quote:Op zondag 28 februari 2016 15:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kun je kappen met dat zure gedrag iedere x weer? Ik neig weer naar klagen bij Danny.
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kun je kappen met dat zure gedrag iedere x weer? Ik neig weer naar klagen bij Danny.
Oh nee wat ergquote:Op zondag 28 februari 2016 15:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is je bleekstrip weer klaar ja?quote:
wow das lang welquote:Op zondag 28 februari 2016 15:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik doe ook al 3 jaar met mijn flesje mascara, moet echt keer nieuwe kopen gewoon omdat hij al best oud is. Maar werkt nog steeds
zit je gezellig in het openbaar te fokken?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:19 schreef madeliefff het volgende:
YOEE heb ik wat gemist, samenvatting svp. ik ben niet thuis dus kan niet mycroften
Niks gemist hoor, er werd weer eens bevestigd dat jij klb godin bent meer nietquote:Op zondag 28 februari 2016 15:19 schreef madeliefff het volgende:
YOEE heb ik wat gemist, samenvatting svp. ik ben niet thuis dus kan niet mycroften
Ze waren respectloos over jou aan het praten in combinatie met de woorden 'massage', 'happy ending' en 'oostblokker' maar ik zei dat ze moesten stoppen.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:19 schreef madeliefff het volgende:
Gwn weer lowkey nederlanders vs allochtonen gedoe, zelfde verhaaltje net zoals ik die over eten praat.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:19 schreef madeliefff het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niks gemist hoor, er werd weer eens bevestigd dat jij klb godin bent meer niet
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze waren respectloos over jou aan het praten in combinatie met de woorden 'massage', 'happy ending' en 'oostblokker' maar ik zei dat ze moesten stoppen.
fijn dat ik op je kan rekenenquote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze waren respectloos over jou aan het praten in combinatie met de woorden 'massage', 'happy ending' en 'oostblokker' maar ik zei dat ze moesten stoppen.
Ja ik snap het ook niet, telkens denk ik nu moet hij wel een keer op zijnquote:
Altijd.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
fijn dat ik op je kan rekenen
Misschien kun je hem belonen middels wat squirt juicequote:Op zondag 28 februari 2016 15:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
fijn dat ik op je kan rekenen
wat eet je straks?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Gwn weer lowkey nederlanders vs allochtonen gedoe, zelfde verhaaltje net zoals ik die over eten praat.
Ik vind je srs nasty.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet, telkens denk ik nu moet hij wel een keer op zijnIk gebruik het wel vaker dan je zou denken als ik dit zo zeg. Daarom sta ik er ook van te kijken.
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet, telkens denk ik nu moet hij wel een keer op zijnIk gebruik het wel vaker dan je zou denken als ik dit zo zeg. Daarom sta ik er ook van te kijken.
volgens mij doe ik er een maand of 4 mee ofzo? maar ik moet zeggen dat ik hem op gegeven moment ook weggooi als hij wat droger word omdat het dan te lang duurt voordat het erop zitquote:Op zondag 28 februari 2016 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |