Heb je geen leuke klasgenoten of sportgenoten?quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:22 schreef Fylax het volgende:
Hopelijk komen er eens wat 16-jarige meisjes hier op het forum. Wacht er al lang op.
Nee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb je geen leuke klasgenoten of sportgenoten?
Wanneer rot jij opquote:Op woensdag 24 februari 2016 11:29 schreef Specularium het volgende:
Nou, dat ging niet helemaal goed.
Of iemand een kloon is of niet zou er in principe niet toe moeten doen.
Opmerkingen dat iemand op moet rotten zijn nooit gewenst hier.
Dus mijn advies is dan ook om gewoon normaal te doen tegen Superhartje.
Best schokkend dit. Zijn we hier dus al jaren stelselmatig de regels aan het overtreden...quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:26 schreef Specularium het volgende:
Basisregel is normaal doen, geldt hier ook gewoon.
Jij moet wel gewoon opbokken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Best schokkend dit. Zijn we hier dus al jaren stelselmatig de regels aan het overtreden...
Je kunt het nog editten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:24 schreef d4v1d het volgende:
oh wat. Is er hier een halve rel geweest
Dan is mijn opmerking naar Harry misschien toch een beetje ongepast
Je kan ook alsnog gewoon even weggaan hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn dochter is 10 jaar.quote:
Ben benieuwd of er al iemand uitgebreid in heeft lopen schijten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:27 schreef d4v1d het volgende:
Wat vind je van de SIngel specularium?
Je dochter een kans geven bij Fylaxquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:27 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Mijn dochter is 10 jaar.
Misschien over 10 jaar, zet het nu maar uit je hoofd.
Fylax is 12 hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:27 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Mijn dochter is 10 jaar.
Het schijnt dat ze daar Henk zijn PoHi en splitsquotes in dumpen, bij deze is je vraag dus beantwoordquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er al iemand uitgebreid in heeft lopen schijten.
Komt allemaal wel goed, uiteindelijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:26 schreef SuperHartje het volgende:
Dank jullie wel. Anonymoussie en Specularium.
Frisse start nu hopelijk.
We zullen zien.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed, uiteindelijk.
Hahaha duh. Ik ben geen viezerik.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:27 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Mijn dochter is 10 jaar.
Ik ben ook laat. Al die vaders hier zijn vrij.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:10 schreef Peunage het volgende:
Overwerken en daarna lekker anderhalf uur naar huis rijden. Wat een bagger.
Nou oké, dan bied ik mijn excuus aan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Bek dicht jongen.
Dat vrouwtje is een kennis van mijn vriendin. Ik heb haar op Fok gewezen omdat ze wat luchtig contact wou.
Ik dacht met al die singles hier...
Maar dat was dus duidelijk geen goed idee. Ik zal dan ook nooit meer iemand introduceren hier.
Je bent zelf naar joh.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou oké, dan bied ik mijn excuus aan.
Het zag er alleen wel erg naar uit. En ik was ook niet de enige die dat dacht.
Stiekem is Fokker hier de kloonquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou oké, dan bied ik mijn excuus aan.
Het zag er alleen wel erg naar uit. En ik was ook niet de enige die dat dacht.
Nee hoor, dacht niet dat jij het was, ik kan natuurlijk geen IP adressen zien.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je bent zelf naar joh.
Nee joh is goed.
Jij dacht dat ik dat was, dus dat maakt het wel een beetje goed.
Hoe dan ook.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee hoor, dacht niet dat jij het was, ik kan natuurlijk geen IP adressen zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elflettering komt nu zeggen dat je UI niet kleurt met donkerblauw.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Blauw blauw aan! Daffy.gif en zo. Toeters, sirene's, feest!
Ik ga hem toch niet veranderen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering komt nu zeggen dat je UI niet kleurt met donkerblauw.
I can turn your boy into a man.quote:
Hoi SuperHartje, van harte welkom op dit forum!quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:26 schreef SuperHartje het volgende:
Dank jullie wel. Anonymoussie en Specularium.
Frisse start nu hopelijk.
Heb je wat tegen zwarten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |