SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kun je kappen met dat zure gedrag iedere x weer? Ik neig weer naar klagen bij Danny.
Nou volgens mij heb jij niet echt recht van spreken hierquote:Op zondag 28 februari 2016 14:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kun je kappen met dat zure gedrag iedere x weer? Ik neig weer naar klagen bij Danny.
Ik ga niet zeggen dat ik het je gun, want dan krijg ik weer boze dm's van de mods, maar als jou iets ernstigs zou overkomen zou ik voor mijn FOK!ervaring niet rouwig zijn.quote:
Speel niet met Ashqelon zijn prive aubquote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Speel niet met Ashqelon zijn prive aub
Wil ik nietquote:Op zondag 28 februari 2016 14:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waarom maak je niet je beroep van koken?
Gvd wat lekker.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat ik zo een broodje warme beenham ga eten![]()
wat speelt hijquote:Op zondag 28 februari 2016 14:16 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn buurman met zijn elektrische gitaar gun ik een hartaanval.
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Een Marokkaan met een beroep zou ook wel heel raar zijn
Hey, ik heb net meer haar van mijn hoofd afgeknipt dan jij ooit in je leven hebt gehad.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Een Marokkaan met een beroep zou ook wel heel raar zijn
Hey, ik heb in mijn leven minder gegeten dan jij in een uurtje naar binnen schuiftquote:Op zondag 28 februari 2016 14:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Hey, ik heb net meer haar van mijn hoofd afgeknipt dan jij ooit in je leven hebt gehad.
Mij lijkt het wel wat. Er zijn kleinere boorplatforms waar er geen kok is en de bemanning zelf kookt. De combinatie elektrotechniek en koken lijkt me echt super.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey, ik heb in mijn leven minder gegeten dan jij in een uurtje naar binnen schuift
wil rokjes dragenquote:Op zondag 28 februari 2016 14:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom de onnodige hoofdletter
[..]
wrm
Om nadruk erop te leggen a mongolquote:Op zondag 28 februari 2016 14:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom de onnodige hoofdletter
[..]
wrm
Kind wat fantastischquote:Op zondag 28 februari 2016 14:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wil rokjes dragennooit gedacht dat ik dit ooit ging zeggen
doe danquote:Op zondag 28 februari 2016 14:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
het ziet er vooral heel Lelijk uitquote:Op zondag 28 februari 2016 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Om nadruk erop te leggen a mongol
nu wil je zeker dat wij om pics gaan vragen a vieze aandachtshoerquote:Op zondag 28 februari 2016 14:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kun je kappen met dat zure gedrag iedere x weer? Ik neig weer naar klagen bij Danny.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:16 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn buurman met zijn elektrische gitaar gun ik een hartaanval.
okquote:Op zondag 28 februari 2016 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
moet kunnenquote:Op zondag 28 februari 2016 14:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ff naar barca toe bij, rokjes dragen met cach jwz
Is het al zomer.
Ik kan er niets aan doen dat jouw haargrens steeds verder wegloopt van jouw hoofd hoooorquote:Op zondag 28 februari 2016 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
pewpewpewquote:Op zondag 28 februari 2016 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat jouw haargrens steeds verder wegloopt van jouw hoofd hoooor
hey montellyquote:Op zondag 28 februari 2016 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat jouw haargrens steeds verder wegloopt van jouw hoofd hoooor
wat een taalgebruikquote:Op zondag 28 februari 2016 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nu wil je zeker dat wij om pics gaan vragen a vieze aandachtshoer
En wij niet dat je binnen 4 jaar met dichtgeslibde aderen en een alvleesklier ter grootte van Texel wanhopig naar adem ligt te snakkenquote:Op zondag 28 februari 2016 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe normaal, ze weegt maar 40 kg te veelquote:Op zondag 28 februari 2016 14:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En wij niet dat je binnen 4 jaar met dichtgeslibde aderen en een alvleesklier ter grootte van Texel wanhopig naar adem ligt te snakken
niet gelezen, want je bent kaal. ihihihihiquote:Op zondag 28 februari 2016 14:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En wij niet dat je binnen 4 jaar met dichtgeslibde aderen en een alvleesklier ter grootte van Texel wanhopig naar adem ligt te snakken
Hoop dat je er gelukkig van gaat worden dan zodat je niet zo zuur meer doet. xxquote:Op zondag 28 februari 2016 14:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik ga deze week rebootten hoorrrrr ik heb gezondigd
nu eerst een stuk taart
Hey Teun, zeg tegen papa dat je van de pc af moet want een 45 jarige man kan niet zo sneu zijn. grgrquote:Op zondag 28 februari 2016 14:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik ga deze week rebootten hoorrrrr ik heb gezondigd
nu eerst een stuk taart
Even mijn fitbit checken hoorrrrquote:Op zondag 28 februari 2016 14:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop dat je er gelukkig van gaat worden dan zodat je niet zo zuur meer doet. xx
Dacht ik ook van vrouwen in de 30 maar hier ben jij.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey Teun, zeg tegen papa dat je van de pc af moet want een 45 jarige man kan niet zo sneu zijn. grgr
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey Teun, zeg tegen papa dat je van de pc af moet want een 45 jarige man kan niet zo sneu zijn. grgr
Denk alleen je vrouw. Kale mannen zijn niet zo in trekquote:Op zondag 28 februari 2016 14:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Even mijn fitbit checken hoorrrr
Wie wil mij een massage geven???
hhihi
Niemand wil aan dat vieze lijfje van jou zitten.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Even mijn fitbit checken hoorrrr
Wie wil mij een massage geven???
hhihi
Niet door mijn haar?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee hoor, overweldigd door je hypocriete gedrag
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:30 schreef Stimorol- het volgende:
WOOOOOWquote:Op zondag 28 februari 2016 14:31 schreef Catkiller het volgende:
Dacht ik ook van vrouwen in de 30 maar hier ben jij.
ik heb niemand hier op snapchatquote:Op zondag 28 februari 2016 14:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja maar ik had haar nog niet op snapchat
Denkt ze natuurlijk allemaal van, huh op de foto lijkt de lul van mijn vriend veel groter?!quote:Op zondag 28 februari 2016 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
Ik iedereen. Ik stuur Stimo telkens dickpics maar ze weet niet dat ik het ben..
Met een happy end?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:50 schreef Kurovski het volgende:
Ik zou wel een massage kunnen gebruiken.
Hoeft niet perse. Voeten, benen, rug en schouders zijn het belangrijkst.quote:
Ben nu echt tevreden over mezelf en mijn penis.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Denkt ze natuurlijk allemaal van, huh op de foto lijkt de lul van mijn vriend veel groter?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |