Erhm erhm... Nieuw talent?quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar zeg eens... in wat voor soort muziek heb je zin? Dan knikker ik hier wel wat neer.
Alsof ze dat zelf niet kan opzoeken op youtube, mafkees.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar zeg eens... in wat voor soort muziek heb je zin? Dan knikker ik hier wel wat neer.
Stond?!quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zie 't voorbij komen, maar ben meestal bezig met mijn eigen muziek.
Of gewoon eigen lijstjes doorspitten. Je stond wel op mijn lijst.
Ik doe jaarlijks maar één versierpoging. En die heeft iets te maken met een boom, ergens halverwege december.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:36 schreef Fokker89 het volgende:
Is dit nou een versierpoging van Elfletterig?
Het zegt alles over de kwaliteit van de tekening het kunstwerk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je hebt me nog geen raadpoging gewaagd.
Jij en R&B?quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog in een specifiek genre? Beetje soul/R&B-invloed?
Ga weg dan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad. Het niveau is niet bijster hoog.
Röyksopp op je lijstje zie ik. Ok ok, je schuift op in de prio-lijst.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:37 schreef Elfletterig het volgende:
Stond?!Dat is een werkwoord in verleden tijd.
Niet echt heel erg R&B, maar wel een beetje soul-achtig.quote:
Gelijk weg ook.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zegt alles over de kwaliteit van de tekening het kunstwerk.
Ja, die heb ik weleens gehoord inderdaadquote:Op woensdag 24 februari 2016 02:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet echt heel erg R&B, maar wel een beetje soul-achtig.
Ik denk dat je Josef Salvat wel kunt pruimen. Zijn album is net uit. Staat wel op Spotify.
Parkiet?quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je hebt nog geen raadpoging gewaagd.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De tekening van Harry werkt als een soort vogelverschrikker.
De afschrikvogel.
Nee hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmmmm. Je mag binnenkort wel een potje spelen met Fokker89 en mij.
Of zit je achter een Mac?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |