Jij hebt geen needle?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Al heb je dan wel Needle, moet ik voor oppassen
Hmmm, eens even denken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat dan wel? Goed gespierd, kaaklijn, ogen?
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:11 schreef Saisai het volgende:
Piemels zijn alleen interessant voor mannen om over te praten/ naar te kijken.
uhuh, die ligt nog tussen de rotsen. Ondanks dat ik nu blind ben, kan ik die heus wel vinden hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Al heb je dan wel Needle, moet ik voor oppassen
Nog 2 maanden ongeveer toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:12 schreef Saisai het volgende:
[..]
uhuh, die ligt nog tussen de rotsen. Ondanks dat ik nu blind ben, kan ik die heus wel vinden hoor
Een eckte Needlequote:
Uhu, op de tast en dankzij haar supersonische oren (was die cathunt in het kasteel in seizoen 1 nog ergens goed voor) Arya gaat gewoon weg uit huize Black&White en zelfstandig verderquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:12 schreef Saisai het volgende:
[..]
uhuh, die ligt nog tussen de rotsen. Ondanks dat ik nu blind ben, kan ik die heus wel vinden hoor
Ik heb grote needle aan de muur hangen....quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Een eckte Needleen als Sai een beetje naar Jons advies geluisterd heeft... stick 'em with the pointy end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Kan zo aan boord van een kombuis/kajuit/whateverquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:13 schreef Saisai het volgende:
Nou, ik ben in ieder geval wel blij met mn nieuwe lampje.
Ik heb de foto gemist, wil je hem nog een keer posten?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:13 schreef Saisai het volgende:
Nou, ik ben in ieder geval wel blij met mn nieuwe lampje.
Ja, moment.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb de foto gemist, wil je hem nog een keer posten?
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb de foto gemist, wil je hem nog een keer posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:22 schreef Saisai het volgende:
[..]Ik verwachtte een Saisai fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
1. Denken ze überhauptquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:24 schreef Saisai het volgende:
[..]
heb er nog nooit één gehad, hoef ik ook niet.
Ik snap sowieso niet wat zulke gasten denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |