Harry kan nu kloonscans doen. Geen enkel leuk kloontje blijft nu nog geheim.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je het over mij hebt, Specularium moet dit kunnen ontkrachten.
Kan me niet voorstellen dat jij LEUKE kloons hebt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry kan nu kloonscans doen. Geen enkel leuk kloontje blijft nu nog geheim.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry kan nu kloonscans doen. Geen enkel leuk kloontje blijft nu nog geheim.
Toch is het zo. Echt waar. Eigenlijk is er maar eentje echt leuk, maar die is dan ook echt leuk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat jij LEUKE kloons hebt.
Nou, ik lach me nu al dood.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch is het zo. Echt waar. Eigenlijk is er maar eentje echt leuk, maar die is dan ook echt leuk.
Kloonscan gaat niet op basis van e-mailadressen. Dat gaat op basis van gebruikte IP's.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:55 schreef SuperHartje het volgende:
[..]![]()
Kan hij zien dat ik echt geen kloon ben hoor.
In mijn emailadres zit gewoon mijn echte achternaam.
Niet alleen op IP's hoorquote:Op woensdag 24 februari 2016 01:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kloonscan gaat niet op basis van e-mailadressen. Dat gaat op basis van gebruikte IP's.
Zo kreeg ik ooit het verwijt dat Boldface een huisgenoot van mij is.
Dan zoekt hij op mijn IP-adres.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kloonscan gaat niet op basis van e-mailadressen. Dat gaat op basis van gebruikte IP's.
Zo kreeg ik ooit het verwijt dat Boldface een huisgenoot van mij is.
Inspector Harry.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:57 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dan zoekt hij op mijn IP-adres.
Ook goed.
Heyyyy nog een vrouw, zoals Harry al zei.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:05 schreef moemoe het volgende:
Het heeft vrij lang geduurd voordat mensen ervan overtuigd waren dat ik geen kloon ben.
Ik zeg gewoon helemaal niks.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:04 schreef SuperHartje het volgende:
En wanneer gaat hij officieel bevestigen dat ik geen kloon ben?
Ben ik ook weer van dat gezeik af.
Stuur hem een hete DM. Daar is hij gevoelig voor.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:04 schreef SuperHartje het volgende:
En wanneer gaat hij officieel bevestigen dat ik geen kloon ben?
Ben ik ook weer van dat gezeik af.
Dat is onmogelijk, er is maar 1 moemoe.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:05 schreef moemoe het volgende:
Het heeft vrij lang geduurd voordat mensen ervan overtuigd waren dat ik geen kloon ben.
Kan nog niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stuur hem een hete DM. Daar is hij gevoelig voor.
Ik ben strikt genomen wel een kloon. Dat heb ik nog nooit onder stoelen of banken gestoken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:05 schreef moemoe het volgende:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:06 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Heyyyy nog een vrouw, zoals Harry al zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |