vinden het helemaal niet bezwaarlijk als er geld is.
Zorg maar dat het je zo goed mogelijk gaat, baan opleiding inkomen bezit, beetje normaal uiterlijk en verzorgd, geen drank of drugs problemen en na je puber en adolescent tijd sta je helemaal bovenaan het verlanglijstje van het gewenste type man voor vrouwen vanaf een jaar of 23-24. Dus als je zelf zo een jaar of 27-29 bent. (want de meeste vrouwen willen toch graag een man die een paar jaar ouder is). En hoe ouder je wordt hoe groter je kansen als man. Vrouwen worden ouder, maar mannen worden interessanter hehe! In het bejaardenhuis bij mijn moeder (88) is de verhouding 1 man op 16 vrouwen. die heeft niet eens een eigen kamer, die kruipt dan eens bij die in bed, dan weer bij een ander. Werkelijk waar!
ik kan prima multitasken hoor dus dat dmen gaat prima ernaastquote:Op zondag 28 februari 2016 15:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet jij de heren hier niet gaan dm-en?Je kunt mij ook negeren. Sws kan Amarantha prima voor haarzelf op komen.
Of moet je je weer inlikken?
Ik zal ze netjes bij hem afleveren, maar ik vrees een aanslag op z'n goede humeur.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn TRs zijn voor Danny kan je die doorsturen? Bedankt alvast gr gr
Ik word getriggerd door waardeloze persoonlijkheden.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey TARDIS, waarom irriteer je je daar zo aan? Je kunt mij ook negeren?
Hij kan altijd nog een mooie krulsnor laten staan tochquote:Op zondag 28 februari 2016 15:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik hoorde hem letterlijk zo:
O O NEEE NEEE NEEE
Wel zielig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |