quote:
Goddelijk. Echt.quote:
Zowel mijn familie als mijn schoonfamilie bedenkt nog wel eens 'wat leuks'.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:27 schreef Voxs het volgende:
Godzijdank verzint mijn familie niet van die onzalige plannen..of niet meer iig
quote:
Het rotte is dat je gewoon haast niet kan weigeren of anders heel bezwaard en gewoon; rottigquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:31 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Zowel mijn familie als mijn schoonfamilie bedenkt nog wel eens 'wat leuks'.
Na ter nauwernood te ontsnappen aan een ontploffing zit die veilig in de ardennen.quote:
toilet, kotsen ....?quote:
Ik denk dat ik dat ook ga doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:28 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ik krijg er elke keer weer neiging van heel hard te roepen dat ze dat *dus* nooit meer moet miepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ik word altijd een beetje valsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oeh dat irriteert mij altijd erg snel
De laatste keer was zo klote, dat ik de volgende keer gewoon een hotel boek. Bij voorkeur een dorp verderop.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het rotte is dat je gewoon haast niet kan weigeren of anders heel bezwaard en gewoon; rottig
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:34 schreef fietsie het volgende:
Schandalige kijk-mijn-taart-eens-post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
Goed plan, beetje compromis en tijd om op adem te komenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:34 schreef Vijzel het volgende:
[..]
De laatste keer was zo klote, dat ik de volgende keer gewoon een hotel boek. Bij voorkeur een dorp verderop.
waar is de hertog jan ?quote:
En *nooit* meer een huisje delen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goed plan, beetje compromis en tijd om op adem te komen
niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
de muizen vieren feestquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:37 schreef fietsie het volgende:
Ik hoop dattie de nacht in de koude schuur goed doorkomt, en dat er geen gekke dingen met vocht-uit-de-lucht ofzo gebeuren...
dat zou ik zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:38 schreef Vijzel het volgende:
[..]
En *nooit* meer een huisje delen.
Gaat er één om 7 uur luidruchtig opstaan en ontbijten, terwijl de rest tot drie uur wakker was.
Ik hoop het ook voor je. Hij is wel echt heel tof.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:37 schreef fietsie het volgende:
Ik hoop dattie de nacht in de koude schuur goed doorkomt, en dat er geen gekke dingen met vocht-uit-de-lucht ofzo gebeuren...
Heb hem in clingfilm gedaan met bovenin een gat van 10cm rond zodat ie wel kan ademen...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:39 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je. Hij is wel echt heel tof.
Bakjes rijst er om heen zetten?
Dan wil ik niet met jou in een huisje.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:40 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dan wil ik niet met jou in een huisje.
We hebben zelfs uk zo ver dat ie tot een uur of acht slaapt.
Ftfyquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb hem in clingfilm huishoudfolie gedaan met bovenin een gat van 10cm rond zodat ie wel kan ademen...
Het meest erge van dat soort dingen vind ik toch wel niet de vrijheid hebben je even te onttrekken van het constante 'gezellig' doen. Of meer het idee van te voren, want wat mijn ervaring betreft valt het uiteindelijk altijd wel mee.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:38 schreef Vijzel het volgende:
[..]
En *nooit* meer een huisje delen.
Gaat er één om 7 uur luidruchtig opstaan en ontbijten, terwijl de rest tot drie uur wakker was.
Primaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:41 schreef fietsie het volgende:
Wij doen ieder jaar wel uitje met familie met huisjes; ieder gezin gewoon eigen huisje.
En dan ieder eigen ritme.
ze sporen inderdaad nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat spoort gewoon niet![]()
Mijn schoonzusje is gelukkig alleen maar heel erg dom, echt heel erg dom
Op de doos staat clingfilm... Is 60cm brede variant..quote:
je bedoelt dat je niet ongegeneerd kan batsen wanneer je wiltquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het meest erge van dat soort dingen vind ik toch wel niet de vrijheid hebben je even te onttrekken van het constante 'gezellig' doen. Of meer het idee van te voren, want wat mijn ervaring betreft valt het uiteindelijk altijd wel mee.
Dat ookquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:42 schreef crv het volgende:
[..]
je bedoelt dat je niet ongegeneerd kan batsen wanneer je wilt
Mijn pa geeft liever geld aan zoiets uit dan dattie zelf luxedingen koopt of doet. En heeft er hard voor gewerkt, dus wil nu leuke dingen doen zo lang iedereen er nog is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:41 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Prima
Mijn ouders zijn daar veel te gierig voor.
Mijn vent heeft de gewoonte om op zo'n weekend te roepen "wij gaan NU wandelen, doei". Bij voorkeur terwijl er iemand onder de douche staat, zodat de rest niet acuut mee kan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het meest erge van dat soort dingen vind ik toch wel niet de vrijheid hebben je even te onttrekken van het constante 'gezellig' doen. Of meer het idee van te voren, want wat mijn ervaring betreft valt het uiteindelijk altijd wel mee.
Ik moet mezelf echt even terug kunnen trekken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Daar is altijd wel een moment voor te vinden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:42 schreef crv het volgende:
[..]
je bedoelt dat je niet ongegeneerd kan batsen wanneer je wilt
Dat is de manierquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:43 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Mijn vent heeft de gewoonte om op zo'n weekend te roepen "wij gaan NU wandelen, doei". Bij voorkeur terwijl er iemand onder de douche staat, zodat de rest niet acuut mee kan.
En dan kun je gerust twee uur wegblijven.
Verstandige man.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn pa geeft liever geld aan zoiets uit dan dattie zelf luxedingen koopt of doet. En heeft er hard voor gewerkt, dus wil nu leuke dingen doen zo lang iedereen er nog is.
Eigenlijk zijn ál mijn zwagers en zwagerinnen leuke mensenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet mezelf echt even terug kunnen trekken.
Constant mijn zwager met zijn flauwe grappen houd ik echt niet vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |