Ik zie ook dat je een soort van poten onder de bak hebt. Die had ik aan de voorkant dicht gemaakt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
eigen maatvoering idd![]()
en wil zo weinig mogelijk snijwerk dus ff uitzoeken welke maat het mooiste past
K&W / Nieuwbouwhuis in de Elzas FR68 #4 - Na 2 jaar -> Fase 2
We hebben een tweede auto nodig.....quote:
Ik dacht dat je al het land uit wasquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
We hebben een tweede auto nodig.....
Of iemand die goed kan proppen...
Bijna halverwege. Kleine overlaad pauze hier.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al het land uit was
Dichtbij buitenland FTWquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bijna halverwege. Kleine overlaad pauze hier.
feitelijk niksquote:
Weer de verjaardag van je schoonvader?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
feitelijk niks
Alles qua sport koters ligt stil. Morgenavond gourmetten en daarna verjaardag schoonvader. Zondag niks gepland
vorige week uit eten met z'n kinderen plus aanhang. Morgen gewone feestje thuis voor overige familiequote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Weer de verjaardag van je schoonvader?![]()
Maar wel relaxed toch zo'n weekend, niet te veel.
Ik heb morgenmiddag een verkleedverjaardagsfeestje en mijn broertje komt langs. Nog even bedenken hoe ik die twee ga combineren.quote:
je lijkt nogal enthousiastquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:18 schreef Saisai het volgende:
mn schoonouders hebben een weekend voor ons geboekt met oud & nieuw, naar berlijn samen met mn zwager en zn vriendin en hunzelf.
Ach so! Gezellig?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vorige week uit eten met z'n kinderen plus aanhang. Morgen gewone feestje thuis voor overige familie
Niet leuk?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:18 schreef Saisai het volgende:
mn schoonouders hebben een weekend voor ons geboekt met oud & nieuw, naar berlijn samen met mn zwager en zn vriendin en hunzelf.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb morgenmiddag een verkleedverjaardagsfeestje en mijn broertje komt langs. Nog even bedenken hoe ik die twee ga combineren.
Zondag heb ik in principe niets, maar heel misschien komt er een biologischeglutenvrijgeene-nummerstoegevoegdesuikers vriendin langs met haar kind.
Die benamingquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb morgenmiddag een verkleedverjaardagsfeestje en mijn broertje komt langs. Nog even bedenken hoe ik die twee ga combineren.
Zondag heb ik in principe niets, maar heel misschien komt er een biologischeglutenvrijgeene-nummerstoegevoegdesuikers vriendin langs met haar kind.
Berlijn -> leukquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ach so! Gezellig?
[..]
Niet leuk?
Ik ga volgende maand voor het eerst naar Berlijn. Lijkt me gaaf!
Verstop hun paspoorten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:20 schreef Saisai het volgende:
[..]
Berlijn -> leuk
Mn schoonouders -> leuk
op vakantie met schoonouders en vriend -> leuk
mn zwager en zn vriendin -> niet leuk
op vakantie met zwager en zn vriendin -> burn in hell
Berlijn is groot, daar raak je elkaar nog wel eens kwijt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:20 schreef Saisai het volgende:
[..]
Berlijn -> leuk
Mn schoonouders -> leuk
Ja ik dacht te moeilijkquote:
Ja, het is heel ergquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:20 schreef Saisai het volgende:
[..]
Berlijn -> leuk
Mn schoonouders -> leuk
Dat heb ik deze vakantie ook... Mijn schoonzusje is onuitstaanbaar.....quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:20 schreef Saisai het volgende:
[..]
Berlijn -> leuk
Mn schoonouders -> leuk
Marsen en snickers. Suikerspinnen, cola en m&m'squote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, het is heel ergIk weet soms niet meer wat ik in huis moet halen voor haar.
Maar als er niemand kijkt giet ze de Marsen en de Snickers naar binnen.
Whut? En daarna weer moeilijk doen??quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, het is heel ergIk weet soms niet meer wat ik in huis moet halen voor haar.
Maar als er niemand kijkt giet ze de Marsen en de Snickers naar binnen.
I like the way you thinkquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Marsen en snickers. Suikerspinnen, cola en m&m's![]()
de sneak!
mn zwager en zn vriendin zijn ronduit asociaal en onbeschoft.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat heb ik deze vakantie ook... Mijn schoonzusje is onuitstaanbaar.....
met al die gesloten grenzen nu zou ik het risico niet nemenquote:
Ja dat jaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:25 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Whut? En daarna weer moeilijk doen??
Ik ken ook zo iemand, heb je helemaal glutenvrij, suikervrij en melkvrij gekookt, zit ze een stukje brood/ muffin / taart te bietsen.
Dat spoort gewoon nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:25 schreef Saisai het volgende:
[..]
mn zwager en zn vriendin zijn ronduit asociaal en onbeschoft.
fluisteren in gezelschap terwijl ze één persoon aankijken en dan hard gaan lachen.. dat soort shit.. *zucht*
Ja daarom laat ik de stok maar hier....quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met al die gesloten grenzen nu zou ik het risico niet nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |