Doe je ook krachttraining?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef Stimorol- het volgende:
Hoi ik heb m'n pilates afgerond en ging bijna dood.
Sorry da't het bijna is.
Captain save-a-ho confirmedquote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze waren respectloos over jou aan het praten in combinatie met de woorden 'massage', 'happy ending' en 'oostblokker' maar ik zei dat ze moesten stoppen.
ik ben geen hoerquote:Op zondag 28 februari 2016 15:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien kun je hem belonen middels wat squirt juice
Ik meen 't. Ben je zo nasty gierig en lui dat je niet even een nieuwe haalt? Die mascara is een broeinest van shitquote:
Ook dat heb ik gewoon allemaal nietquote:Op zondag 28 februari 2016 15:23 schreef madeliefff het volgende:
volgens mij doe ik er een maand of 4 mee ofzo? maar ik moet zeggen dat ik hem op gegeven moment ook weggooi als hij wat droger word omdat het dan te lang duurt voordat het erop zit
Waar maak jij je druk om? Moet jij het op je wimpers smeren ofzo?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik meen 't. Ben je zo nasty gierig en lui dat je niet even een nieuwe haalt? Die mascara is een broeinest van shit
huh wat vraag je ervoor?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heey, ik hoop dat niet t woordje hoer jou triggerde
ga ffe buiten in de zon zitten jij, wordt je wat vrolijkerquote:Op zondag 28 februari 2016 15:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik meen 't. Ben je zo nasty gierig en lui dat je niet even een nieuwe haalt? Die mascara is een broeinest van shit
Gewoon jaloers, is geen goede look voor je Che.quote:
Het is een combi cardio en pilates. Ik volg een begnnerscalender. Vandaag was moeilijk. Wil je een link?quote:
zou danny inlichten..quote:Op zondag 28 februari 2016 15:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou je willen stoppen met dit zure gedrag?
Ja, dankje.
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit je gezellig in het openbaar te fokken?
bij mijn broerquote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit je gezellig in het openbaar te fokken?
Ik maak me druk om het feit dat mensen zo naïef kunnen zijn. Maar hey, ik gun het je hoor jij stoere chick.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook dat heb ik gewoon allemaal nietMaar wil binnenkort wel een nieuwe hoor.
[..]
Waar maak jij je druk om? Moet jij het op je wimpers smeren ofzo?
Als jij die uit de hand gelopen lintworm op je bovenlip weghaaltquote:Op zondag 28 februari 2016 15:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou je willen stoppen met dit zure gedrag?
Ja, dankje.
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als jij die uit de hand gelopen lintworm op je bovenlip weghaalt
Nee hoor alleen je naamquote:Op zondag 28 februari 2016 15:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heey, ik hoop dat niet t woordje hoer jou triggerde
Wordt zegt ze.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ga ffe buiten in de zon zitten jij, wordt je wat vrolijker
Misschien moet je wat gaan eten. Doet je humeur vast wel ten goede.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik maak me druk om het feit dat mensen zo naïef kunnen zijn. Maar hey, ik gun het je hoor jij stoere chick.
hij zit zelf altijd op de computer als ik kom, of op zijn foon, of aan het werk thuisquote:
Jij bent in geen enkele positie om wederdiensten te vragen.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:26 schreef Che_ het volgende:
Als jij die uit de hand gelopen lintworm op je bovenlip weghaalt
waarom ga je dan uberhaupt?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij zit zelf altijd op de computer als ik kom, of op zijn foon, of aan het werk thuisdus ik pas me gewoon aan
Hey TARDIS, waarom irriteer je je daar zo aan? Je kunt mij ook negeren?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey Stimo waarom ben je zo'n zuur wijf?
u mad broquote:Op zondag 28 februari 2016 15:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik maak me druk om het feit dat mensen zo naïef kunnen zijn. Maar hey, ik gun het je hoor jij stoere chick.
sommige mensenquote:Op zondag 28 februari 2016 15:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien moet je wat gaan eten. Doet je humeur vast wel ten goede.
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:29 schreef Crip het volgende:
Mijn broer wilde zn baard trimmen zet ie 'm perongeluk op stand 2
negeerde jij iedereen maarquote:Op zondag 28 februari 2016 15:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey TARDIS, waarom irriteer je je daar zo aan? Je kunt mij ook negeren?
Mijn TRs zijn voor Danny kan je die doorsturen? Bedankt alvast gr grquote:
Moet jij de heren hier niet gaan dm-en?quote:
hmm, taartquote:Op zondag 28 februari 2016 15:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
taart brengen eigenlijk, maar ik blijf gelijk ffe hangen
Nee is goed, ik ren wel gewoon wat rondjesquote:Op zondag 28 februari 2016 15:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is een combi cardio en pilates. Ik volg een begnnerscalender. Vandaag was moeilijk. Wil je een link?
We whatsappen gewoon hoor zoals normale mensen doen.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet jij de heren hier niet gaan dm-en?
Ik verbaas me soms echt over de mensen die hier posten.quote:Ga met haar uit eten, in een wat betere gelegenheid.
Draag mooie beetje conservatieve kleding, mooie schoenen.
Wees dus het heertje. Hemd met das graag. Goed verzorgd en lekker geurtje.
Draag een hemd met borstzakje. Zorg voor een mooie gouden geld klem. Doe die met een hondertje of 8 in je borstzakje.
Betaal, geef een leuke fooi maar niet overdrijven.
Rij een luxe auto die mooi gepoetst is en waar geen rommel in rondslingert.
Rij met haar naar je villa, bungalow, verbouwd boerderijtje of landhuis.
Zorg voor een afstandsbediende poort naar de oprijlaan, zodat je niet uit hoeft te stappen.
zeg de butler dat ie nog een goede fles wijn(Rothschild soixant-neuf hehe) brengt en dan naar huis mag. Loof hem bij deze vrouw, zeg dat zijn familie al 3 generaties bij julllie in dienst is. Uiterst betrouwbaar en integere mensen!
Zorg dat de open haard al goed brandt en de temperatuur minimaal 24 graden is.
En alles komt goed!
Heb je niet zoveel geld, jammer dan, maar probeer dit ideaal beeld dan zo goed mogelijk te benaderen. Werkt bij 99 % van de vrouwen (23 jaar en up) en bij minimaal de helft bij de jongere vrouwen.
Heb dit zelf meegemaakt. Na jaren in huurhuisje en carriere gemaakt, met 33 een zeer mooi huis 5 slpkmrs, 2 badkamers, en alles mooi en duur ingericht, en een nette auto gekocht. Kon nagenoeg iedere vrouw (bij de eerste of tweede date) mee naar bed nemen. De vrouwen waren nog fanatieker dan ik! Die wilden het allemaal graag een kans geven. Die doen alleen maar moeilijk over sex als er niet genoeg te halen valt. Die zoeken ook een goede partner. Of het moet hen puur voor een wip gaan, dan hebben ze graag de bad boy. En in dat opzicht kunnen wij toch niet concurreren met die nieuwe medelanders die nu al 30 jaar ons land "instromen". Die zijn toch oh zo cool en interessant.Nu, ze worden door de politiek op hun wenken bediend.
Dat is mijn mening gebaseerd op meer dan 50 jaren ervaring met daten!
Zelfs de vrouwen die op alternatieve types vallen vinden het helemaal niet bezwaarlijk als er geld is.
Zorg maar dat het je zo goed mogelijk gaat, baan opleiding inkomen bezit, beetje normaal uiterlijk en verzorgd, geen drank of drugs problemen en na je puber en adolescent tijd sta je helemaal bovenaan het verlanglijstje van het gewenste type man voor vrouwen vanaf een jaar of 23-24. Dus als je zelf zo een jaar of 27-29 bent. (want de meeste vrouwen willen toch graag een man die een paar jaar ouder is). En hoe ouder je wordt hoe groter je kansen als man. Vrouwen worden ouder, maar mannen worden interessanter hehe! In het bejaardenhuis bij mijn moeder (88) is de verhouding 1 man op 16 vrouwen. die heeft niet eens een eigen kamer, die kruipt dan eens bij die in bed, dan weer bij een ander. Werkelijk waar!
ik kan prima multitasken hoor dus dat dmen gaat prima ernaastquote:Op zondag 28 februari 2016 15:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet jij de heren hier niet gaan dm-en?Je kunt mij ook negeren. Sws kan Amarantha prima voor haarzelf op komen.
Of moet je je weer inlikken?
Ik zal ze netjes bij hem afleveren, maar ik vrees een aanslag op z'n goede humeur.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn TRs zijn voor Danny kan je die doorsturen? Bedankt alvast gr gr
Ik word getriggerd door waardeloze persoonlijkheden.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey TARDIS, waarom irriteer je je daar zo aan? Je kunt mij ook negeren?
Hij kan altijd nog een mooie krulsnor laten staan tochquote:Op zondag 28 februari 2016 15:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik hoorde hem letterlijk zo:
O O NEEE NEEE NEEE
Wel zielig
Niet in de positie om wederdiensten te vragen 😂😂😂😂quote:Op zondag 28 februari 2016 15:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent in geen enkele positie om wederdiensten te vragen.
Gewoon effe niet zo zuur doen, is dat zo moeilijk voor je.
haha, overkomt hem ook geen tweede keer meer.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik hoorde hem letterlijk zo:
O O NEEE NEEE NEEE
Wel zielig
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij kan altijd nog een mooie krulsnor laten staan toch
M'n scriptie heeft nog kortere sectiesquote:Op zondag 28 februari 2016 15:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik verbaas me soms echt over de mensen die hier posten.
Zit jij elke dag op een kartelschaar omdat je anders niet door je apenbilhaar heenkomt ofzo?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:32 schreef Che_ het volgende:
Niet in de positie om wederdiensten te vragen 😂😂😂😂
Tja voor een positief FOK! geeft hij vast zijn vrije zondag wel op.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zal ze netjes bij hem afleveren, maar ik vrees een aanslag op z'n goede humeur.
Ja. Ben werkelijk jaloers dat jij mannen moet dm-en voor wat aand8quote:Op zondag 28 februari 2016 15:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik kan prima multitasken hoor dus dat dmen gaat prima ernaast. iemand is jellyy hier HAHAHAHA
'quote:Op zondag 28 februari 2016 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij kan altijd nog een mooie krulsnor laten staan toch
Denk het ook niet.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha, overkomt hem ook geen tweede keer meer.
p.s. jij sprak tegen mij hequote:Op zondag 28 februari 2016 15:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet jij de heren hier niet gaan dm-en?Je kunt mij ook negeren. Sws kan Amarantha prima voor haarzelf op komen.
Of moet je je weer inlikken?
Ja is de vloek van KLB SC.quote:
uiteindelijk welquote:
Neen dan afstand van je moeder ipv tegen mij te zeuren.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik word getriggerd door waardeloze persoonlijkheden.
Echt een slechte deal man. Elke dag verplicht ruzie met vreemden op het internet en dan sterf je ook nog.quote:
#tatadissquote:Op zondag 28 februari 2016 15:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zit jij elke dag op een kartelschaar omdat je anders niet door je apenbilhaar heenkomt ofzo?
Elke keer als ik jou DM snitch je me hierquote:Op zondag 28 februari 2016 15:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Ben werkelijk jaloers dat jij mannen moet dm-en voor wat aand8
Haha ging niet over jou hoorrr xDquote:Op zondag 28 februari 2016 15:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neen dan afstand van je moeder ipv tegen mij te zeuren.
Kan je Stimo niet meenemen de volgende keer? Is ze meteen een week rustig.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:34 schreef Montelly het volgende:
Damn 10km net gedaan alsof het niks is
GA NOU EENS IN OP INHOUD GVD WAAROM DOET NIEMAND DAT WAT EEN KUTGROEPquote:Op zondag 28 februari 2016 15:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zit het je zo dwars dat je een oude quote herhaalt?
Still love youuuquote:Op zondag 28 februari 2016 15:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou DM snitch je me hier.
nee ik wilde je je eigen rare gedrag laten inzien. je bent altijd zo zuur hier alsof je een kut leven hebt man. doe eens wat vrolijkerquote:Op zondag 28 februari 2016 15:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zit het je zo dwars dat je een oude quote herhaalt?
Boos worden op vreemde mensen op de interwebzquote:Op zondag 28 februari 2016 15:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt een slechte deal man. Elke dag verplicht ruzie met vreemden op het internet en dan sterf je ook nog.
Zou met je huppelen door een bloemenveld en dan passievol de liefde bedrijven tot de eerste regenbui.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik wilde je je eigen rare gedrag laten inzien. je bent altijd zo zuur hier alsof je een kut leven hebt man. doe eens wat vrolijker
Wat een kutvloek he.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Boos worden op vreemde mensen op de interwebz
dank voor je aandacht , hier kom ik voorquote:Op zondag 28 februari 2016 15:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou met je huppelen door een bloemenveld en dan passievol de liefde bedrijven tot de eerste regenbui.
bang voor een beetje regen ofzo?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou met je huppelen door een bloemenveld en dan passievol de liefde bedrijven tot de eerste regenbui.
lolquote:Op zondag 28 februari 2016 15:37 schreef Crip het volgende:
shit er is bezoek en ik heb haarverf in mn haar en een plastic zak op mn kop
Weinig verschil met normaal dus haha xxquote:Op zondag 28 februari 2016 15:37 schreef Crip het volgende:
shit er is bezoek en ik heb haarverf in mn haar en een plastic zak op mn kop
Ja ok bedankt dat je mij doet inzien dat ik een zure kutleven heb. Je had ook gewoon je kop kunnen houden en Amarantha laten reageren ipv WK te spelen.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik wilde je je eigen rare gedrag laten inzien. je bent altijd zo zuur hier alsof je een kut leven hebt man. doe eens wat vrolijker
Hey Harry Potter.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:38 schreef Catkiller het volgende:
Gewoon muisstil zijn en doen alsof je niet thuis bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |