quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:07 schreef Impressme het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, er is maar 1 moemoe.
Hey all
Ik ook.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:10 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had een kaap van Sjaak verwacht.
Gezellig.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:08 schreef moemoe het volgende:
[..]. We hebben verschillende ploegen hier. Ik behoor meestal tot de nachtploeg samen met Impressme.
O jee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gewoon, LANG.
Je wordt meestal eerst gefolterd afhankelijk van hoe irritant je je opstelt.
Mooie tijden uit mijn jeugd.quote:
Donna is leukquote:
Je mag de dames nog steeds entertainen hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:11 schreef Specularium het volgende:
Ik wilde ook kapen en er een topic voor de dames van maken.
Maarja, dan niet hoor als het zo moet.
Meidquote:Op woensdag 24 februari 2016 02:18 schreef SuperHartje het volgende:
Ik snap er even niets van.
Kapen?
Die hete dm was een leugen he?quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:11 schreef Specularium het volgende:
Ik wilde Sjaak in de topictitel zetten, maar zoals zo vaak, was ik weer eens te laat.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:11 schreef Specularium het volgende:
Degene die de laatste post in een topic maakt, hoort het volgende deel te openen. Maar soms kaapt iemand dat voor diegene z'n neus weg.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:18 schreef SuperHartje het volgende:
Ik snap er even niets van.
Kapen?
quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:17 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Mooie tijden uit mijn jeugd.
Zullen we wel even duidelijke kaders afspreken, voor de zekerheid?quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je mag de dames nog steeds entertainen hoor.
Ahhquote:Op woensdag 24 februari 2016 02:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Degene die de laatste post in een topic maakt, hoort het volgende deel te openen. Maar soms kaapt iemand dat voor diegene z'n neus weg.
Ah, dan kun je Fylie misschien een beetje geleiden hier.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:15 schreef SuperHartje het volgende:
Gezellig.
Mijn dochter heeft nu schoolvakantie, die trouwens maar 6 jaar verschilt met Felix, vandaar.
In de vakanties hoor ik ook bij de nachtploeg dan.
O jee.
Dit is een hele fijne.quote:
Ik noem hem toch liever bokkie.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wilde Sjaak in de topictitel zetten, maar zoals zo vaak, was ik weer eens te laat.
Hmm, ik ben dus ook een newbie ja.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:24 schreef moemoe het volgende:
Ik was wel heul irritant aanwezig als newbie moet ik zeggen.
Irritant aanwezig zijn is een criterium om überhaupt in NWS-SC te mogen posten. We hadden LTVDK bijna uit de topic verbannen omdat -ie niet irritant genoeg was. Toen kwam hij met foto's van zijn keuken en ging hij slechte muziek posten. Zo kwam alles toch nog goed.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:24 schreef moemoe het volgende:
Ik was wel heul irritant aanwezig als newbie moet ik zeggen.
Ik heb mijn twijfels.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah, dan kun je Fylie misschien een beetje geleiden hier.
quote:
Hmmmm.... Kloon of geen kloon...quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:28 schreef SuperHartje het volgende:
Doen jullie ook spelletjes hier?
quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmmm.... Kloon of geen kloon....
Ik niet, ik ben altijd bloedserieus.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:28 schreef SuperHartje het volgende:
Nee, opbokken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:28 schreef SuperHartje het volgende:
Hihi, ja.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:31 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben altijd bloedserieus.
Ik zie 't voorbij komen, maar ben meestal bezig met mijn eigen muziekquote:Op woensdag 24 februari 2016 02:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volg je mijn playlist niet meer?
Ja, soms. Dan moet je bijvoorbeeld raden wat dit is:quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:28 schreef SuperHartje het volgende:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:33 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Doe eens niet zo agressief man.
Ok.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, soms. Dan moet je bijvoorbeeld raden wat dit is:
[ afbeelding ]
Erhm erhm... Nieuw talent?quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar zeg eens... in wat voor soort muziek heb je zin? Dan knikker ik hier wel wat neer.
Alsof ze dat zelf niet kan opzoeken op youtube, mafkees.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar zeg eens... in wat voor soort muziek heb je zin? Dan knikker ik hier wel wat neer.
Stond?!quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zie 't voorbij komen, maar ben meestal bezig met mijn eigen muziek.
Of gewoon eigen lijstjes doorspitten. Je stond wel op mijn lijst.
Ik doe jaarlijks maar één versierpoging. En die heeft iets te maken met een boom, ergens halverwege december.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:36 schreef Fokker89 het volgende:
Is dit nou een versierpoging van Elfletterig?
Het zegt alles over de kwaliteit van de tekening het kunstwerk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je hebt me nog geen raadpoging gewaagd.
Jij en R&B?quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog in een specifiek genre? Beetje soul/R&B-invloed?
Ga weg dan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad. Het niveau is niet bijster hoog.
Röyksopp op je lijstje zie ik. Ok ok, je schuift op in de prio-lijst.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:37 schreef Elfletterig het volgende:
Stond?!Dat is een werkwoord in verleden tijd.
Niet echt heel erg R&B, maar wel een beetje soul-achtig.quote:
Gelijk weg ook.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zegt alles over de kwaliteit van de tekening het kunstwerk.
Ja, die heb ik weleens gehoord inderdaadquote:Op woensdag 24 februari 2016 02:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet echt heel erg R&B, maar wel een beetje soul-achtig.
Ik denk dat je Josef Salvat wel kunt pruimen. Zijn album is net uit. Staat wel op Spotify.
Parkiet?quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je hebt nog geen raadpoging gewaagd.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De tekening van Harry werkt als een soort vogelverschrikker.
De afschrikvogel.
Nee hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmmmm. Je mag binnenkort wel een potje spelen met Fokker89 en mij.
Of zit je achter een Mac?
Nou zolang mijn dochter niet oud genoeg is wil ik eigenlijk liever geen man in huis.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:50 schreef moemoe het volgende:
Gewoon eeuwig, want je wil het niet blijven denk ik zo.
Niks mis met kieskeurig zijn, daar gaat de kwaliteit van omhoogquote:Op woensdag 24 februari 2016 02:52 schreef SuperHartje het volgende:
Nou zolang mijn dochter niet oud genoeg is wil ik eigenlijk liever geen man in huis.
Iets van een LAT relatie zou wel kunnen, maar ik ben nogal kieskeurig.
Jazeker.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niks mis met kieskeurig zijn, daar gaat de kwaliteit van omhoog.
Oud genoeg voor wat?quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:52 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Nou zolang mijn dochter niet oud genoeg is wil ik eigenlijk liever geen man in huis.
Iets van een LAT relatie zou wel kunnen, maar ik ben nogal kieskeurig.
Ja maar zo makkelijk gaat dat allemaal niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:54 schreef moemoe het volgende:
Ja, begrijpelijk. Het is niet alleen een relatie met jou, maar ook een nieuwe (andere) man in haar leven.
Maar hij hoeft toch niet thuis te komen? De eerste tijd bedoel ik dan.
Nou, doe eens niet joh.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:57 schreef Fokker89 het volgende:
Och, dit is er zo 1 die zich door een Antilliaan laat volpompen en ineens alleen met een kind zit.
Nou geen kind meer is zeg maar.quote:
Reallyquote:Op woensdag 24 februari 2016 02:56 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja maar zo makkelijk gaat dat allemaal niet.
Vind maar zo'n man, die ook nog eens mijn hartje sneller kan laten kloppen.
Zeker als alleenstaande moeder lijkt me dat een heel lastige situatie creëren voor meerdere partijen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:56 schreef SuperHartje het volgende:
Ja maar zo makkelijk gaat dat allemaal niet.
Vind maar zo'n man, die ook nog eens mijn hartje sneller kan laten kloppen.
Mijn kloon-detect werkt niet echt goed momenteel, maar tot zover geloof ik het.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Komop, je gaat toch niet met een doorzichtige kloon praten,.
Dit is over de grens.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:57 schreef Fokker89 het volgende:
Och, dit is er zo 1 die zich door een Antilliaan laat volpompen en ineens alleen met een kind zit.
Eh, dat moet jij zijn, dom mens.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:57 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Nou geen kind meer is zeg maar.
Wat ouder, verantwoordelijker en hopelijk heel verstandig.
Ik ben ook bereid om te geloven dat mensen zo verknipt zijn dat ze uit zichzelf, vrijwillig, uitgerekend DIT topic op FOK! komen opzoeken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 03:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mijn kloon-detect werkt niet echt goed momenteel, maar tot zover geloof ik het.
Yeah right, meld mij dan ook maar.quote:
Ik had gewoon een relatie hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:57 schreef Fokker89 het volgende:
Ja, dikke doei.quote:Op woensdag 24 februari 2016 03:03 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik had gewoon een relatie hoor.
Vanaf mijn 16e of zo.
Maar toen ik 21 was en zwanger was, was hij heel iemand anders. Toen kwam de klootzak naar boven.
Ja ik was jong en dom.
Maar heb geen spijt van niets.
En ik deed in het begin heel veel moeite om met ons kindje bij zijn familie te gaan enzo, op hun verzoek. Maar het kwam allemaal een beetje van 1 kant.
En daar had ik snel genoeg van.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 03:08 schreef moemoe het volgende:
Nou, het zal allemaal wel. Geen zin in dit gezeik. Doei.
Ik volg het voorbeeld. Welterusten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 03:08 schreef moemoe het volgende:
Ik blijf nog even, dol op kloontjesquote:Op woensdag 24 februari 2016 03:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik volg het voorbeeld. Welterusten.
Tot ziens hoop ik dan maar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 03:08 schreef moemoe het volgende:
Je hebt echt geen idee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 03:16 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Kunnen jullie hete dm's naar elkaar sturen.
Toedelsquote:Op woensdag 24 februari 2016 03:18 schreef SuperHartje het volgende:
En ik had net zo'n leuk gesprek met Moemoe.
Kutzooi.![]()
Nou ik heb het nu ook wel gehad hier.
Ik ook van jou!quote:Op woensdag 24 februari 2016 03:15 schreef Impressme het volgende:
[..]
Echt heh![]()
Maar ik vind jou wel tof
Kom wel een ander keertje langs, als Fokker geen hark in zijn ass heeft zitten.quote:
Zien we je wel in 2080quote:Op woensdag 24 februari 2016 03:20 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Kom wel een andere keertje langs, als Fokker geen hark in zijn ass heeft zitten.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 03:20 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Kom wel een ander keertje langs, als Fokker geen hark in zijn ass heeft zitten.
Zo hey, zelden zoiets kuts gehoord.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:12 schreef Yasmin23 het volgende:
http://www.vevo.com/watch/rihanna/work-(explicit)/QM5FT1690012
Aansteller.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo hey, zelden zoiets kuts gehoord.
Dank je Specularium.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:29 schreef Specularium het volgende:
Nou, dat ging niet helemaal goed.
Of iemand een kloon is of niet zou er in principe niet toe moeten doen.
Opmerkingen dat iemand op moet rotten zijn nooit gewenst hier.
Dus mijn advies is dan ook om gewoon normaal te doen tegen Superhartje.
ben jij lesbischquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:33 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dank je Specularium.
Misschien kom ik vanavond weer langs.
Ik ga zo Glow in the Dark golfen met mijn meissie.
quote:
Dat advies sla ik even in de wind, maar bedankt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:29 schreef Specularium het volgende:
Je zou je voor de verandering ook eens kunnen gedragen en niet als een baviaan om je heen rammen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:47 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga mij natuurlijk niet aanpassen aan een achterlijke troll.
Je vraagt teveel denk ik :pquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je zou je voor de verandering ook eens kunnen gedragen en niet als een baviaan om je heen rammen.
Ik gedraag me wel, kan alleen niet zo goed tegen dat fake gedoe.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je zou je voor de verandering ook eens kunnen gedragen en niet als een baviaan om je heen rammen.
Waarom denk je dat het fake is?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik gedraag me wel, kan alleen niet zo goed tegen dat fake gedoe.
Het spat er gewoon vanaf.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het fake is?
Zoals LTKDV's liefde voor jou?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb geen idee of het fake is.
Soms hoop dat ik iets fake is en dan is het toch echt.
Sinds je me afwees.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo bijdehand?
Wat is daar precies verkeerd aan? Zou erger zijn als het andersom was.quote:
Wist niet dat het je zo zou raken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Toen ik vroeg of je geïnteresseerd was in Weblog.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:41 schreef Elfletterig het volgende:
Is dit de NWS-SC of het topic MUZ / Citeer hier slechte BLØF-songteksten.
#dtv
Je bent harder dan de SC hebben kan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:48 schreef Fokker89 het volgende:
Ik lijk op de zanger van blof volgens sommige hier.
Bek dicht jongen.quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent harder dan de SC hebben kan.
quote:TS is jaloers dat hij elke avond tegen de lekkerste kont van het lekkerste wijf van de wereld ligt te schurken.
Je doet heel misselijk nu.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:47 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga mij natuurlijk niet aanpassen aan een achterlijke troll.
Daarom zei ik ook dat Fokker en David hun anus moeten houden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Bek dicht jongen.
Dat vrouwtje is een kennis van mijn vriendin. Ik heb haar op Fok gewezen omdat ze wat luchtig contact wou.
Ik dacht met al die singles hier...
Maar dat was dus duidelijk geen goed idee. Ik zal dan ook nooit meer iemand introduceren hier.
Misschien volgende keer waarschuwen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:19 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je doet heel misselijk nu.
Als je ff geduld had gehad, had ze vast wel een fotoboek gemaakt of iets.
Nou ja, waarom.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien volgende keer waarschuwen?
Users kunnen toch niet zien met welke ip iemand hier post? Of mis ik iets?quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou ja, waarom.
Omdat ik 1x in mijn leven op haar IPadres was ingelogd, gaan mensen opeens rare dingen denken en doen.
Mijn huis IPadres is gewoon duidelijk anders.
Ik vind het een beetje triest wel.
Ik waardeer Harry zijn inzet wel verder.
Fokker is zo gefixeerd op kloons dat hij denkt dat zijn eigen account een kloon isquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou ja, waarom.
Omdat ik 1x in mijn leven op haar IPadres was ingelogd, gaan mensen opeens rare dingen denken en doen.
Mijn huis IPadres is gewoon duidelijk anders.
Ik vind het een beetje triest wel.
Ik waardeer Harry zijn inzet wel verder.
Laat maar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Users kunnen toch niet zien met welke ip iemand hier post? Of mis ik iets?
Hehehehehquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fokker is zo gefixeerd op kloons dat hij denkt dat zijn eigen account een kloon is
Wat moet je dan zeggen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien volgende keer waarschuwen?
Of iemand voorstellen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat moet je dan zeggen?
Alsjeblieft niet iedereen die hier komt posten helemaal de tering schelden?
Het is nogal normaal om hier elkaar af te zeiken...quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:26 schreef Specularium het volgende:
Basisregel is normaal doen, geldt hier ook gewoon.
Omdat anderen denken dat ze anders een vrijbrief hebben om op iemand in te hakken?quote:
Er is een verschil tussen grapjes maken over Henk zijn jurk en nieuwe users wegjagen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is nogal normaal om hier elkaar af te zeiken...
Ja klopt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen grapjes maken over Henk zijn jurk en nieuwe users wegjagen.
Ik heb het toch niet over jou?quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt.
Nja probeer ook alleen maar mee te denken.
Leuk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:17 schreef anonymoussie het volgende:
Bek dicht jongen.
Dat vrouwtje is een kennis van mijn vriendin. Ik heb haar op Fok gewezen omdat ze wat luchtig contact wou.
Als tweelingen, luchtteken, ben ik altijd voorzien: door mezelf.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij ook behoefte aan luchtig contact?
Dat hebben er wel meer hier.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als tweelingen, luchtteken, ben ik altijd voorzien: door mezelf.
Dat hebben we gemerkt ja.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fokker is zo gefixeerd op kloons dat hij denkt dat zijn eigen account een kloon is
Neeeeee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Bek dicht jongen.
Maar dat was dus duidelijk geen goed idee. Ik zal dan ook nooit meer iemand introduceren hier.
Ik ken haar verder ook niet.quote:
En dit staat niet in KPD?quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ze is een kennis van mijn vriendin.
We waren maandag daar ff.
Van het één kwam het ander.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Haar dochter is nog een kind man.
Ja dat kan elke leeftijd zijn he.quote:Het Verdrag inzake de rechten van het kind omschrijft kinderen als iedereen met een leeftijd onder de 18 jaar.
Misschien moet JNG dan een keer open.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:22 schreef Fylax het volgende:
Hopelijk komen er eens wat 16-jarige meisjes hier op het forum. Wacht er al lang op.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het 18+ gedeelte, zie dat je geen toegang hebt.
FB / Aanmeldtopic KPD editie #1/2016
Misschien wel ja.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet JNG dan een keer open.
Of wacht.
Heb je geen leuke klasgenoten of sportgenoten?quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:22 schreef Fylax het volgende:
Hopelijk komen er eens wat 16-jarige meisjes hier op het forum. Wacht er al lang op.
Nee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb je geen leuke klasgenoten of sportgenoten?
Wanneer rot jij opquote:Op woensdag 24 februari 2016 11:29 schreef Specularium het volgende:
Best schokkend dit. Zijn we hier dus al jaren stelselmatig de regels aan het overtreden...quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:26 schreef Specularium het volgende:
Basisregel is normaal doen, geldt hier ook gewoon.
Jij moet wel gewoon opbokken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Best schokkend dit. Zijn we hier dus al jaren stelselmatig de regels aan het overtreden...
Je kunt het nog editten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:24 schreef d4v1d het volgende:
oh wat. Is er hier een halve rel geweest
Dan is mijn opmerking naar Harry misschien toch een beetje ongepast
Je kan ook alsnog gewoon even weggaan hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn dochter is 10 jaar.quote:
Ben benieuwd of er al iemand uitgebreid in heeft lopen schijten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:27 schreef d4v1d het volgende:
Wat vind je van de SIngel specularium?
Je dochter een kans geven bij Fylaxquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:27 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Mijn dochter is 10 jaar.
Misschien over 10 jaar, zet het nu maar uit je hoofd.
Fylax is 12 hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:27 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Mijn dochter is 10 jaar.
Het schijnt dat ze daar Henk zijn PoHi en splitsquotes in dumpen, bij deze is je vraag dus beantwoordquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er al iemand uitgebreid in heeft lopen schijten.
Komt allemaal wel goed, uiteindelijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:26 schreef SuperHartje het volgende:
Dank jullie wel. Anonymoussie en Specularium.
Frisse start nu hopelijk.
We zullen zien.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed, uiteindelijk.
Hahaha duh. Ik ben geen viezerik.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:27 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Mijn dochter is 10 jaar.
Ik ben ook laat. Al die vaders hier zijn vrij.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:10 schreef Peunage het volgende:
Overwerken en daarna lekker anderhalf uur naar huis rijden. Wat een bagger.
Nou oké, dan bied ik mijn excuus aan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Bek dicht jongen.
Je bent zelf naar joh.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou oké, dan bied ik mijn excuus aan.
Het zag er alleen wel erg naar uit. En ik was ook niet de enige die dat dacht.
Stiekem is Fokker hier de kloonquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou oké, dan bied ik mijn excuus aan.
Het zag er alleen wel erg naar uit. En ik was ook niet de enige die dat dacht.
Nee hoor, dacht niet dat jij het was, ik kan natuurlijk geen IP adressen zien.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je bent zelf naar joh.
Nee joh is goed.
Jij dacht dat ik dat was, dus dat maakt het wel een beetje goed.
Hoe dan ook.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee hoor, dacht niet dat jij het was, ik kan natuurlijk geen IP adressen zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elflettering komt nu zeggen dat je UI niet kleurt met donkerblauw.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Blauw blauw aan! Daffy.gif en zo. Toeters, sirene's, feest!
Ik ga hem toch niet veranderen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering komt nu zeggen dat je UI niet kleurt met donkerblauw.
I can turn your boy into a man.quote:
Hoi SuperHartje, van harte welkom op dit forum!quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:26 schreef SuperHartje het volgende:
Dank jullie wel. Anonymoussie en Specularium.
Frisse start nu hopelijk.
Heb je wat tegen zwarten?quote:
Oh ...quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Blauw blauw aan! Daffy.gif en zo. Toeters, sirene's, feest!
Zijn dat tieten?quote:
Is dat je vriendin?quote:
Mooi he. Ze zijn overigens al maanden zo bezig.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dit gevoel heb ik bij de FOK!Stok, ze zijn al bijna de hele dag bezig![]()
.
Knapperend Vuurtje.
Waarvan?quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Specularium heeft ook nog een mooie paint.
Bavianentieten.quote:
Beetje asymmetrisch. Maar niemand is perfect.quote:
Of hij heeft gewoon hele slappe ballen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beetje asymmetrisch. Maar niemand is perfect.
Voor een buitenstaander als ikzelf komisch om te aanschouwen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mooi he. Ze zijn overigens al maanden zo bezig.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:01 schreef Specularium het volgende:
Waarom heeft Fylax nog geen topic gemaakt voor Yoki?
Asjeblieft zeg.quote:
Nee, geen rel. Sjaak had z'n inlegkruisje scheef zitten, meer niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:24 schreef d4v1d het volgende:
oh wat. Is er hier een halve rel geweest
Dan is mijn opmerking naar Harry misschien toch een beetje ongepast
Nee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij moet wel gewoon opbokken.
Dat is ook wel duidelijk ja, zulke lange post kan maar 1 iemand maken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:34 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Asjeblieft zeg.
Dat gezeik over kloons bij nieuwe users moeten we gewoon niet hebben. Het is een teken dat mensen het allemaal véél te serieus nemen. En bovendien is het gewoon slecht voor fok.
JA, een bepaalde user kan een kloon zijn van een andere user, maar dat kan voor élke user gelden, ook voor users die hier al jarenlang hun bagger neerplempen. Misschien ben jij wel een kloon van Monidique!
Ohja, voordat je erover begint, ik ben trouwens wel een kloon!
Wie dan?quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is ook wel duidelijk ja, zulke lange post kan maar 1 iemand maken.
Een paar users over de zeik gekregen door hen frontaal te confronteren met hun eigen kromme, hypocriete denkwijze. Voorts erg genoten van een aantal zeer intelligente posts van anderen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:24 schreef moemoe het volgende:
Vertel, wat maakte het geheel zo leuk?
quote:
Nou, DM het me dan gewoon. Dan zal ik je vertellen of het klopt of niet.quote:
Nee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:43 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nou, DM het me dan gewoon. Dan zal ik je vertellen of het klopt of niet.
/edit Het is toch al bekend achter de schermen, dus het boeit verder toch weinig.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:40 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Een paar users over de zeik gekregen door hen frontaal te confronteren met hun eigen kromme, hypocriete denkwijze. Voorts erg genoten van een aantal zeer intelligente posts van anderen.
En deze post maakte het feestje toch wel compleet:
[..]
Ah, I see.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:27 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Man, wat weet jij er nou eigenlijk van? Je geeft je bek ook alleen maar een douwtje om intelligent over te komen.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering komt nu zeggen dat je UI niet kleurt met donkerblauw.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |