Niet in de positie om wederdiensten te vragen 😂😂😂😂quote:Op zondag 28 februari 2016 15:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent in geen enkele positie om wederdiensten te vragen.
Gewoon effe niet zo zuur doen, is dat zo moeilijk voor je.
haha, overkomt hem ook geen tweede keer meer.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik hoorde hem letterlijk zo:
O O NEEE NEEE NEEE
Wel zielig
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij kan altijd nog een mooie krulsnor laten staan toch
M'n scriptie heeft nog kortere sectiesquote:Op zondag 28 februari 2016 15:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik verbaas me soms echt over de mensen die hier posten.
Zit jij elke dag op een kartelschaar omdat je anders niet door je apenbilhaar heenkomt ofzo?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:32 schreef Che_ het volgende:
Niet in de positie om wederdiensten te vragen 😂😂😂😂
Tja voor een positief FOK! geeft hij vast zijn vrije zondag wel op.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zal ze netjes bij hem afleveren, maar ik vrees een aanslag op z'n goede humeur.
Ja. Ben werkelijk jaloers dat jij mannen moet dm-en voor wat aand8quote:Op zondag 28 februari 2016 15:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik kan prima multitasken hoor dus dat dmen gaat prima ernaast. iemand is jellyy hier HAHAHAHA
'quote:Op zondag 28 februari 2016 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij kan altijd nog een mooie krulsnor laten staan toch
Denk het ook niet.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha, overkomt hem ook geen tweede keer meer.
p.s. jij sprak tegen mij hequote:Op zondag 28 februari 2016 15:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet jij de heren hier niet gaan dm-en?Je kunt mij ook negeren. Sws kan Amarantha prima voor haarzelf op komen.
Of moet je je weer inlikken?
Ja is de vloek van KLB SC.quote:
uiteindelijk welquote:
Neen dan afstand van je moeder ipv tegen mij te zeuren.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik word getriggerd door waardeloze persoonlijkheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |