Hee ck jij hebt mooie wimpers wat gebruik jijquote:Op zondag 28 februari 2016 15:09 schreef Catkiller het volgende:
Tijd voor Jimmy om er weer beauty SC van te maken, man man man.
Oh ik voel me prima zonder make-up.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik doe het wel dagelijks anders voel ik mij naked
Ohjaaaaa jij zocht nog ansichtkaarten.. had je gezegd dat ik miss nog een paar uit syrie heb.. ff navragen bij mijn ouders.. was het helemaal vergetenquote:Op zondag 28 februari 2016 15:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vroeger ook maar ben ik tegenwoordig te lui voor en heb er geen zin om dat allemaal op te doen haha. Soms doe ik nog wel oogschaduw op maar alleen als ik een feestje heb.
Slaapzand.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hee ck jij hebt mooie wimpers wat gebruik jij
wat is mis met naked?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik doe het wel dagelijks anders voel ik mij naked
Oh jaquote:Op zondag 28 februari 2016 15:10 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ohjaaaaa jij zocht nog ansichtkaarten.. had je gezegd dat ik miss nog een paar uit syrie heb.. ff navragen bij mijn ouders.. was het helemaal vergeten
Natural beauty!!!!quote:
Wtffffffff, dit is echt niet gezond voor je ogen Ama. Mascara mag je 3 maanden gebruiken officieel. Maar ik merk ook echt dat mijn ogen branden als ik 'm langer gebruikquote:Op zondag 28 februari 2016 15:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik doe ook al 3 jaar met mijn flesje mascara, moet echt keer nieuwe kopen gewoon omdat hij al best oud is. Maar werkt nog steeds
u wot?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:12 schreef Amarantha het volgende:
En dat te bedenken dat ik 10 jaar terug een beauty blog had.
Ik weet het, daarom wil ik eigenlijk nieuwe kopen. Maar heb er geen last van eigenlijkquote:Op zondag 28 februari 2016 15:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Wtffffffff, dit is echt niet gezond voor je ogen Ama. Mascara mag je 3 maanden gebruiken officieel. Maar ik merk ook echt dat mijn ogen branden als ik 'm langer gebruik
Eerste reacties zeggen precies hoe het is.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:05 schreef defokkingfoker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/gif_van_de_dag.html
link/pics xquote:Op zondag 28 februari 2016 15:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik schreef over make-up enz. Kreeg ik wel eens dingetjes toe gestuurd enz. Was vroeger wel veel meer met make-up bezig. Als ik daarmee door was gegaan had ik nu wel een grote website kunnen hebben, weet ik zeker (mijn site liep ook wel goed). Maar ik was op een gegeven moment gewoon klaar ermeequote:
Oh die bestaat niet meer johquote:
Zou je niet zeggen tho...quote:Op zondag 28 februari 2016 15:12 schreef Amarantha het volgende:
Had je rijk mee kunnen zijn nu, trendsetter voor al die kutjes met een make-up doos die denken dat ze Doutzen zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:12 schreef Amarantha het volgende:
gemiste kansquote:Op zondag 28 februari 2016 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik schreef over make-up enz. Kreeg ik wel eens dingetjes toe gestuurd enz. Was vroeger wel veel meer met make-up bezig. Als ik daarmee door was gegaan had ik nu wel een grote website kunnen hebben, weet ik zeker (mijn site liep ook wel goed). Maar ik was op een gegeven moment gewoon klaar ermee
Kun je kappen met dat zure gedrag iedere x weer? Ik neig weer naar klagen bij Danny.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |