Doe je ook krachttraining?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef Stimorol- het volgende:
Hoi ik heb m'n pilates afgerond en ging bijna dood.
Sorry da't het bijna is.
Captain save-a-ho confirmedquote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze waren respectloos over jou aan het praten in combinatie met de woorden 'massage', 'happy ending' en 'oostblokker' maar ik zei dat ze moesten stoppen.
ik ben geen hoerquote:Op zondag 28 februari 2016 15:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien kun je hem belonen middels wat squirt juice
Ik meen 't. Ben je zo nasty gierig en lui dat je niet even een nieuwe haalt? Die mascara is een broeinest van shitquote:
Ook dat heb ik gewoon allemaal nietquote:Op zondag 28 februari 2016 15:23 schreef madeliefff het volgende:
volgens mij doe ik er een maand of 4 mee ofzo? maar ik moet zeggen dat ik hem op gegeven moment ook weggooi als hij wat droger word omdat het dan te lang duurt voordat het erop zit
Waar maak jij je druk om? Moet jij het op je wimpers smeren ofzo?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik meen 't. Ben je zo nasty gierig en lui dat je niet even een nieuwe haalt? Die mascara is een broeinest van shit
huh wat vraag je ervoor?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heey, ik hoop dat niet t woordje hoer jou triggerde
ga ffe buiten in de zon zitten jij, wordt je wat vrolijkerquote:Op zondag 28 februari 2016 15:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik meen 't. Ben je zo nasty gierig en lui dat je niet even een nieuwe haalt? Die mascara is een broeinest van shit
Gewoon jaloers, is geen goede look voor je Che.quote:
Het is een combi cardio en pilates. Ik volg een begnnerscalender. Vandaag was moeilijk. Wil je een link?quote:
zou danny inlichten..quote:Op zondag 28 februari 2016 15:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou je willen stoppen met dit zure gedrag?
Ja, dankje.
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit je gezellig in het openbaar te fokken?
bij mijn broerquote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit je gezellig in het openbaar te fokken?
Ik maak me druk om het feit dat mensen zo naïef kunnen zijn. Maar hey, ik gun het je hoor jij stoere chick.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook dat heb ik gewoon allemaal nietMaar wil binnenkort wel een nieuwe hoor.
[..]
Waar maak jij je druk om? Moet jij het op je wimpers smeren ofzo?
Als jij die uit de hand gelopen lintworm op je bovenlip weghaaltquote:Op zondag 28 februari 2016 15:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou je willen stoppen met dit zure gedrag?
Ja, dankje.
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als jij die uit de hand gelopen lintworm op je bovenlip weghaalt
Nee hoor alleen je naamquote:Op zondag 28 februari 2016 15:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heey, ik hoop dat niet t woordje hoer jou triggerde
Wordt zegt ze.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ga ffe buiten in de zon zitten jij, wordt je wat vrolijker
Misschien moet je wat gaan eten. Doet je humeur vast wel ten goede.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik maak me druk om het feit dat mensen zo naïef kunnen zijn. Maar hey, ik gun het je hoor jij stoere chick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |