ga ffe buiten in de zon zitten jij, wordt je wat vrolijkerquote:Op zondag 28 februari 2016 15:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik meen 't. Ben je zo nasty gierig en lui dat je niet even een nieuwe haalt? Die mascara is een broeinest van shit
Gewoon jaloers, is geen goede look voor je Che.quote:
Het is een combi cardio en pilates. Ik volg een begnnerscalender. Vandaag was moeilijk. Wil je een link?quote:
zou danny inlichten..quote:Op zondag 28 februari 2016 15:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou je willen stoppen met dit zure gedrag?
Ja, dankje.
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit je gezellig in het openbaar te fokken?
bij mijn broerquote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit je gezellig in het openbaar te fokken?
Ik maak me druk om het feit dat mensen zo naïef kunnen zijn. Maar hey, ik gun het je hoor jij stoere chick.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook dat heb ik gewoon allemaal nietMaar wil binnenkort wel een nieuwe hoor.
[..]
Waar maak jij je druk om? Moet jij het op je wimpers smeren ofzo?
Als jij die uit de hand gelopen lintworm op je bovenlip weghaaltquote:Op zondag 28 februari 2016 15:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou je willen stoppen met dit zure gedrag?
Ja, dankje.
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als jij die uit de hand gelopen lintworm op je bovenlip weghaalt
Nee hoor alleen je naamquote:Op zondag 28 februari 2016 15:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heey, ik hoop dat niet t woordje hoer jou triggerde
Wordt zegt ze.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ga ffe buiten in de zon zitten jij, wordt je wat vrolijker
Misschien moet je wat gaan eten. Doet je humeur vast wel ten goede.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik maak me druk om het feit dat mensen zo naïef kunnen zijn. Maar hey, ik gun het je hoor jij stoere chick.
hij zit zelf altijd op de computer als ik kom, of op zijn foon, of aan het werk thuisquote:
Jij bent in geen enkele positie om wederdiensten te vragen.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:26 schreef Che_ het volgende:
Als jij die uit de hand gelopen lintworm op je bovenlip weghaalt
waarom ga je dan uberhaupt?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij zit zelf altijd op de computer als ik kom, of op zijn foon, of aan het werk thuisdus ik pas me gewoon aan
Hey TARDIS, waarom irriteer je je daar zo aan? Je kunt mij ook negeren?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey Stimo waarom ben je zo'n zuur wijf?
u mad broquote:Op zondag 28 februari 2016 15:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik maak me druk om het feit dat mensen zo naïef kunnen zijn. Maar hey, ik gun het je hoor jij stoere chick.
sommige mensenquote:Op zondag 28 februari 2016 15:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien moet je wat gaan eten. Doet je humeur vast wel ten goede.
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:29 schreef Crip het volgende:
Mijn broer wilde zn baard trimmen zet ie 'm perongeluk op stand 2
negeerde jij iedereen maarquote:Op zondag 28 februari 2016 15:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey TARDIS, waarom irriteer je je daar zo aan? Je kunt mij ook negeren?
Mijn TRs zijn voor Danny kan je die doorsturen? Bedankt alvast gr grquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |