Nice hoor! Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het af is!quote:Op maandag 4 januari 2016 16:41 schreef crv het volgende:
[..]
achterin wordt wijnkelder en voorin wordt opslag (tuin) gereedschap en andere zooi
Ga je je niet sociaal in de groep mengen?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:49 schreef Molo het volgende:
* Molo de achterste 20 plavuizen reserveert om op te slapen tijdens meet
Nee man, mijn slaapzak is alleen voor mijquote:Op maandag 4 januari 2016 20:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga je je niet sociaal in de groep mengen?
Aso
quote:Op maandag 4 januari 2016 19:49 schreef Molo het volgende:
* Molo de achterste 20 plavuizen reserveert om op te slapen tijdens meet
wat voor verlichting ga je hangen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 08:47 schreef crv het volgende:
En de elektricien is alvast van start gegaan gister met kabeltjes trekken.
Ben alleen niet zeker of ik de kast daar wil waar die nu hangt. had dat eerst zo voorzien, maar wellicht gooi ik die toch naar achter.
Maandag komt de grondboer en de afspraak voor de pergola staat voor de 25e
[ afbeelding ]
functioneel dus gewoonTLquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor verlichting ga je hangen?
probeer een led tl te hangen scheelt veel in stroom en springt ook sneller aan.quote:
hebben we besproken, maar zo vaak brand ie niet en is niet rendabelquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
probeer een led tl te hangen scheelt veel in stroom en springt ook sneller aan.
Gewoon een T5 of nog ouderwetse T8 tl's ?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:12 schreef crv het volgende:
[..]
hebben we besproken, maar zo vaak brand ie niet en is niet rendabel
T8 dus, dacht dat T5 ook nog origineel wasquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:46 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Gewoon een T5 of nog ouderwetse T8 tl's ?
T5 is hoogfrequent en energiezuinigerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:49 schreef crv het volgende:
[..]
T8 dus, dacht dat T5 ook nog origineel was![]()
Zodra ik het weet meldt ik hetquote:Op zondag 10 januari 2016 21:21 schreef lipje het volgende:
[..]
T5 is hoogfrequent en energiezuiniger
is osram toch ?quote:
quote:
uiteindelijk wel, maar dat zal of van de zomer of volgend jaar pas worden. wordt dan verputzt in dezelfde kleur als het huisquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:53 schreef Molo het volgende:
Gaat de buitenkant om het raam heen nog geschilderd worden?
Mooi! En beter dan alleen schilderen jaquote:Op zondag 17 januari 2016 21:09 schreef crv het volgende:
[..]
uiteindelijk wel, maar dat zal of van de zomer of volgend jaar pas worden. wordt dan verputzt in dezelfde kleur als het huis
Bunker completementquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:54 schreef crv het volgende:
En de garagedeur is geplaatst
http://imgur.com/udLqc9X.jpg
quote:
elektrisce voorbereiding zit er wel al, maar vooralsnog gewoon handmatigquote:Op zondag 24 januari 2016 16:14 schreef Vonkenboer het volgende:
Geen automatische garage deuropener geinstalleerd ?
Of is het niet de bedoeling dat je de auto daar kunt stallen ?
en dat valt dus reuze mee hebben we gemerkt en als je de lamellen kantelt helemaal nietquote:Op maandag 25 januari 2016 21:46 schreef Teslynd het volgende:
Dan is het binnen meteen een stuk donkerder.
Snel of soldeer en met of zonder loodquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:44 schreef crv het volgende:
Even een koppelinkje
K&W / waterleiding voor wasbak
tja, ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Snel of soldeer en met of zonder lood![]()
yepquote:
dat is de waterdichte laag en daar loop je niet op, als de tegels liggen is het vastquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:03 schreef Molo het volgende:
Ik snap de vinyl laag niet. Waar is dat voor en is dat niet mega glad als het nat is?
afdichtingsmeneer is nog niet klaar, de rand moet nog afgewerkt worden en de waterafvoer van de pergolaquote:
Ah kwartje valt nu pasquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:08 schreef crv het volgende:
[..]
dat is de waterdichte laag en daar loop je niet op, als de tegels liggen is het vast
Vroeger had je die bitumen ( nu ook nog) maar dit is beter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |