wat speelt hijquote:Op zondag 28 februari 2016 14:16 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn buurman met zijn elektrische gitaar gun ik een hartaanval.
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Een Marokkaan met een beroep zou ook wel heel raar zijn
Hey, ik heb net meer haar van mijn hoofd afgeknipt dan jij ooit in je leven hebt gehad.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Een Marokkaan met een beroep zou ook wel heel raar zijn
Hey, ik heb in mijn leven minder gegeten dan jij in een uurtje naar binnen schuiftquote:Op zondag 28 februari 2016 14:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Hey, ik heb net meer haar van mijn hoofd afgeknipt dan jij ooit in je leven hebt gehad.
Mij lijkt het wel wat. Er zijn kleinere boorplatforms waar er geen kok is en de bemanning zelf kookt. De combinatie elektrotechniek en koken lijkt me echt super.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey, ik heb in mijn leven minder gegeten dan jij in een uurtje naar binnen schuift
wil rokjes dragenquote:Op zondag 28 februari 2016 14:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom de onnodige hoofdletter
[..]
wrm
Om nadruk erop te leggen a mongolquote:Op zondag 28 februari 2016 14:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom de onnodige hoofdletter
[..]
wrm
Kind wat fantastischquote:Op zondag 28 februari 2016 14:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wil rokjes dragennooit gedacht dat ik dit ooit ging zeggen
doe danquote:Op zondag 28 februari 2016 14:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
het ziet er vooral heel Lelijk uitquote:Op zondag 28 februari 2016 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Om nadruk erop te leggen a mongol
nu wil je zeker dat wij om pics gaan vragen a vieze aandachtshoerquote:Op zondag 28 februari 2016 14:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kun je kappen met dat zure gedrag iedere x weer? Ik neig weer naar klagen bij Danny.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:16 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn buurman met zijn elektrische gitaar gun ik een hartaanval.
okquote:Op zondag 28 februari 2016 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kun je kappen met dat zure gedrag iedere x weer? Ik neig weer naar klagen bij Danny.
moet kunnenquote:Op zondag 28 februari 2016 14:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ff naar barca toe bij, rokjes dragen met cach jwz
Is het al zomer.
Ik kan er niets aan doen dat jouw haargrens steeds verder wegloopt van jouw hoofd hoooorquote:Op zondag 28 februari 2016 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kun je kappen met dat zure gedrag iedere x weer? Ik neig weer naar klagen bij Danny.
pewpewpewquote:Op zondag 28 februari 2016 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat jouw haargrens steeds verder wegloopt van jouw hoofd hoooor
hey montellyquote:Op zondag 28 februari 2016 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat jouw haargrens steeds verder wegloopt van jouw hoofd hoooor
wat een taalgebruikquote:Op zondag 28 februari 2016 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nu wil je zeker dat wij om pics gaan vragen a vieze aandachtshoer
En wij niet dat je binnen 4 jaar met dichtgeslibde aderen en een alvleesklier ter grootte van Texel wanhopig naar adem ligt te snakkenquote:Op zondag 28 februari 2016 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |