SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Idd!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bier en tieten bekt toch lekkerder hoor![]()
Wijn en piemels toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Idd!
Hebben wij vrouwen daar een tegenhanger voor? Pils en Piemels?
Ik ben eigenlijk toch meer van de wijn trouwens...
Geen bier en geen wijn en geen pils hier.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Idd!
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:04 schreef gianni61 het volgende:
hmm, een paar flinke kwarkbollen bij de koffieIs dat wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij wat Joos zegt, wijn en piemelsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Idd!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik vind het ook niet bijzonder interessant om over piemels te praten eigenlijkquote:
Wat dan wel?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Geen bier en geen wijn en geen pils hier.
oh jee, madam zit weer aan de wijn hoorquote:
noooh zoete wijn vind ik echt zum kotsenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh jee, madam zit weer aan de wijn hoor
zeker van die zoete witte
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Genoeg wijn achter de kiezen Sai?
Liever Arya dan Sansa, Sansa zeurde ook dat Arya niet ladylike was. /carequote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:08 schreef Saisai het volgende:
ik heb als een roofdier mn lamskarbonade opgegeten trouwens.
niet heel ladylike
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:08 schreef Saisai het volgende:
ik heb als een roofdier mn lamskarbonade opgegeten trouwens.
niet heel ladylike
Wat dan wel? Goed gespierd, kaaklijn, ogen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet bijzonder interessant om over piemels te praten eigenlijk
Ik ben liever Arya dan Sansaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Liever Arya dan Sansa, Sansa zeurde ook dat Arya niet ladylike was. /care
Grijze haren?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat dan wel? Goed gespierd, kaaklijn, ogen?
Jij hebt geen needle?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Al heb je dan wel Needle, moet ik voor oppassen
Hmmm, eens even denken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat dan wel? Goed gespierd, kaaklijn, ogen?
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:11 schreef Saisai het volgende:
Piemels zijn alleen interessant voor mannen om over te praten/ naar te kijken.
uhuh, die ligt nog tussen de rotsen. Ondanks dat ik nu blind ben, kan ik die heus wel vinden hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Al heb je dan wel Needle, moet ik voor oppassen
Nog 2 maanden ongeveer toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:12 schreef Saisai het volgende:
[..]
uhuh, die ligt nog tussen de rotsen. Ondanks dat ik nu blind ben, kan ik die heus wel vinden hoor
Een eckte Needlequote:
Uhu, op de tast en dankzij haar supersonische oren (was die cathunt in het kasteel in seizoen 1 nog ergens goed voor) Arya gaat gewoon weg uit huize Black&White en zelfstandig verderquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:12 schreef Saisai het volgende:
[..]
uhuh, die ligt nog tussen de rotsen. Ondanks dat ik nu blind ben, kan ik die heus wel vinden hoor
Ik heb grote needle aan de muur hangen....quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Een eckte Needleen als Sai een beetje naar Jons advies geluisterd heeft... stick 'em with the pointy end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Kan zo aan boord van een kombuis/kajuit/whateverquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:13 schreef Saisai het volgende:
Nou, ik ben in ieder geval wel blij met mn nieuwe lampje.
Ik heb de foto gemist, wil je hem nog een keer posten?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:13 schreef Saisai het volgende:
Nou, ik ben in ieder geval wel blij met mn nieuwe lampje.
Ja, moment.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb de foto gemist, wil je hem nog een keer posten?
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb de foto gemist, wil je hem nog een keer posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:22 schreef Saisai het volgende:
[..]Ik verwachtte een Saisai fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
1. Denken ze überhauptquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:24 schreef Saisai het volgende:
[..]
heb er nog nooit één gehad, hoef ik ook niet.
Ik snap sowieso niet wat zulke gasten denken
[..]Ik vind 'm echt gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
1, hmm interessantquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
1. Denken ze überhaupt
2. Als ze dat doen denken ze niet met het verstand
[..]Cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik kom om in de lampenquote:
1.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:25 schreef Saisai het volgende:
[..]
1, hmm interessant
2. waarschijnlijk is er niet genoeg bloed over voor het verstand
lampenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kom om in de lampen![]()
Ik zoek nog wel iets voor aan de muur.
Misschien ga ik zondag wel 'eem knutselen.
Goed!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:33 schreef Saisai het volgende:
[..]
lampen
ja leuk! Wil ik ook foto's zien hoor
Bij de kwantum hadden ze die ookquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:54 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik zag ergens een lampje in een stolp, ook leuk.
Oh ik bedoelde niet zozeer een lamp, een kunstig iets.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:54 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik zag ergens een lampje in een stolp, ook leuk.
Dan weet ik wel een leuke webshop voor jequote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde niet zozeer een lamp, een kunstig iets.
Ik zit nu te denken aan papier, iets met papier.
o ja? cool. kwantum heeft echt wel toffe dingen hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij de kwantum hadden ze die ookHeb er een uur staan wachten ivm geld terug, had alle tijd om te kijken
Ohquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:57 schreef Saisai het volgende:
[..]
Dan weet ik wel een leuke webshop voor je
Hahaha dat heb ik ook vaak!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus na 15 min op thuisbezorgd gekeken te hebben toch maar tot de conclusie komen dat ik beter kan gaan koken.
Eet ik niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:59 schreef Saisai het volgende:
[..]
Dat snap ik nog wel. wat dacht je van de prijzen van sushi.
Haha echtquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha echt![]()
Hij is ook wel echt heel gaaf!
Ik moet 'm dus zelf in elkaar zetten hè, is dat lastig?
Oh god, dat is al lastig genoegquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:06 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja, nee zolang je gewoon doet wat er in de handleiding staat niet
nou, lekker veel vertrouwen in jezelfquote:
Oh ik vind 'm echt geweldig!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:07 schreef Saisai het volgende:
[..]
nou, lekker veel vertrouwen in jezelf
De kat is wel één van de gemakkelijkste.
Wolfje is het moeilijkste.
Had ik dus ookquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, wat doet die kat bij dat concert
Fijne vakantie!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:19 schreef Arch-Indar het volgende:
Auto ingepakt... Rijden maar. Eerste uur alleen, daarna met groep.
Goede reis en fijne vakantiequote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:19 schreef Arch-Indar het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:19 schreef Arch-Indar het volgende:
Viel Spaß!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:19 schreef Arch-Indar het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:34 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dag meneer de overwerkende rijksambtenaar.
Tegeltjes voor je wasbak?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:39 schreef crv het volgende:
[..]Vanaaf niet. zit nu administratie te doen en tegeltjes uit te rekenen
jaquote:
Maar dat is toch niet veel rekenwerk? Of heb je een nogal fantasierijk gevormde bak bedacht?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:49 schreef crv het volgende:
[..]
ja
binnenkant heb ik al maar heb niet genoeg oude voorraad voor de buitenkant dus daar moet wat anders voor komen.
eigen maatvoering iddquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:52 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet veel rekenwerk? Of heb je een nogal fantasierijk gevormde bak bedacht?
Ik zie ook dat je een soort van poten onder de bak hebt. Die had ik aan de voorkant dicht gemaakt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
eigen maatvoering idd![]()
en wil zo weinig mogelijk snijwerk dus ff uitzoeken welke maat het mooiste past
K&W / Nieuwbouwhuis in de Elzas FR68 #4 - Na 2 jaar -> Fase 2
We hebben een tweede auto nodig.....quote:
Ik dacht dat je al het land uit wasquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
We hebben een tweede auto nodig.....
Of iemand die goed kan proppen...
Bijna halverwege. Kleine overlaad pauze hier.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al het land uit was
Dichtbij buitenland FTWquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bijna halverwege. Kleine overlaad pauze hier.
feitelijk niksquote:
Weer de verjaardag van je schoonvader?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
feitelijk niks
Alles qua sport koters ligt stil. Morgenavond gourmetten en daarna verjaardag schoonvader. Zondag niks gepland
vorige week uit eten met z'n kinderen plus aanhang. Morgen gewone feestje thuis voor overige familiequote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Weer de verjaardag van je schoonvader?![]()
Maar wel relaxed toch zo'n weekend, niet te veel.
Ik heb morgenmiddag een verkleedverjaardagsfeestje en mijn broertje komt langs. Nog even bedenken hoe ik die twee ga combineren.quote:
je lijkt nogal enthousiastquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:18 schreef Saisai het volgende:
mn schoonouders hebben een weekend voor ons geboekt met oud & nieuw, naar berlijn samen met mn zwager en zn vriendin en hunzelf.
Ach so! Gezellig?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vorige week uit eten met z'n kinderen plus aanhang. Morgen gewone feestje thuis voor overige familie
Niet leuk?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:18 schreef Saisai het volgende:
mn schoonouders hebben een weekend voor ons geboekt met oud & nieuw, naar berlijn samen met mn zwager en zn vriendin en hunzelf.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb morgenmiddag een verkleedverjaardagsfeestje en mijn broertje komt langs. Nog even bedenken hoe ik die twee ga combineren.
Zondag heb ik in principe niets, maar heel misschien komt er een biologischeglutenvrijgeene-nummerstoegevoegdesuikers vriendin langs met haar kind.
Die benamingquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb morgenmiddag een verkleedverjaardagsfeestje en mijn broertje komt langs. Nog even bedenken hoe ik die twee ga combineren.
Zondag heb ik in principe niets, maar heel misschien komt er een biologischeglutenvrijgeene-nummerstoegevoegdesuikers vriendin langs met haar kind.
Berlijn -> leukquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ach so! Gezellig?
[..]
Niet leuk?
Ik ga volgende maand voor het eerst naar Berlijn. Lijkt me gaaf!
Verstop hun paspoorten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:20 schreef Saisai het volgende:
[..]
Berlijn -> leuk
Mn schoonouders -> leuk
op vakantie met schoonouders en vriend -> leuk
mn zwager en zn vriendin -> niet leuk
op vakantie met zwager en zn vriendin -> burn in hell
Berlijn is groot, daar raak je elkaar nog wel eens kwijt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:20 schreef Saisai het volgende:
[..]
Berlijn -> leuk
Mn schoonouders -> leuk
Ja ik dacht te moeilijkquote:
Ja, het is heel ergquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:20 schreef Saisai het volgende:
[..]
Berlijn -> leuk
Mn schoonouders -> leuk
Dat heb ik deze vakantie ook... Mijn schoonzusje is onuitstaanbaar.....quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:20 schreef Saisai het volgende:
[..]
Berlijn -> leuk
Mn schoonouders -> leuk
Marsen en snickers. Suikerspinnen, cola en m&m'squote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, het is heel ergIk weet soms niet meer wat ik in huis moet halen voor haar.
Maar als er niemand kijkt giet ze de Marsen en de Snickers naar binnen.
Whut? En daarna weer moeilijk doen??quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, het is heel ergIk weet soms niet meer wat ik in huis moet halen voor haar.
Maar als er niemand kijkt giet ze de Marsen en de Snickers naar binnen.
I like the way you thinkquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Marsen en snickers. Suikerspinnen, cola en m&m's![]()
de sneak!
mn zwager en zn vriendin zijn ronduit asociaal en onbeschoft.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat heb ik deze vakantie ook... Mijn schoonzusje is onuitstaanbaar.....
met al die gesloten grenzen nu zou ik het risico niet nemenquote:
Ja dat jaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:25 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Whut? En daarna weer moeilijk doen??
Ik ken ook zo iemand, heb je helemaal glutenvrij, suikervrij en melkvrij gekookt, zit ze een stukje brood/ muffin / taart te bietsen.
Dat spoort gewoon nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:25 schreef Saisai het volgende:
[..]
mn zwager en zn vriendin zijn ronduit asociaal en onbeschoft.
fluisteren in gezelschap terwijl ze één persoon aankijken en dan hard gaan lachen.. dat soort shit.. *zucht*
Ja daarom laat ik de stok maar hier....quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met al die gesloten grenzen nu zou ik het risico niet nemen
Ik krijg er elke keer weer neiging van heel hard te roepen dat ze dat *dus* nooit meer moet miepen.quote:
Oeh dat irriteert mij altijd erg snelquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat spoort gewoon niet![]()
Mijn schoonzusje is gelukkig alleen maar heel erg dom, echt heel erg dom
quote:
Goddelijk. Echt.quote:
Zowel mijn familie als mijn schoonfamilie bedenkt nog wel eens 'wat leuks'.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:27 schreef Voxs het volgende:
Godzijdank verzint mijn familie niet van die onzalige plannen..of niet meer iig
quote:
Het rotte is dat je gewoon haast niet kan weigeren of anders heel bezwaard en gewoon; rottigquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:31 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Zowel mijn familie als mijn schoonfamilie bedenkt nog wel eens 'wat leuks'.
Na ter nauwernood te ontsnappen aan een ontploffing zit die veilig in de ardennen.quote:
toilet, kotsen ....?quote:
Ik denk dat ik dat ook ga doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:28 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ik krijg er elke keer weer neiging van heel hard te roepen dat ze dat *dus* nooit meer moet miepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ik word altijd een beetje valsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oeh dat irriteert mij altijd erg snel
De laatste keer was zo klote, dat ik de volgende keer gewoon een hotel boek. Bij voorkeur een dorp verderop.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het rotte is dat je gewoon haast niet kan weigeren of anders heel bezwaard en gewoon; rottig
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:34 schreef fietsie het volgende:
Schandalige kijk-mijn-taart-eens-post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
Goed plan, beetje compromis en tijd om op adem te komenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:34 schreef Vijzel het volgende:
[..]
De laatste keer was zo klote, dat ik de volgende keer gewoon een hotel boek. Bij voorkeur een dorp verderop.
waar is de hertog jan ?quote:
En *nooit* meer een huisje delen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goed plan, beetje compromis en tijd om op adem te komen
niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
de muizen vieren feestquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:37 schreef fietsie het volgende:
Ik hoop dattie de nacht in de koude schuur goed doorkomt, en dat er geen gekke dingen met vocht-uit-de-lucht ofzo gebeuren...
dat zou ik zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:38 schreef Vijzel het volgende:
[..]
En *nooit* meer een huisje delen.
Gaat er één om 7 uur luidruchtig opstaan en ontbijten, terwijl de rest tot drie uur wakker was.
Ik hoop het ook voor je. Hij is wel echt heel tof.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:37 schreef fietsie het volgende:
Ik hoop dattie de nacht in de koude schuur goed doorkomt, en dat er geen gekke dingen met vocht-uit-de-lucht ofzo gebeuren...
Heb hem in clingfilm gedaan met bovenin een gat van 10cm rond zodat ie wel kan ademen...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:39 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je. Hij is wel echt heel tof.
Bakjes rijst er om heen zetten?
Dan wil ik niet met jou in een huisje.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:40 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dan wil ik niet met jou in een huisje.
We hebben zelfs uk zo ver dat ie tot een uur of acht slaapt.
Ftfyquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb hem in clingfilm huishoudfolie gedaan met bovenin een gat van 10cm rond zodat ie wel kan ademen...
Het meest erge van dat soort dingen vind ik toch wel niet de vrijheid hebben je even te onttrekken van het constante 'gezellig' doen. Of meer het idee van te voren, want wat mijn ervaring betreft valt het uiteindelijk altijd wel mee.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:38 schreef Vijzel het volgende:
[..]
En *nooit* meer een huisje delen.
Gaat er één om 7 uur luidruchtig opstaan en ontbijten, terwijl de rest tot drie uur wakker was.
Primaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:41 schreef fietsie het volgende:
Wij doen ieder jaar wel uitje met familie met huisjes; ieder gezin gewoon eigen huisje.
En dan ieder eigen ritme.
ze sporen inderdaad nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat spoort gewoon niet![]()
Mijn schoonzusje is gelukkig alleen maar heel erg dom, echt heel erg dom
Op de doos staat clingfilm... Is 60cm brede variant..quote:
je bedoelt dat je niet ongegeneerd kan batsen wanneer je wiltquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het meest erge van dat soort dingen vind ik toch wel niet de vrijheid hebben je even te onttrekken van het constante 'gezellig' doen. Of meer het idee van te voren, want wat mijn ervaring betreft valt het uiteindelijk altijd wel mee.
Dat ookquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:42 schreef crv het volgende:
[..]
je bedoelt dat je niet ongegeneerd kan batsen wanneer je wilt
Mijn pa geeft liever geld aan zoiets uit dan dattie zelf luxedingen koopt of doet. En heeft er hard voor gewerkt, dus wil nu leuke dingen doen zo lang iedereen er nog is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:41 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Prima
Mijn ouders zijn daar veel te gierig voor.
Mijn vent heeft de gewoonte om op zo'n weekend te roepen "wij gaan NU wandelen, doei". Bij voorkeur terwijl er iemand onder de douche staat, zodat de rest niet acuut mee kan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het meest erge van dat soort dingen vind ik toch wel niet de vrijheid hebben je even te onttrekken van het constante 'gezellig' doen. Of meer het idee van te voren, want wat mijn ervaring betreft valt het uiteindelijk altijd wel mee.
Ik moet mezelf echt even terug kunnen trekken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Daar is altijd wel een moment voor te vinden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:42 schreef crv het volgende:
[..]
je bedoelt dat je niet ongegeneerd kan batsen wanneer je wilt
Dat is de manierquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:43 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Mijn vent heeft de gewoonte om op zo'n weekend te roepen "wij gaan NU wandelen, doei". Bij voorkeur terwijl er iemand onder de douche staat, zodat de rest niet acuut mee kan.
En dan kun je gerust twee uur wegblijven.
Verstandige man.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn pa geeft liever geld aan zoiets uit dan dattie zelf luxedingen koopt of doet. En heeft er hard voor gewerkt, dus wil nu leuke dingen doen zo lang iedereen er nog is.
Eigenlijk zijn ál mijn zwagers en zwagerinnen leuke mensenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet mezelf echt even terug kunnen trekken.
Constant mijn zwager met zijn flauwe grappen houd ik echt niet vol
Mijn ene schoonzus is een topwijf. Heeft mijn broer goed uitgezocht. Mijn schoonouders zijn schatten. Maar mijn ouders heb ik regelmatig mot mee en mijn andere schoonzus is een raar mens.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn ál mijn zwagers en zwagerinnen leuke mensen
Dat zou bij mijn ouders niet kunnen. Alles moet 'met zijn allen'. Gezellig hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:46 schreef fietsie het volgende:
Mijn broer en ik vertrekken naar de golfbaan, pa gaat mee als 'caddy' en de dames gaan met de kids het zwembad in....
Werkt prima
Dat is wel fijn!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn ál mijn zwagers en zwagerinnen leuke mensen
Dat gedwongen gedoe vind ik lastig van zulke familieuitjesquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:49 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dat zou bij mijn ouders niet kunnen. Alles moet 'met zijn allen'. Gezellig hoor.En dan valt er dus weinig te doen, want allemaal andere interesses en mogelijkheden...
Met zijn alleen hebben we deze zomer Gaiazoo gedaan, en de wereld-tuinen-wandeltuin, in Limburg.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:49 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dat zou bij mijn ouders niet kunnen. Alles moet 'met zijn allen'. Gezellig hoor.En dan valt er dus weinig te doen, want allemaal andere interesses en mogelijkheden...
Helaas heeft niemand het voor het uitzoeken. Ik heb een wat lastige familiegeschiedenis, maar iedereen is opgegroeid tot prima volwassenen, dat is iets moois.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:47 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Mijn ene schoonzus is een topwijf. Heeft mijn broer goed uitgezocht. Mijn schoonouders zijn schatten. Maar mijn ouders heb ik regelmatig mot mee en mijn andere schoonzus is een raar mens.
Ik heb er over twee weken weer eentje. Gaan we ergens heen, waarvan ik wéét dat 1 van de 6 het verschrikkelijk vindt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat gedwongen gedoe vind ik lastig van zulke familieuitjes
Dat is ergerlijk als het voortdurend isquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:51 schreef Saisai het volgende:
sociale mensen zijn eng. beter blijf je de hele dag bij elkaar op schoot zitten en tegen elkaar fluisteren.
Gezellig praten is leuker hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:51 schreef Saisai het volgende:
sociale mensen zijn eng. beter blijf je de hele dag bij elkaar op schoot zitten en tegen elkaar fluisteren.
Een jaar is lang, er kan veel gebeuren. En ik voel met je meequote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:52 schreef Saisai het volgende:
fuck dit zeg, ik heb er zóó geen zin in
ik was sarcastisch.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gezellig praten is leuker hoor.
Niet zo aso doen en er vandoor gaan en zo.
thanks. laten we hopen dat ik beide benen breek op 28 decemberquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een jaar is lang, er kan veel gebeuren. En ik voel met je mee
Ik wil wel de hele dag op schoot bij meneer Vijzel (quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:51 schreef Saisai het volgende:
Kom je mee op wintersport?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:52 schreef Saisai het volgende:
fuck dit zeg, ik heb er zóó geen zin in
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:51 schreef Saisai het volgende:
Dat is zeker mooi.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Helaas heeft niemand het voor het uitzoeken. Ik heb een wat lastige familiegeschiedenis, maar iedereen is opgegroeid tot prima volwassenen, dat is iets moois.
nou, niet veel langer dan een uur want dan ben ik er zat van en sporten kan ik niet meer inderdaad.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kom je mee op wintersport?
Ski je of snowboard je?
Ooh wacht nee.., dat weet ik al... Je zont!
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:53 schreef Saisai het volgende:
[..]
thanks. laten we hopen dat ik beide benen breek op 28 december
laten we het zonnig inzien
Plan een operatie!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:53 schreef Saisai het volgende:
[..]
thanks. laten we hopen dat ik beide benen breek op 28 december
laten we het zonnig inzien
hell no, geen babies in mn buik. Ik breek mn benen welquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:55 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Plan een operatie!
Of een zwangerschap.
Was haar zoon niet mans genoeg om dat te vertellen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik had ooit een verschrikkelijke schoonmoeder. Ze vond me een stadskind en wist zeker dat ik niet wist wat een lijsterbes was. Ook moest ze me er steeds op wijzen dat haar zoon geen kinderen wilde. Dus o wee als ik het zou wagen...Geen haar op mijn hoofd om mezelf die familie in te bezwangeren.
vast bang om haar 'kindje' te verliezen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik had ooit een verschrikkelijke schoonmoeder. Ze vond me een stadskind en wist zeker dat ik niet wist wat een lijsterbes was. Ook moest ze me er steeds op wijzen dat haar zoon geen kinderen wilde. Dus o wee als ik het zou wagen...Geen haar op mijn hoofd om mezelf die familie in te bezwangeren.
Met dat laatste dan ook gelijk zwangerschapsvergiftiging, bekkeninstabiliteit of andere shit, anders kan je natuurlijk prima meequote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:55 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Plan een operatie!
Of een zwangerschap.
Wel een risico dat je dan nooit meer op hakken kan lopen....quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:56 schreef Saisai het volgende:
[..]
hell no, geen babies in mn buik. Ik breek mn benen wel
mn been was verbrijzeld en ik kan prima op hakken lopen. komt vast goedquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel een risico dat je dan nooit meer op hakken kan lopen....
Ik kan je niet vertellen wat meer zeer doet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:56 schreef Saisai het volgende:
[..]
hell no, geen babies in mn buik. Ik breek mn benen wel
Beter plannen, na 37 weken ga je niet meer 'zo ver' op reis.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Met dat laatste dan ook gelijk zwangerschapsvergiftiging, bekkeninstabiliteit of andere shit, anders kan je natuurlijk prima mee
Laat je aan je ogen behandelen. Ook een goeie om ergens onderuit te komen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:58 schreef Saisai het volgende:
[..]
mn been was verbrijzeld en ik kan prima op hakken lopen. komt vast goed
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:58 schreef Saisai het volgende:
[..]
mn been was verbrijzeld en ik kan prima op hakken lopen. komt vast goed
Benen breken dan maarquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:59 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Beter plannen, na 37 weken ga je niet meer 'zo ver' op reis.
Met eentje kan je nog op krukken..quote:
Nee hij deed het ookquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:56 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Was haar zoon niet mans genoeg om dat te vertellen?
Pffff, die navelstreng is nooit helemaal doorgeknipt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:57 schreef Saisai het volgende:
[..]
vast bang om haar 'kindje' te verliezen.
die heb ik al niet meerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:01 schreef Vijzel het volgende:
Een verstandskies laten trekken is ook een optie. Is ook goed te plannen.
Ja, goed punt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Met eentje kan je nog op krukken..
Beter voor de zekerheid een tweede hmm
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee hij deed het ookMaar dat was echt het allerlaatste waar ik toen mee bezig was.
[..]
Pffff, die navelstreng is nooit helemaal doorgeknipt.
Hij eet nog minimaal één keer per week bij moeder.
Dat is geen zekerheidje van lang pijn. Schiet je niks mee op.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:01 schreef Vijzel het volgende:
Een verstandskies laten trekken is ook een optie. Is ook goed te plannen.
Bofkont!!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:02 schreef Voxs het volgende:
Ik heb nooit verstandskiezen gehad. Ik heb gemuteerde genen las ik gister.
Je hebt al een mooie mutanten naam...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:02 schreef Voxs het volgende:
Ik heb nooit verstandskiezen gehad. Ik heb gemuteerde genen las ik gister.
Ja, pijnlijk gedoe lijkt mijquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:02 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Bofkont!!
Wat een ellende heb ik met die krengen...
Toch weer terug bij de benen breken dus...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:03 schreef Saisai het volgende:
ik had niet echt last van mn verstandkiezen ondanks dat ze er niet uit wilden. napijn heb ik maar bij één gehad.
Telekinese en droomlopen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hebt al een mooie mutanten naam...
Wat is jouw geheime kracht?
nog niet onderweg?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Toch weer terug bij de benen breken dus...
Weten zij dat?quote:
Jawel, maar eerste 2 uur rijd ik niet.quote:
Knip die fok navelstreng eens door man en ga vakantie vierenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Toch weer terug bij de benen breken dus...
Bij mij zijn er vier (kleinere) kiezen uit gehaald, zodat die krengen uberhaupt door konden komen. En ondertussen ben ik er alweer twee kwijt. Dus het totaal verstandskies-gerelateerde-extracties staat op zes.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:04 schreef fietsie het volgende:
Ik heb zo'n grote bakkes dat verstandskiezen er zo uit konden.... en alleen maar eruit moesten omdat ze beschadigd waren in valpartij met fietsen... was plek genoeg voor...
Oh?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:06 schreef Koen66 het volgende:
jemig, zo'n programma waar je direct moet trouwen met je wetenschappelijk opgezochte perfecte partner
die zou je toch meenemen en we zouden hem samen in de rijn donderen hierquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jawel, maar eerste 2 uur rijd ik niet.
En eerst die stok wegleggen voor er nog meer uit hun vel springen.
Gezellig.... bij mij waren ze gescheurd bij valpartij waarbij kaak uit de kom is geraakt... kiezen op elkaar gecrashed...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:06 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Bij mij zijn er vier (kleinere) kiezen uit gehaald, zodat die krengen uberhaupt door konden komen. En ondertussen ben ik er alweer twee kwijt. Dus het totaal verstandskies-gerelateerde-extracties staat op zes.
"ga mee, gezellig op familieweekend!!!"quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:06 schreef Voxs het volgende:
Gewoon beleefd weigeren is zeker geen optie?
raar idee, je partner voor het eerst zien bij de trouwambtenaarquote:
zou wat voor mij geweest zijn,quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:06 schreef Koen66 het volgende:
jemig, zo'n programma waar je direct moet trouwen met je wetenschappelijk opgezochte perfecte partner
Dat gebeurt niet als je op normale snelheid fietst.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gezellig.... bij mij waren ze gescheurd bij valpartij waarbij kaak uit de kom is geraakt... kiezen op elkaar gecrashed...
Wat voor programma is dat?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
raar idee, je partner voor het eerst zien bij de trouwambtenaar
ik heb ook geen verstand meerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:07 schreef Koen66 het volgende:
ik ben 2 verstandskiezen kwijt, verder nog niks.
En een tandarts die iedere keer zeurt dat die andere 2 er ook uit zouden moeten
Ja sorry. Ik ben niet te vertrouwen. Ik neem welquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:07 schreef crv het volgende:
[..]
die zou je toch meenemen en we zouden hem samen in de rijn donderen hier
is er nog niet op, maar ze hebben het er over op RTL live nuquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat voor programma is dat?
Lijkt me trouwens leuk, trouwambtenaar zijn.
nopequote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou jij bij die van jou matchen denk je?
Lekker laten zeuren.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:07 schreef Koen66 het volgende:
ik ben 2 verstandskiezen kwijt, verder nog niks.
En een tandarts die iedere keer zeurt dat die andere 2 er ook uit zouden moeten
Zo jammer dat het niet kan he? Zo van: ik vind het leuk een dagje met jullie iets te doen, maar een weekend vind ik teveel.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:08 schreef Vijzel het volgende:
[..]
"ga mee, gezellig op familieweekend!!!"![]()
Antwoord: "nee, dankjewel"
klopt, ik heb geen last van die dingen dus ze bekijkt het maarquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik ben niet te vertrouwen. Ik neem wel
wat anders voor jou mee.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik heb geen last van die dingen dus ze bekijkt het maar
Ah ok!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is er nog niet op, maar ze hebben het er over op RTL live nu
Wijn is lekkerderderquote:
en jullie ?quote:
er zijn veel dingen lekkerquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:11 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dat verschilt per merk en per persoon, maar over het algemeen klopt het.
Gewoon Limburgse bieren klappen en je kan niet anders dan genieten!quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Gewoon Limburgse bieren klappen en je kan niet anders dan genieten!
Nee ging ergens tegen de 50..quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:09 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet als je op normale snelheid fietst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |