Lekker juist. Eerst scrub, dan stoombad, lauwe douche, olie, sauna, koude douche, bodypack, lauwe douche en je bent weer als nieuw.quote:
En daarna even een strakke Aziaat die je eenogige slang melkt tot hij kotst.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lekker juist. eerst scrub, dan stoombad, lauwe douche, olie, sauna, koude douche, bodypack, lauwe douche en je bent weer als nieuw.
Niks mis mee!quote:Op zondag 28 februari 2016 14:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En daarna even een strakke Aziaat die je eenogige slang melkt tot hij kotst.
mag van mij ook een oostblokse zijn..quote:Op zondag 28 februari 2016 14:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En daarna even een strakke Aziaat die je eenogige slang melkt tot hij kotst.
madeliefff?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag van mij ook een oostblokse zijn..
Bek dicht over deze Godinquote:
Veerquote:Op zondag 28 februari 2016 14:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Veer schijnt de moeite waard te zijn.
Fucking hellquote:Op zondag 28 februari 2016 13:27 schreef hugecooll het volgende:
Denken jullie dat blauwe kleurlenzen leuk zouden staan? Of toch maar groen?
[ afbeelding ]
Ziet er wel fancy uit.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:45 schreef Crip het volgende:
omfg ik wil deze blush maar hij kost 150 euro
[ afbeelding ]
Gertje wil natuurlijk dik verdienen aan die meisjesquote:Op zondag 28 februari 2016 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
Het nieuwe album van K3 staat maanden later nog steeds niet op Spotify
doen wij toch ook gewoon een date in dhquote:Op zondag 28 februari 2016 15:02 schreef Opsonisatie het volgende:
![]()
vriendin vraagt of ik mee wil naar den haag maar ik weet dat ze mij gaat gebruiken als derde wiel voor haar date
Me tooquote:Op zondag 28 februari 2016 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet een nieuwe foundation#girlproblems
Doen we!quote:Op zondag 28 februari 2016 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
doen wij toch ook gewoon een date in dh
Ik heb nu één van M.A.C. Maar dat past nu niet meer in mijn budgetquote:
niet gewoon de cd kopenquote:Op zondag 28 februari 2016 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
Het nieuwe album van K3 staat maanden later nog steeds niet op Spotify
Gewoon doen. Als de date uit de hand loopt kun je haar troosten.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:02 schreef Opsonisatie het volgende:
![]()
vriendin vraagt of ik mee wil naar den haag maar ik weet dat ze mij gaat gebruiken als derde wiel voor haar date
Tjongejonge maar daar heb ik toch niets aan als de rest van mijn muziek gewoon op Spotify staat gvd.quote:
Ik mag haar date niet dus boeit me ook niet als het misgaat eerlijk gezegdquote:Op zondag 28 februari 2016 15:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon doen. Als de date uit de hand loopt kun je haar troosten.
En anders gewoon meebatsen.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon doen. Als de date uit de hand loopt kun je haar troosten.
Ga weg danquote:
Ik wil die van lancomequote:Op zondag 28 februari 2016 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nu één van M.A.C. Maar dat past nu niet meer in mijn budget
Loreal pro matte 24h foundationquote:Op zondag 28 februari 2016 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet een nieuwe foundation#girlproblems
Google Music nemen. Dan kun je ook je eigen muziek uploaden en heb je alles bij elkaar. Alleen moet je op je pc alles via de browser doenquote:Op zondag 28 februari 2016 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tjongejonge maar daar heb ik toch niets aan als de rest van mijn muziek gewoon op Spotify staat gvd.![]()
![]()
beste leefquote:Op zondag 28 februari 2016 15:06 schreef Amarantha het volgende:
Foundation en mascara. Enige make-up wat ik nog gebruik eigenlijk. En ook niet dagelijks.
Maar heb laatste 2 jaar zo weinig mascara op gedaan, als ik het nu op heb vergeet ik het vaak en begin ik na een tijdje in mijn ogen te wrijven als ik moe ben ofzoquote:
Ik gebruik ook niet dagelijks make up maar als ik make up gebruik zijn het denk ik toch wel minimaal 10 verschillende productenquote:Op zondag 28 februari 2016 15:06 schreef Amarantha het volgende:
Foundation en mascara. Enige make-up wat ik nog gebruik eigenlijk. En ook niet dagelijks.
Ik vroeger ook maar ben ik tegenwoordig te lui voor en heb er geen zin om dat allemaal op te doen haha. Soms doe ik nog wel oogschaduw op maar alleen als ik een feestje heb.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik gebruik ook niet dagelijks make up maar als ik make up gebruik zijn het denk ik toch wel minimaal 10 verschillende producten
Wat heb je mooie jurk aanquote:Op zondag 28 februari 2016 15:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik gebruik ook niet dagelijks make up maar als ik make up gebruik zijn het denk ik toch wel minimaal 10 verschillende producten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |