Irritant aanwezig zijn is een criterium om überhaupt in NWS-SC te mogen posten. We hadden LTVDK bijna uit de topic verbannen omdat -ie niet irritant genoeg was. Toen kwam hij met foto's van zijn keuken en ging hij slechte muziek posten. Zo kwam alles toch nog goed.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:24 schreef moemoe het volgende:
Ik was wel heul irritant aanwezig als newbie moet ik zeggen.
Ik heb mijn twijfels.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah, dan kun je Fylie misschien een beetje geleiden hier.
quote:
Hmmmm.... Kloon of geen kloon...quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:28 schreef SuperHartje het volgende:
Doen jullie ook spelletjes hier?
quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmmm.... Kloon of geen kloon....
Ik niet, ik ben altijd bloedserieus.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:28 schreef SuperHartje het volgende:
Nee, opbokken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:28 schreef SuperHartje het volgende:
Hihi, ja.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:31 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben altijd bloedserieus.
Ik zie 't voorbij komen, maar ben meestal bezig met mijn eigen muziekquote:Op woensdag 24 februari 2016 02:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volg je mijn playlist niet meer?
Ja, soms. Dan moet je bijvoorbeeld raden wat dit is:quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:28 schreef SuperHartje het volgende:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:33 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Doe eens niet zo agressief man.
Ok.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, soms. Dan moet je bijvoorbeeld raden wat dit is:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |