Lekker juist. Eerst scrub, dan stoombad, lauwe douche, olie, sauna, koude douche, bodypack, lauwe douche en je bent weer als nieuw.quote:
En daarna even een strakke Aziaat die je eenogige slang melkt tot hij kotst.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lekker juist. eerst scrub, dan stoombad, lauwe douche, olie, sauna, koude douche, bodypack, lauwe douche en je bent weer als nieuw.
Niks mis mee!quote:Op zondag 28 februari 2016 14:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En daarna even een strakke Aziaat die je eenogige slang melkt tot hij kotst.
mag van mij ook een oostblokse zijn..quote:Op zondag 28 februari 2016 14:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En daarna even een strakke Aziaat die je eenogige slang melkt tot hij kotst.
madeliefff?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag van mij ook een oostblokse zijn..
Bek dicht over deze Godinquote:
Veerquote:Op zondag 28 februari 2016 14:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Veer schijnt de moeite waard te zijn.
Fucking hellquote:Op zondag 28 februari 2016 13:27 schreef hugecooll het volgende:
Denken jullie dat blauwe kleurlenzen leuk zouden staan? Of toch maar groen?
[ afbeelding ]
Ziet er wel fancy uit.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:45 schreef Crip het volgende:
omfg ik wil deze blush maar hij kost 150 euro
[ afbeelding ]
Gertje wil natuurlijk dik verdienen aan die meisjesquote:Op zondag 28 februari 2016 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
Het nieuwe album van K3 staat maanden later nog steeds niet op Spotify
doen wij toch ook gewoon een date in dhquote:Op zondag 28 februari 2016 15:02 schreef Opsonisatie het volgende:
![]()
vriendin vraagt of ik mee wil naar den haag maar ik weet dat ze mij gaat gebruiken als derde wiel voor haar date
Me tooquote:Op zondag 28 februari 2016 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet een nieuwe foundation#girlproblems
Doen we!quote:Op zondag 28 februari 2016 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
doen wij toch ook gewoon een date in dh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |