Ja, dikke doei.quote:Op woensdag 24 februari 2016 03:03 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik had gewoon een relatie hoor.
Vanaf mijn 16e of zo.
Maar toen ik 21 was en zwanger was, was hij heel iemand anders. Toen kwam de klootzak naar boven.
Ja ik was jong en dom.
Maar heb geen spijt van niets.
En ik deed in het begin heel veel moeite om met ons kindje bij zijn familie te gaan enzo, op hun verzoek. Maar het kwam allemaal een beetje van 1 kant.
En daar had ik snel genoeg van.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 03:08 schreef moemoe het volgende:
Nou, het zal allemaal wel. Geen zin in dit gezeik. Doei.
Ik volg het voorbeeld. Welterusten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 03:08 schreef moemoe het volgende:
Ik blijf nog even, dol op kloontjesquote:Op woensdag 24 februari 2016 03:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik volg het voorbeeld. Welterusten.
Tot ziens hoop ik dan maar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 03:08 schreef moemoe het volgende:
Je hebt echt geen idee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 03:16 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Kunnen jullie hete dm's naar elkaar sturen.
Toedelsquote:Op woensdag 24 februari 2016 03:18 schreef SuperHartje het volgende:
En ik had net zo'n leuk gesprek met Moemoe.
Kutzooi.![]()
Nou ik heb het nu ook wel gehad hier.
Ik ook van jou!quote:Op woensdag 24 februari 2016 03:15 schreef Impressme het volgende:
[..]
Echt heh![]()
Maar ik vind jou wel tof
Kom wel een ander keertje langs, als Fokker geen hark in zijn ass heeft zitten.quote:
Zien we je wel in 2080quote:Op woensdag 24 februari 2016 03:20 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Kom wel een andere keertje langs, als Fokker geen hark in zijn ass heeft zitten.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 03:20 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Kom wel een ander keertje langs, als Fokker geen hark in zijn ass heeft zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |