Ik kan er niets aan doen dat jouw haargrens steeds verder wegloopt van jouw hoofd hoooorquote:Op zondag 28 februari 2016 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kun je kappen met dat zure gedrag iedere x weer? Ik neig weer naar klagen bij Danny.
pewpewpewquote:Op zondag 28 februari 2016 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat jouw haargrens steeds verder wegloopt van jouw hoofd hoooor
hey montellyquote:Op zondag 28 februari 2016 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat jouw haargrens steeds verder wegloopt van jouw hoofd hoooor
wat een taalgebruikquote:Op zondag 28 februari 2016 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nu wil je zeker dat wij om pics gaan vragen a vieze aandachtshoer
En wij niet dat je binnen 4 jaar met dichtgeslibde aderen en een alvleesklier ter grootte van Texel wanhopig naar adem ligt te snakkenquote:Op zondag 28 februari 2016 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe normaal, ze weegt maar 40 kg te veelquote:Op zondag 28 februari 2016 14:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En wij niet dat je binnen 4 jaar met dichtgeslibde aderen en een alvleesklier ter grootte van Texel wanhopig naar adem ligt te snakken
niet gelezen, want je bent kaal. ihihihihiquote:Op zondag 28 februari 2016 14:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En wij niet dat je binnen 4 jaar met dichtgeslibde aderen en een alvleesklier ter grootte van Texel wanhopig naar adem ligt te snakken
Hoop dat je er gelukkig van gaat worden dan zodat je niet zo zuur meer doet. xxquote:Op zondag 28 februari 2016 14:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik ga deze week rebootten hoorrrrr ik heb gezondigd
nu eerst een stuk taart
Hey Teun, zeg tegen papa dat je van de pc af moet want een 45 jarige man kan niet zo sneu zijn. grgrquote:Op zondag 28 februari 2016 14:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik ga deze week rebootten hoorrrrr ik heb gezondigd
nu eerst een stuk taart
Even mijn fitbit checken hoorrrrquote:Op zondag 28 februari 2016 14:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop dat je er gelukkig van gaat worden dan zodat je niet zo zuur meer doet. xx
Dacht ik ook van vrouwen in de 30 maar hier ben jij.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey Teun, zeg tegen papa dat je van de pc af moet want een 45 jarige man kan niet zo sneu zijn. grgr
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey Teun, zeg tegen papa dat je van de pc af moet want een 45 jarige man kan niet zo sneu zijn. grgr
Denk alleen je vrouw. Kale mannen zijn niet zo in trekquote:Op zondag 28 februari 2016 14:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Even mijn fitbit checken hoorrrr
Wie wil mij een massage geven???
hhihi
Niemand wil aan dat vieze lijfje van jou zitten.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Even mijn fitbit checken hoorrrr
Wie wil mij een massage geven???
hhihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |