Echt een slechte deal man. Elke dag verplicht ruzie met vreemden op het internet en dan sterf je ook nog.quote:
#tatadissquote:Op zondag 28 februari 2016 15:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zit jij elke dag op een kartelschaar omdat je anders niet door je apenbilhaar heenkomt ofzo?
Elke keer als ik jou DM snitch je me hierquote:Op zondag 28 februari 2016 15:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Ben werkelijk jaloers dat jij mannen moet dm-en voor wat aand8
Haha ging niet over jou hoorrr xDquote:Op zondag 28 februari 2016 15:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neen dan afstand van je moeder ipv tegen mij te zeuren.
Kan je Stimo niet meenemen de volgende keer? Is ze meteen een week rustig.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:34 schreef Montelly het volgende:
Damn 10km net gedaan alsof het niks is
GA NOU EENS IN OP INHOUD GVD WAAROM DOET NIEMAND DAT WAT EEN KUTGROEPquote:Op zondag 28 februari 2016 15:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zit het je zo dwars dat je een oude quote herhaalt?
Still love youuuquote:Op zondag 28 februari 2016 15:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou DM snitch je me hier.
nee ik wilde je je eigen rare gedrag laten inzien. je bent altijd zo zuur hier alsof je een kut leven hebt man. doe eens wat vrolijkerquote:Op zondag 28 februari 2016 15:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zit het je zo dwars dat je een oude quote herhaalt?
Boos worden op vreemde mensen op de interwebzquote:Op zondag 28 februari 2016 15:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt een slechte deal man. Elke dag verplicht ruzie met vreemden op het internet en dan sterf je ook nog.
Zou met je huppelen door een bloemenveld en dan passievol de liefde bedrijven tot de eerste regenbui.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik wilde je je eigen rare gedrag laten inzien. je bent altijd zo zuur hier alsof je een kut leven hebt man. doe eens wat vrolijker
Wat een kutvloek he.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Boos worden op vreemde mensen op de interwebz
dank voor je aandacht , hier kom ik voorquote:Op zondag 28 februari 2016 15:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou met je huppelen door een bloemenveld en dan passievol de liefde bedrijven tot de eerste regenbui.
bang voor een beetje regen ofzo?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou met je huppelen door een bloemenveld en dan passievol de liefde bedrijven tot de eerste regenbui.
lolquote:Op zondag 28 februari 2016 15:37 schreef Crip het volgende:
shit er is bezoek en ik heb haarverf in mn haar en een plastic zak op mn kop
Weinig verschil met normaal dus haha xxquote:Op zondag 28 februari 2016 15:37 schreef Crip het volgende:
shit er is bezoek en ik heb haarverf in mn haar en een plastic zak op mn kop
Ja ok bedankt dat je mij doet inzien dat ik een zure kutleven heb. Je had ook gewoon je kop kunnen houden en Amarantha laten reageren ipv WK te spelen.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik wilde je je eigen rare gedrag laten inzien. je bent altijd zo zuur hier alsof je een kut leven hebt man. doe eens wat vrolijker
Hey Harry Potter.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:38 schreef Catkiller het volgende:
Gewoon muisstil zijn en doen alsof je niet thuis bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |