quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:07 schreef Impressme het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, er is maar 1 moemoe.
Hey all
Ik ook.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:10 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had een kaap van Sjaak verwacht.
Gezellig.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:08 schreef moemoe het volgende:
[..]. We hebben verschillende ploegen hier. Ik behoor meestal tot de nachtploeg samen met Impressme.
O jee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gewoon, LANG.
Je wordt meestal eerst gefolterd afhankelijk van hoe irritant je je opstelt.
Mooie tijden uit mijn jeugd.quote:
Donna is leukquote:
Je mag de dames nog steeds entertainen hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:11 schreef Specularium het volgende:
Ik wilde ook kapen en er een topic voor de dames van maken.
Maarja, dan niet hoor als het zo moet.
Meidquote:Op woensdag 24 februari 2016 02:18 schreef SuperHartje het volgende:
Ik snap er even niets van.
Kapen?
Die hete dm was een leugen he?quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:11 schreef Specularium het volgende:
Ik wilde Sjaak in de topictitel zetten, maar zoals zo vaak, was ik weer eens te laat.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:11 schreef Specularium het volgende:
Degene die de laatste post in een topic maakt, hoort het volgende deel te openen. Maar soms kaapt iemand dat voor diegene z'n neus weg.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:18 schreef SuperHartje het volgende:
Ik snap er even niets van.
Kapen?
quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:17 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Mooie tijden uit mijn jeugd.
Zullen we wel even duidelijke kaders afspreken, voor de zekerheid?quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je mag de dames nog steeds entertainen hoor.
Ahhquote:Op woensdag 24 februari 2016 02:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Degene die de laatste post in een topic maakt, hoort het volgende deel te openen. Maar soms kaapt iemand dat voor diegene z'n neus weg.
Ah, dan kun je Fylie misschien een beetje geleiden hier.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:15 schreef SuperHartje het volgende:
Gezellig.
Mijn dochter heeft nu schoolvakantie, die trouwens maar 6 jaar verschilt met Felix, vandaar.
In de vakanties hoor ik ook bij de nachtploeg dan.
O jee.
Dit is een hele fijne.quote:
Ik noem hem toch liever bokkie.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wilde Sjaak in de topictitel zetten, maar zoals zo vaak, was ik weer eens te laat.
Hmm, ik ben dus ook een newbie ja.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:24 schreef moemoe het volgende:
Ik was wel heul irritant aanwezig als newbie moet ik zeggen.
Irritant aanwezig zijn is een criterium om überhaupt in NWS-SC te mogen posten. We hadden LTVDK bijna uit de topic verbannen omdat -ie niet irritant genoeg was. Toen kwam hij met foto's van zijn keuken en ging hij slechte muziek posten. Zo kwam alles toch nog goed.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:24 schreef moemoe het volgende:
Ik was wel heul irritant aanwezig als newbie moet ik zeggen.
Ik heb mijn twijfels.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah, dan kun je Fylie misschien een beetje geleiden hier.
quote:
Hmmmm.... Kloon of geen kloon...quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:28 schreef SuperHartje het volgende:
Doen jullie ook spelletjes hier?
quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmmm.... Kloon of geen kloon....
Ik niet, ik ben altijd bloedserieus.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:28 schreef SuperHartje het volgende:
Nee, opbokken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:28 schreef SuperHartje het volgende:
Hihi, ja.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:31 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben altijd bloedserieus.
Ik zie 't voorbij komen, maar ben meestal bezig met mijn eigen muziekquote:Op woensdag 24 februari 2016 02:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volg je mijn playlist niet meer?
Ja, soms. Dan moet je bijvoorbeeld raden wat dit is:quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:28 schreef SuperHartje het volgende:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:33 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Doe eens niet zo agressief man.
Ok.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, soms. Dan moet je bijvoorbeeld raden wat dit is:
[ afbeelding ]
Erhm erhm... Nieuw talent?quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar zeg eens... in wat voor soort muziek heb je zin? Dan knikker ik hier wel wat neer.
Alsof ze dat zelf niet kan opzoeken op youtube, mafkees.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar zeg eens... in wat voor soort muziek heb je zin? Dan knikker ik hier wel wat neer.
Stond?!quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zie 't voorbij komen, maar ben meestal bezig met mijn eigen muziek.
Of gewoon eigen lijstjes doorspitten. Je stond wel op mijn lijst.
Ik doe jaarlijks maar één versierpoging. En die heeft iets te maken met een boom, ergens halverwege december.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:36 schreef Fokker89 het volgende:
Is dit nou een versierpoging van Elfletterig?
Het zegt alles over de kwaliteit van de tekening het kunstwerk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je hebt me nog geen raadpoging gewaagd.
Jij en R&B?quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog in een specifiek genre? Beetje soul/R&B-invloed?
Ga weg dan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad. Het niveau is niet bijster hoog.
Röyksopp op je lijstje zie ik. Ok ok, je schuift op in de prio-lijst.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:37 schreef Elfletterig het volgende:
Stond?!Dat is een werkwoord in verleden tijd.
Niet echt heel erg R&B, maar wel een beetje soul-achtig.quote:
Gelijk weg ook.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zegt alles over de kwaliteit van de tekening het kunstwerk.
Ja, die heb ik weleens gehoord inderdaadquote:Op woensdag 24 februari 2016 02:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet echt heel erg R&B, maar wel een beetje soul-achtig.
Ik denk dat je Josef Salvat wel kunt pruimen. Zijn album is net uit. Staat wel op Spotify.
Parkiet?quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je hebt nog geen raadpoging gewaagd.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De tekening van Harry werkt als een soort vogelverschrikker.
De afschrikvogel.
Nee hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmmmm. Je mag binnenkort wel een potje spelen met Fokker89 en mij.
Of zit je achter een Mac?
Nou zolang mijn dochter niet oud genoeg is wil ik eigenlijk liever geen man in huis.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:50 schreef moemoe het volgende:
Gewoon eeuwig, want je wil het niet blijven denk ik zo.
Niks mis met kieskeurig zijn, daar gaat de kwaliteit van omhoogquote:Op woensdag 24 februari 2016 02:52 schreef SuperHartje het volgende:
Nou zolang mijn dochter niet oud genoeg is wil ik eigenlijk liever geen man in huis.
Iets van een LAT relatie zou wel kunnen, maar ik ben nogal kieskeurig.
Jazeker.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niks mis met kieskeurig zijn, daar gaat de kwaliteit van omhoog.
Oud genoeg voor wat?quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:52 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Nou zolang mijn dochter niet oud genoeg is wil ik eigenlijk liever geen man in huis.
Iets van een LAT relatie zou wel kunnen, maar ik ben nogal kieskeurig.
Ja maar zo makkelijk gaat dat allemaal niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:54 schreef moemoe het volgende:
Ja, begrijpelijk. Het is niet alleen een relatie met jou, maar ook een nieuwe (andere) man in haar leven.
Maar hij hoeft toch niet thuis te komen? De eerste tijd bedoel ik dan.
Nou, doe eens niet joh.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:57 schreef Fokker89 het volgende:
Och, dit is er zo 1 die zich door een Antilliaan laat volpompen en ineens alleen met een kind zit.
Nou geen kind meer is zeg maar.quote:
Reallyquote:Op woensdag 24 februari 2016 02:56 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja maar zo makkelijk gaat dat allemaal niet.
Vind maar zo'n man, die ook nog eens mijn hartje sneller kan laten kloppen.
Zeker als alleenstaande moeder lijkt me dat een heel lastige situatie creëren voor meerdere partijen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:56 schreef SuperHartje het volgende:
Ja maar zo makkelijk gaat dat allemaal niet.
Vind maar zo'n man, die ook nog eens mijn hartje sneller kan laten kloppen.
Mijn kloon-detect werkt niet echt goed momenteel, maar tot zover geloof ik het.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Komop, je gaat toch niet met een doorzichtige kloon praten,.
Dit is over de grens.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:57 schreef Fokker89 het volgende:
Och, dit is er zo 1 die zich door een Antilliaan laat volpompen en ineens alleen met een kind zit.
Eh, dat moet jij zijn, dom mens.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:57 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Nou geen kind meer is zeg maar.
Wat ouder, verantwoordelijker en hopelijk heel verstandig.
Ik ben ook bereid om te geloven dat mensen zo verknipt zijn dat ze uit zichzelf, vrijwillig, uitgerekend DIT topic op FOK! komen opzoeken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 03:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mijn kloon-detect werkt niet echt goed momenteel, maar tot zover geloof ik het.
Yeah right, meld mij dan ook maar.quote:
Ik had gewoon een relatie hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:57 schreef Fokker89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |