Sinds je me afwees.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo bijdehand?
Wat is daar precies verkeerd aan? Zou erger zijn als het andersom was.quote:
Wist niet dat het je zo zou raken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Toen ik vroeg of je geïnteresseerd was in Weblog.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:41 schreef Elfletterig het volgende:
Is dit de NWS-SC of het topic MUZ / Citeer hier slechte BLØF-songteksten.
#dtv
Je bent harder dan de SC hebben kan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:48 schreef Fokker89 het volgende:
Ik lijk op de zanger van blof volgens sommige hier.
Bek dicht jongen.quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent harder dan de SC hebben kan.
quote:TS is jaloers dat hij elke avond tegen de lekkerste kont van het lekkerste wijf van de wereld ligt te schurken.
Je doet heel misselijk nu.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:47 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga mij natuurlijk niet aanpassen aan een achterlijke troll.
Daarom zei ik ook dat Fokker en David hun anus moeten houden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Bek dicht jongen.
Dat vrouwtje is een kennis van mijn vriendin. Ik heb haar op Fok gewezen omdat ze wat luchtig contact wou.
Ik dacht met al die singles hier...
Maar dat was dus duidelijk geen goed idee. Ik zal dan ook nooit meer iemand introduceren hier.
Misschien volgende keer waarschuwen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:19 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je doet heel misselijk nu.
Als je ff geduld had gehad, had ze vast wel een fotoboek gemaakt of iets.
Nou ja, waarom.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien volgende keer waarschuwen?
Users kunnen toch niet zien met welke ip iemand hier post? Of mis ik iets?quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou ja, waarom.
Omdat ik 1x in mijn leven op haar IPadres was ingelogd, gaan mensen opeens rare dingen denken en doen.
Mijn huis IPadres is gewoon duidelijk anders.
Ik vind het een beetje triest wel.
Ik waardeer Harry zijn inzet wel verder.
Fokker is zo gefixeerd op kloons dat hij denkt dat zijn eigen account een kloon isquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou ja, waarom.
Omdat ik 1x in mijn leven op haar IPadres was ingelogd, gaan mensen opeens rare dingen denken en doen.
Mijn huis IPadres is gewoon duidelijk anders.
Ik vind het een beetje triest wel.
Ik waardeer Harry zijn inzet wel verder.
Laat maar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Users kunnen toch niet zien met welke ip iemand hier post? Of mis ik iets?
Hehehehehquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fokker is zo gefixeerd op kloons dat hij denkt dat zijn eigen account een kloon is
Wat moet je dan zeggen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien volgende keer waarschuwen?
Of iemand voorstellen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat moet je dan zeggen?
Alsjeblieft niet iedereen die hier komt posten helemaal de tering schelden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |